Service-uri In Brăila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Service-uri In Brăila

    Haideti sa povestim pateniile noastre petrecute la service-urile din Braila cand am fost cu Loganul nostru. Aici includem doar reparatiile asupra Loganului. alte masini sunt irelevante.

    Incep eu. Spre exemplu, eu am avut 4 interventii la Apan pe dig si 2 la Apan pe buzaului.
    Pe dig prima data cand am fost, a avut loganul meu un zgomot la 1500 rpm care s-a dovedit a fi rola intinzatoare de la cureaua de distributie. A fost adusa la gradul de intindere normal, dar dupa aprox. 500 km a reaparut zgomotul si m-am resemnat. poate dupa ce schimb distributia va disparea zgomotul. Reparatia in cazul acesta s-a facut pe garantie. A doua, tot pe dig, a fost cand mi-au montat HU si 4 boxe. Sunt multumit de interventie, iar interventia a costat vreo 110 lei. A treia interventie mi-am montat cotiera de care interventie sunt multumit care m-a costat 50 lei. Iar a patra si cea mai importanta am avut scurgeri la distributie de care sunt multumit cum au lucrat si a fost facuta pe garantie.

    Iar pe Buzaului prima data cand am fost imi scartaia suspensia de la roata stanga fata. Aici s-a demontat arcul si amortizorul, s-au gresat toate incheieturile si a disparut zgomotul. interventia a fost facuta pe garantie. Iar a doua oara am facut revizia de 20000 km, de care iar sunt multumit pentru ca nu au scos nici un cuvant cand le-am pus in brate Mobil-ul

    Hai sa va aud si pe voi.
    Last edited by bogdan_1984; 12 November 2009, 09:42.
    sigpic

  • #2
    am avut si eu o experienta neplacuta cu masina.fratele meu a iesit cu loganu dupa carosabil in camp ca ii iesise un tir in fata.au avut loc mai multe reparatii printre care a fost nevoie sa inlocuiasca si proiectoarele.de curand am dat bara jos si am observat ca doar un proiector a fost inlocuit, celalalt a fost "peticit". am pus niste poze sa va dati seama.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Eu sunt total nemultumit de APAN Braila - DIG.


      La 2 saptamani dupa ce am luat masina, am avut un mic incident in care fusta aripei dreapta a fost indoita, bara a fost zgariata. Prin uramare, am fost la Casco, m-a trimis la APAN (avea numere rosii). Mi-au shcimbat bara si aripa. Nemultumirea mea este ca:
      1. stratul de vopsea este foarte foarte prost - cu scurgeri, locuri unde s-a umflat, locuri unde nu e dat bine etc.
      2. pe aripa aveam semnul KISSFM, pe care ei nu l-au mai pus
      3. nu m-au lasat sa vad eu cu ochii mei ce mi se schimba si cum: pur si simplu mi-au dat masina si PA!

      Apoi, cu distributia:
      Imi dadea ulei pe la distributie (pe la 4000-5000km). Mi-au facut programare. Dupa 2 zile dupa ce masina a fost lasat in service ma duc sa o iau. Pe factura scrie ca mi-au shcimbat tot kitul de distrubutie. Eu nu cred pentru ca mie, la fel ca si unui alt om cu un MCV nu a vrut sa arate ce au schimbat. Eu m-am resemnat, insa acela a amenintat ca le blocheaza intrarea daca nu ii arata ce s-a schimbat - era pe banii lui, deci va dati seama - la revizie era omu.

      Recomand APAN Braila - Sos. Buzaului - baieti de treaba, fac munca buna si merita laudati.


      Acum, vreau si eu un service mai ieftin unde pot sa discut cu cei care imi shicmba piesele - vreau bara de MCV si nu vreau sa o schimb la apan ca nu fac nimic.
      sigpic

      Comment


      • #4
        la APAN Braila - Sos. Buzaului am sa fac si eu de acum incolo reviziile ca pe dig nu m-au lasat sa vad ce fac ei acolo plus ca vreau sa vin cu uleiul meu.

        Comment


        • #5
          cei de pe buzaului nu fac toate reparatiile asa ca cred ca tot pe dig o sa ajungeti daca nu preferati alte servisuri
          nici eu nu sunt multumit de cei de pe dig cand am stat langa ei au facut treaba cand am plecat au dat buleala cu tot cu sefii carei stiu acolo cica asai omul mai da si pe langa nu totul ai ok

          Comment


          • #6
            gicule.. daca se intervine asupra curelei de distributie.. chiar si cat de noua fiind ea.. nu se mai une la loc ci se inlocuieste.

            eu pe buzaului nu am fost multumit ca nu mi-au schimbat in totalitate lichidul de frana, au schimbat ce a fost in borcan si au lasat sa picure 5 minute de la aerisitoarele de la roti.. timp insuficient pt a se goli toata instalatia de lichidul vechi. asa ca s-a pus Marius si s-a mai bagat si el o data sub masina.. si cu un "dispozitiv" DIY facut de mine am tras tot lichidul vechi de pe conducte inlocuindul cu cel nou. operatia a costat 45 de lei la service cu lichidul meu. care vrea schimbarea lichidului recomand garajul propriu...

            Comment


            • #7
              Nu ai inteles Marius. Am explicat si la intalnire. Nu e vorba ca mi-au schimbat cureaua. Pe facutra scria ca mi-au schimbat cureaua distrubutie si toate rolele intinzatoare si ce mai era legat de distrubutie (era o lista lunga), insa mia mult de curea nu cred ca au schimbat ei, sau cel putin nu am incredere in vorbe goale pana nu arata piesa schimbata.
              sigpic

              Comment


              • #8
                asta-i altceva gicule ca nu esti tu sigur ca ti-a schimbat-o...

                Comment


                • #9
                  Apropo de APAN dig... la momentul respectiv, 13 spet 2008 pe cand aveam Logan-elul Rosu, 1.4 Mpi GPL fabrica (mancal-ar tata ce bun era) sa stiti ca am fost multumit cum au lucrat (prezenta mea a fost 100% langa ea) o problema de scurgere-prelingere la distributie (a fost vorba de un lot din feb.2008, piese romanesti SINTEROM) si... s-a rezolvat cam asa:

                  Originally posted by mcdan View Post
                  Asa cu am spus mai sus, mi-am facut o programare la iei (service, in 3 zile m-au programat) si am fost f multumif.

                  A. au schimbat tot (piese de orgine renault), adica:
                  1. Garnitura carter ulei 21 lei (cred ca romania, nu am vazut destul de bine)
                  2. Simering distributie (spania) 39 lei
                  3. Pinion antrenare pompa (spania) 89 lei
                  4. Curea distributie SN X L K7 (marea britanie UK) 155 lei
                  5. Consumabile: pasta etansare, soluie curatat motor 23 lei
                  Total iei 387 lei .............Total eu 0 (zero) lei

                  B. plus au mai facut si:
                  1. Control unghi
                  2. Reglaj Paralelism
                  3. Control general RM SG (vezi fisa de control)
                  4. Completat ulei DACIA 5W30 cc 1 Litru
                  Total iei 0 lei .............Total eu 0 (zero) lei

                  Chestia cu pata pe cutia de viteze a fost doar o "transpiratie" dupa iei
                  Au curatat tot motor, cutie viteze, scut, conducte etc...
                  O cestie tare care am vazut este un rulment la distribuite pe care scria pe el Made in Japan (un fel de, zic eu rulment de intindere a curelei cred), cine ar cred ca pe logan sunt piese japoneze....?
                  Ideea generala e ca sunt multumit de serviciile lor, plus ca m-au servit si cu o cafeluta, ca sa vezi....Asa ar trebuie sa se ocupe de toti. BAFTA TUTUROR.
                  Aceasta "operatie", dpdv al meu reprezinta o schimbarea app totala a distributiei (aviz "amatorilor" la 60000 km), exceptand un singur lucru care se mai inlocuieste, adica ... pompa de apa (nu era cazul la mine ...aveam doar vreo 7-7500 km, ceva de genu asta parca).

                  PS. Atentie la pct.B2 nu prea il baga nimeni in seama din ce am citit ca au patit si altii la fel si ...surpriza nu au facut acest lucru (am inteles la data respectiva de ce se face, dar acum chiar nu-mi mai aduc aminte de ce) acesta, la schimbarea distributiei se face obligatoriu...
                  Last edited by McDan; 13 November 2009, 10:17.

                  Comment


                  • #10
                    din pacate, stiti bine, nu mai este permis sa asisti la operatie.
                    iar geometria se face obligatoriu. pe factura trebuie sa fie parafa de la sectia geometrie
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      McDan.. rulmentul ala e rola de intindere a curelei de distributie. e KOYO made in japan, crede-ma ca nu ai vrea sa pui altceva acolo. sunt cele mai bune

                      Comment


                      • #12
                        am lucrat in domeniul rulmentilor. printre cele mai bune se enumera: URB-urile (din pacate s-au inchis fabricile), SKF (italiene), FLT (poloneze parca) s.a.
                        iar daca vreti rulmenti de calitate, va pot recomanda un magazin unde gasiti orice aveti nevoie.
                        Last edited by bogdan_1984; 13 November 2009, 10:38.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          asta nu e orice fel de rulment bogdane.. asta e un rulment tip rola.. destul de lat si care cala de rulare inferioara nu are gaura pe mijloc. ci este plin si gaura trecatoare este mai aproape de margine pt a se putea realiza intinderea curelei. si arata cam asa
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            In urma cu ceva timp, din neatentie am intrat cu roata intr-o teava care se afla infipta in fata casei unei persoane, pe partea carosabila. Cand am oprit am vazut-o, dar la plecare am uitat ca distinsa teava se afla chiar in fata rotii dreapta a masinii mele. Bun…ma urc, plec, cel din dreapta mea nici macar nu a apucat sa-si puna centura de siguranta ca inevitabilul s-a produs…m-am oprit violent in ea. Cu aceasta ocazie am indoit janta, bascula care tine roata(din aceasta cauza roata nu mai era incadrata exact im mijlocul pasajului), am rupt bara fata si pasagerul a inflorit cu capul parbrizul.
                            Inevitabil m-am dus la Apan sa-mi faca o nota de constatare, cu aceasta m-am dus la politie, de aici la asigurator, am facut dosarul si inapoi la Apan pentru reparatii.
                            Era intr-o luni, mi s-a spus sa vin vineri pentru a o ridica. Bineinteles ca a fost gata sambata. . Trag niste sfori pe acolo si reusesc sa ridic masina fara ordinal de plata al asiguratorului.
                            La primirea masinii, m-am uitat superficial pe dinafara ei, am vazut bara schimbata, janta si cauciuc schimbat, semnez si plec linistit sa-mi rezolv treburile. Pe la ora 14 am ajuns acasa cand mi-am facut timp sa ma uit mai en-detail la ea si constat ca roata tot stramba era (stramba inseamna ca nu era incadrata exact pe centru, ci mai spre usa). Dunga am fost pana la Apan…dar find sambata, au terminat programul.
                            Luni, la prima ora masina era pe elevator iar eu infipt in gatul inginerului care mi-a facut inspectia dupa accident.
                            Culmea era ca la masina s-au reglat si unghiurile si teoretic, roata era dreapta.
                            Se redeschide dosarul de daune, vine asiguratorul face poze si la bascula pe care “meseriasii” Apan-ului au omis sa o schimbe si masina mai ramane o zi in service pentru reparatii. Bun…
                            Revin inevitabil dupa 2 zile caci atunci a fost gata si dupa ce masina a fost urcata pe elevator la cerinta mea pentru a o verifica personal, constat ca bascula este noua dar roata tot nu e perfect dreapta. Atunci i-am spus sefului de service ca nu ridic masina decat daca imi da in scris ca, cauciucul nu o se toceasca inegal. Si de atunci am facut 27.000 km pe drumurile patriei fara nici o problema.
                            Ca si concluzie, stau si ma intreb daca eu nu aveam curiozitatea sa verific bascula, eram acum infipt invreun copac sau doamne fereste de mai rau?

                            Si de atunci cand aud de Apan, mi se face greata…dati-mi o punga, va rog.

                            Comment


                            • #15
                              Las ca nici alte service-uri nu sunt departe de ce ti s-a intamplat tie.La alte service-uri te duci cu o problema si ei iti umbla la alta,adica iti pune alta piesa mai veche.
                              Toţi cei care folosesc strada poartă în memorie imaginea unui accident de drum impresionant.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google