Originally posted by virtualmansorin
tuning day oradea
Collapse
X
-
Rezultatele de la liniutze...
0-75 cp - olah szolt - LADA 1500
76-100 cp - ciurceu paul - SUZUKI SWIFT
101-130 cp - resiga emanuel -RENAULT 5
131-165 cp - popa cristian -TOYOTA MR2
166-200 cp - furdiu ioan - GOLF GTI
201-250 cp - negoita cezar - AUDI TT
251-300 cp - jeff - MITSUBISHI EVO
301 ++ cp - bunea bogdan - BMW M3
cistigatorul instalatie NOS : POPA Cristian alias TOR
premii : 350 ron/cistigator
ca sa fie si mai interesant..dupa ce am plecat noi M3ul i-a tras-o lu ala cu m5u
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Bravo Jeff pentru rezultatul obtinut.;)
Comment
-
Comment
-
Era modelul nou (nu mai stiu care E este). Eu am vazut si cursa cand a castigat M5-ul cu M3. Intr-adevar la masini de valoare apropiata conteaza mult si soferul pentru ca in conditii identice, M5 este clar mai rapid si in cazul de ieri soferul de pe M5 avea cuplat controlul tractiunii si nu facea altceva decat sa-i dea talpa pt ca nu trebuia sa schimbe nici vitezele (cutie SMG II cu 7 trepte). Oricum, frumoase ambele masini ;)
@Cristi_Xp: Nu ai cumva si timpii castigatorilor la fiecare categorie in parte? Sunt curiossigpic
Comment
-
ala de 507cp aceeasi motorizare ca pe M6Originally posted by andreiM5-ul era E60?
Tu n-ai citit bine...si eu am vazut cursa in care a castigat M5ul cu M3ul,ca doar am plecat in acelasi timp toti...dar aia in care a castigat M3ul ma refer...aia imi pare rau ca nu am vazut-o.Originally posted by mareomEra modelul nou (nu mai stiu care E este). Eu am vazut si cursa cand a castigat M5-ul cu M3.
Cred ca ala cu M5 nu mai iese cu ea la plimbare...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Eu nu pot sa-mi expic cum sa faca M3-ul un M5. Totusi, e diferenta intre 252 si 373 kw. Poate doar M5-ul sa fi avut activat ESP-ul si Controlul tractiunii, asa da, dar altfel nu vad cum ar putea castiga M3.
Comment
-
acum doi ani au fost curse la timisoara si un 330 a facut de rusine un m5 (penultimul model).....baiatul cu m5 pleca foarte tare de pe loc si derapa foarte mult, in timp ce cel cu 330 proape ca nu rupea de loc aderentza, astfel lua din start un avantaj pe care m5 nu-l putea recupera pe 400m......daca mergeau mai mult m5 il facea categori insa nu pe 400m
Comment
-
Stii..cand esti prea increzator si ignorant mai primesti din cand in cand cate o palma...respectiv in momentul de fata un pumnOriginally posted by andreiEu nu pot sa-mi expic cum sa faca M3-ul un M5. Totusi, e diferenta intre 252 si 373 kw. Poate doar M5-ul sa fi avut activat ESP-ul si Controlul tractiunii, asa da, dar altfel nu vad cum ar putea castiga M3.
)
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Tu vorbesti de 330d-ul ala break de acum 2 ani? Si eu m-am "speriat" cand am vazut cum trage masina aia. Oricum avea ceva modificari pe ea si soferul o cunostea la perfectie si pleca numai cu controlul tractiunii dezactivatOriginally posted by dogy_10acum doi ani au fost curse la timisoara si un 330 a facut de rusine un m5 (penultimul model).....baiatul cu m5 pleca foarte tare de pe loc si derapa foarte mult, in timp ce cel cu 330 proape ca nu rupea de loc aderentza, astfel lua din start un avantaj pe care m5 nu-l putea recupera pe 400m......daca mergeau mai mult m5 il facea categori insa nu pe 400msigpic
Comment
-
bai cand vad ce abereaza unii cand e vb de bmw mor .. si mai ales de clasele de vf M ... ala cu M5 sigur avea setata cutia pe automat d-aia a luat bataie, daca a luat .. diferenta e aproape inca o data in ceea ce priveste calusharii si cuplul.
Comment











Comment