Primul Dyno In Cluj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    cati cp ai acu , bibi?
    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

    Comment


    • #17
      ma ofer voluntar cu masina motor dci 70 de cai stok daca e careva curios sa vada daca avem macar cei 70 de cai
      http://www.loganclub.ro/forum/masinu...e-t742p11.html

      Comment


      • #18
        si o masuratoare? ca eu am deja chip-ul, si nu am nevoie de a doua masuratoare.

        Comment


        • #19
          Azi a fost deschiderea oficiala si s-a respectat programul de lucru la hala cu dyno. Am fost si eu prin zona sa-mi arunc o privire, totul merge bine, dyno a fost calibrat plus ca au ajuns si radiatoarele de racire pt conditii reale de mers.
          @Tzony_18 daca scot profit din "afacerile personale" pana sambata o sa-ti pot spune exact ce putere are masina cu fisa de dyno ca dovada.
          @Liculicu putem incerca, oricum trebuie sa dea peste puterea de fabrica din ce am obs dupa masuratorile mele, a lui felix si a lui zomby. Puterea se va masura cu exactitate la roata si cu aproximare la volanta. Mai putem creste putin presiunea in turbina sa vedem daca se simte ceva in plus, sau poti opta pt un timp 0-100kmh sau 0-402m.
          @Adisss nu stiu, eventual cand merg eu o sa intreb si pt tine!

          Comment


          • #20
            Mmmm ma bag si eu cu noua achizitie ca is curios , ziceau astia ca dupa cipuire o duc in 160 de abia astept.

            Comment


            • #21
              Avem si un nr de telefon pt mai multe informatii: 0733/966509. Domnul Sorin Pop, administrator SPDZOOM, strada Fabricii 118-A, Cluj-Napoca!

              Comment


              • #22
                Vad ca v-ati apucat sa povestiti despre dyno, asa ca hai sa va ajut un pic.

                Dyno-ul pe care il am masoara caii putere pe care o masina ii pune pe asfalt. Ceea ce aveti voi scris in talon sunt caii putere de la volanta. De acolo si pana la asfalt exista pierderi, intre 10%-25% depinde de fabricant, uzura, cauciucuri, etc. Deci o masina nu pune pe asfalt ceea ce scrie in talon. Daca ti-ai pus cumva un chip si ti s-au promis nush cati cai in plus, nu fii asa de sigur ca ii ai.

                Ti-ai luat un filtru sport? Poate l-ai luat degeaba. Daca ai luat o ieftinatura, nu face absolut nimik in plus.

                Va atasez 2 grafice, un before and after cu o Toyota Celica unde s-a montat un filtru "sport". Diferenta? Nici un cal in plus, nici macar 0.1 cai in plus, iar cuplul la turatii mici a scazut.
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  Pt cei care nu inteleg sau nu au mai vazut o fisa dyno, prima linie de jos in sus este puterea la roata, a 2-a linie este puterea aproximata la volanta iar a 3-a linie (torque) este cuplul motorului exprimat in nm. Ex. loganul diesel are 65cp la volanta cu 160nm.

                  Comment


                  • #24
                    Am facut si eu cateva teste dyno. Una dintre hartile de jos a dat 124cp la motor cu 272nm si pe putere maxima nu am reusit sa o masor cum trebuie iesind undeva la 143cp si cuplu tot pe acolo parca 278 da trebuia sa depaseasca 300nm. Oricum zilele urmatoare sper sa se poata masura la full power. O sa revin mai tarziu cu niste fise dyno.

                    Comment


                    • #25
                      si in cele din uram ai 143 cp ?
                      ce belea
                      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                      Comment


                      • #26
                        Un prieten si-a facut resoftare la o Skoda Octavia Tour , de la 101 CP la 140 CP si 300NM.
                        A mers la in floresti ia a facut masuratorile dupa aproximativ o saptamana. Masuratorile aratau 141 CP si 297nm la roata. Deci nu l-au fraierit de loc.
                        Eu mi-am pus un power-box pe Octavia 2 si sunt curios ce ar arata masuratorile. Cert e ca se simte diferenta enorm intre before/after power-box. Demareaza constant de la turatii mici iar la viteze mari motorul nu mai suna asa tare.

                        Comment


                        • #27
                          @Gelu_R: is curios si eu cati cai ai acuma cu power-box...mai tare is curios sa vad care merita mai mult power-boxul sau resoftu (doi prieteni se tot contraziceau pe tema asta si is curios sa vad care avea dreptate).
                          ...de doi lei :p

                          Comment


                          • #28
                            Gelu_r superchips ofera un soft pt varianta de 100cp care iti urca puterea la 132cp si 296nm cuplu. Daca el a luat 141 e chiar ok, dar totusi mi se pare prea mult doar dintr-un soft.
                            @Mishu_wrc softurile dau putere mai mare decat powerbox-urile, acuma depinde si ce powerbox ai si cu ce setari.

                            Comment


                            • #29
                              Poze dyno

                              Am atasat niste poze cu masina de la testul dyno.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #30
                                Bogdan:Vezi ca daca mai pui multe stickere pe ea o ingreunezi prea tare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google