Stiri auto de tot felul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La nemti chiar nu m-am asteptat, ca se pot gandi la asa ceva. E trist ce s-a intamplat.
    Consecințele sunt mult mai grave de atât, întrucât Volkswagen a încălcat cu bună știință legea Clean Air Act. Aceasta stabilește o limită legală pentru emisiile de oxizi de azot, însă în cazul Volkswagen valorile înregistrate de mașinile testate puteau depăși chiar și de 40 de ori pragul stabilit. Depășirea flagrantă a acesor norme are un impact puternic și asupra mediului înconjurător.
    Sursa.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Bine ca Renault nu vinde in SUA, asa ramanem cu speranta ca este cea mai serioasa firma constructoare, respecta standardele de securitate si poluare cu strictete. Fiabilitatea, confortul este pe cele mai inalte culmi, tendinta pe cincinalul viitor este ca in patru ani sa atinga tintele de vanzari si zero garantii.
      PS
      Scuze, am tras ceva pe nas.
      Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
      Last edited by Oti; 21 September 2015, 21:08.
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Renault nu mai are ce cauta in USA de prin anii '80.
        Ei se orienteaza acum spre pietele traditionale, gen Brazilia unde nu te-ntreaba nimeni nici de starea tehnica a masinii, neexistant obligativitatea ITP. Va dati seama ca noxele chiar nu intereseaza pe nimeni in Brazilia. Sau in Rusia.
        Iar cu UE, au umblat probabil cu fofarlica si au rezolvat-o cumva. Deocamdata nu au fost prinsi, dar stim fiecare cat consuma masina real fata de cele declarate de ei.
        Last edited by mr.K; 21 September 2015, 21:20.

        Comment


        • Nu-i prost neamtu'.

          Un algoritm complex recunoștea tiparele testelor de consum și limita termporar emisiile pentru ca modele precum Jetta, Beetle, Golf, Passat și Audi A3 produse între 2009 și 2015 și echipate cu motoare diesel cu patru cilindri să reușească să treacă fără probleme testele americane. Ulterior, când erau conduse normal, mașinile ieșeau din modul de "autoapărare" care limita emisiile și consumau mai mult decât certificaseră testele inițiale.
          ...
          De urmarit cazul.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Acum ar trebui si europenii sa ia la puricat o masina americana, vanduta in state. Poate toti fac acelasi lucru.

            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • Nu.
              Probabil ar trebui modificata procedura si conditiile de testare a consumului; altfel nu ar mai aparea masini de 145cp, cu 4,1% consum; e un exemplu, nu am in vedere un producator anume. In acest moment, sunt conditii ca toti producatorii sa pacaleasca cumparatorii; masini cu norme euro 5 si euro 6, doar pe hartie si emisii de ...U650. Ce poti sa-ti doresti mai mult, ca producator?
              Last edited by IancuMIC; 21 September 2015, 21:53.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Nu musai producatorii dar Normele Euro, clar e politizare si marketing, prin simplu fapt ca arde la buzunar cumparatorul plus ca duce la un anume tip de consumerism

                Originally posted by Oti View Post
                Acum ar trebui si europenii sa ia la puricat o masina americana, vanduta in state. Poate toti fac acelasi lucru.

                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                Am explicat cateva posturi ma in urma: In America, fiecare vehicul trebuie sa faca testul SMOG, o data pe an pentru a putea circula. Daca nu ai testul ala si esti prins, mai bine pleci din tara, la ce pedepse sunt. Toate masinile din '96 incoace, au OBD II, iar testerul SMOG nu mai are nevoie de teava de esapament, simpla conectare la calculatorul masinii, spunandu-i tot ce are nevoie. Orice interventie in softul masinii, la catalizator, la dpf, orice problema tehnica reies pe tester si pici instant. Sanse sa-l iei cu spaga, evident ca e zero. VW folosea acel algoritm ca sa pacaleasca testerul SMOG si pana la urma au fost prinsi. In State, normele de poluare sunt foarte stricte, ca exemplu, aici se foloseste DPF pe camioane, din anii '80 si la benzinare, convertizoarele catalitice sunt chiar mai restrictive decat Euro "piașpe"
                Last edited by darksid3; 21 September 2015, 22:12. Reason: Automerged Doublepost
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Consumerism si protectia pietei europene in fata invaziei lowcost . Baga norme imposibile, asiaticilor le ia timp si costuri suplimentare pana le introduc, astfel europenii castiga timp, mai ales ca fenteaza, parca este cooperativa de fotbal

                  Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • Nu stiu de ce a insistat VW cu dieselul la americani, cand ei au state gen California care nu permit circulatia decat a masinilor comerciale pe motorina.
                    Interesant e ca la motoarele tdi mai mari, de pe Touareg, nu au avut probleme.
                    Last edited by mr.K; 21 September 2015, 22:20.

                    Comment


                    • Dintre toti constructorii auto de pe piata americana, VW sunt singurii la care am vazut reclame specifice pentru TDI. Probabil au insistat sa deschida nisa asta de piata, pentru ca dieselul e popular doar de la truck-uri in sus. Valoarea la revanzare a VW e mica aici, un passat din 2007-2008 e la pret de bmw seria 2003, ca exemplu. Aici se considera ca o masina ca valoare la revanzare, mica, este o masina in general cu probleme. Trageti concluziile.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Sa te bazezi pe calc masinii pt masurarea noxelor mi se pare un exces de incredere in rezultatul masurarii. Ceva in genu masor tensiunea de 20kV la o linie electrica prin softul unui calc si o iau de buna lipsa ei inainte de a pune mana. Metoda clasica folosind un aparat verif metrologic este mult mai corecta. Felicitari nemtilor pt inovatia soft.

                        Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • Nu este deloc, pentru ca orice depasire a unui nivel impus, de noxe, ar aparea pe tester prin faptul ca parametri nu sunt corespund cu plafonul indicat al acelui model de masina, tip de motor, tip de transmisie, etc. Este baza de date, nationala a DMV si este procedeul cel mai avansat, la ora actuala.
                          A, si ca fapt divers, la fiecare testare anuala, iti este citit si kilometrajul. D-aia n-ai sa gasesti masini decat cu km reali
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Daca americanii s-au prins asa greu de modificarea softului, inseamna ca orice este posibil. Clonez calculat masinii si totul este in regula, folosesc tractorul cu ulei de soia pe post de combustibil si o sa zica astia ca eman ozon. Din ceata de fum nu o sa-si dea seama oricum ce e aia.

                            Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                            Last edited by Oti; 21 September 2015, 22:41.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • Nu stiu cat de greu sau de repede s-au prins ei, e un lucru relativ, insa, ce nu vreau sa stiu, e gradul de poluare din europa

                              Le: ce s-a intamplat acum, este o premiera, cu siguranta se vor inaspri legile si metodele de control, de acum inainte. Asta e o caracteristica pe care am observat-o in sistemul american, se ia mult in considerare precedentul, si se aplica masuri imediate...probabil d-aia si sunt prima putere in lume.
                              Last edited by darksid3; 21 September 2015, 22:48.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Asta este sigur, parca si vad verificare incrucisata, cu tester la esapament plus prin softul masinii. La voi , la o pacaleala de genul asta te tin minte peste zece ani. Asa ca europenii , mana in mana spre Asia si America de sud.

                                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google