Curse Legale Cluj, Dezmir 9 Mai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curse Legale Cluj, Dezmir 9 Mai

    Vor fii curse legale in dezmir in data de 9 mai, se baga careva sau astea nu va plac?!

  • #2
    Rau drumu..
    LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
    Enter the Matrix

    Comment


    • #3
      Evenimentul “Cursa de Accelerare KO Racing 2009” este organizat de către Asociaţia Sportivă KO Racing CLUB.

      1. DENUMIRE EVENIMENT: “Cursa de Accelerare KO Racing 2009”

      2. DATA: 9 Mai 2009

      3. LOCAŢIA: Centrul Agro Transilvania Cluj (sat. Dezmir, str. Crişeni, jud. Cluj)

      3. PROGRAM:

      Spectatorii: orele 20:30 – 02:00

      Concurentii: orele 17.30;
      Maxim 50 locuri !!!!!!!!!!!!!

      Selecţia se face doar de către Preşedintele Asociaţiei Sportive KO Racing CLUB în persoana D-lui Tibi Baias, în funcţie de autoturism, locul de provenienţă al concurentului, numărul de locuri rămase disponibile până în acel moment, etc. Taxa de inscriere este 60 lei. Doritorii pot să rezerve în prealabil locuri prin contact telefonic la numărul 0726116661, aceştia urmând să fie rugaţi să trimită pe adresa de e-mail a Preşedintelui Asociaţiei, ko_racing81@yahoo.com, detalii privind autoturismul (poze, date tehnice) şi date privind concurentul. În cel mai scurt timp, aceştia vor fi contactaţi în vederea primirii unui răspuns.

      4. CONDIŢII DE PARTICIPARE:

      a. posesor permis de conducere sau dovadă valabilă în original, categoria B;
      b. cartea de identitate a concurentului;
      c. certificatul de înmatriculare al autoturismului în original (inspecţia tehnică periodică la zi);
      d. achitarea taxei de participare 60 lei;
      e. completarea şi semnarea fişei de înscriere (nu completaţi date false, în caz contrar, veţi fi eliminaţi din concurs, fără returnarea taxei de participare).

      !!! NU INSISTAŢI ÎN CAZUL ÎN CARE NU ÎNDEPLINIŢI CONDIŢIILE MAI SUS MENŢIONATE. Fara actele menţionate în original nu se pot înscrie autoturisme!

      !NOTĂ! AUTOTURISMELE DE TIP HOME-MADE SUNT ACCEPTATE ÎN COMPETIŢIE, ÎN URMA VERIFICĂRILOR TEHNICE DE RIGOARE.

      5. REGULAMENT DE CONCURS:

      Concursul de accelerare - viteză se desfăşoară pe distanţa de 201 metri. Pornesc câte două maşini în paralel, cu startul de pe loc şi sosirea în lansare. Concursul se desfăşoară pe grupe, acestea stabilindu-se în funcţie de puterea motorului (declarată de fabricant) ce echipează autoturismul înscris în concurs, exprimată în cai putere, precum şi alti factori de departajare.

      Grupele sunt următoarele:

      A1 AUTO între 75 - 100 CP
      A2 AUTO între 101 - 130 CP
      A3 AUTO între 131 - 165 CP
      A4 AUTO intre 166 - 200 CP
      A5 AUTO între 201 - 300 CP
      A6 AUTO peste 300 CP
      A7 AUTO integrale (4x4)

      !!! REGULI DE ÎNCADRARE ÎN GRUPE (CLASE).

      Pentru stabilirea grupelor se ia în calcul puterea motorului ce echipează în acel moment autoturismul, iar în cazul unor intervenţii majore, cum ar fi aplicarea unui turbo, compresor, nitro, nos sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe, rezultând astfel un motor de alt tip, se aplică coeficientul respectiv şi se reîncadrează noul motor.

      Autoturismele cu tracţiune integrală se încadrează direct în grupa A7, indiferent de puterea autoturismului, exprimată în cai putere.

      Exemple de mod de calcul:

      Pentru montare suplimentară de turbo: (puterea de fabrică) x 1,6 = puterea de clasă
      Pentru compresor: (puterea de fabrică) x 1,3 = puterea de clasă
      Pentru nitro, nos: (puterea de fabrică) x 1,4 = puterea de clasă

      Pentru combinaţia acestor modificări, de exemplu turbo+NO2, se ia în calcul coeficientul mai mare, cel de NO2.

      Folosirea unui bloc motor întâlnit pe mai multe modele, dar cu configuraţii diferite, nu poate determina în mod direct clasa, aceasta fiind determinată de configuraţia generală, nu doar de seria blocului motor.
      Pentru schimbat chiulasa:

      Motor Opel-115cp-8valve - se schimbă chiulasa, se montează de 16v, rezultă motor de 136cp sau 150cp.
      Motor VW 1,8-90cp-8valve - se schimbă chiulasa, se montează de 16v, rezultă motor de 130cp.

      Dacă apar cazuri speciale, organizatorul poate întruni o Comisie Tehnică, abilitată să dea derogări în ceea ce priveşte clasa de participare.

      !NOTĂ! COEFICIENŢII AU UN CARACTER FORMAL, NU REFLECTĂ REALITATEA 100%.

      !!! IMPORTANT !!!

      CONCURENTUL ESTE OBLIGAT CA ÎN FIŞA DE ÎNSCRIERE SĂ DECLARE ATÂT PUTEREA REALĂ A MOTORULUI CU CARE ESTE ECHIPAT ÎN ACEL MOMENT AUTOTURISMUL CU CARE VA CONCURA, FIIND EXPRIMATĂ ÎN KW SAU CP, FIE DIN CERTIFICATUL DE ÎNMARTICULARE AL AUTOTURISMULUI SAU DIN CUNOŞTINTELE ACESTUIA (ÎN CAZUL ÎN CARE MOTORUL CU CARE ESTE ECHIPAT AUTOTURISMUL NU CORESPUNDE CU MOTORUL MENTIONAT ÎN CERTIFICATUL DE ÎNMATRICULARE), CÂT ŞI INTERVENŢIILE MAJORE, DACĂ ACESTEA EXISTĂ (aplicarea unui turbo, compresor, nitro, nos sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe, rezultând un motor de alt tip), PENTRU RECALCULAREA PUTERII REALE A MOTORULUI. ÎN CAZ CONTRAR, DACĂ ÎN URMA VERIFICĂRILOR TEHNICE SE CONSTATĂ FAPTUL CĂ PARTICIPANTUL A DECLARAT FALS ÎN FIŞA DE ÎNSCRIERE, ACESTA VA FI ELIMINAT DIN CONCURS, FĂRĂ A-I MAI FI RETURNATĂ TAXA DE ÎNSCRIERE.

      ORGANIZATORII NU IAU ÎN CALCUL ALTE MIJLOACE/MODALITĂŢI DE CREŞTERE A PUTERII MOTORULUI CU CARE ESTE ECHIPAT ÎN ACEL MOMENT AUTOTURISMUL SAU DE MODIFICARE A RAPORTULUI CP/MASA AUTOTURISM (CIP TUNING, TOBE, COMBUSTIBIL, UŞURARE CAROSERIE, ETC).

      Ordinea grupelor (A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7) se va stabili prin tragere la sorţi.
      Concurenţii vor fi grupaţi câte doi, în urma tragerii la sorţi de către organizatori, tragere efectuată pentru fiecare grupă în parte, aceasta având loc chiar la începutul competiţiei. În cazul în care una din grupe va avea un număr impar de concurenţi, concurentul rămas singur în urma tragerii va intra direct în finala grupei.
      Cursa se va desfăşura în sistem piramidal, aplicându-se regula 2 din 3.
      Vor exista locurile I, II, III pentru fiecare grupă.
      Există posibilitatea de susţinere a probei “ La Liber”, în funcţie de timpul disponibil.

      REGULAMENT CONCURENŢI:

      ! Autoturismele participanţilor trebuie sa aibă toate elementele de caroserie montate fără pericol de desprindere, cât şi sistemul de semnalizare si frânare în stare de funcţionare. Maşinile trebuie sa fie dotate cu extinctor.
      ! După înscriere şi verficarea tehnică, automobilul rămăne în regim de parc închis, concurentul nemaiavând voie să părăsească incinta Centrului Agro Transilvania, în caz contrar, acesta este eliminat din competiţie, fără a i se returna taxa de înscriere. Din acest moment, până la festivitatea de premiere sau orice situaţie prin care concurentul este eliminat din concurs (abandon tehnic, renunţare la continuarea cursei, indisciplină), concurentul se supune în totalitate programului impus de organizator.
      ! În incinta Centrului Agro Transilvania, pe toată durata desfăşurării competiţiei, în autoturismul înscris în concurs este admis doar concurentul. De asemenea, pe toată durata desfăşurării competiţiei, acestuia îi este strict interzisă încredinţarea autoturismului unei alte persoane.
      ! Dacă concurentul efectuează manevre suplimentare sau inutile, punând în pericol integritatea fizică a spectatorilor, celorlalţi participanţi sau a altor autoturisme înscrise în concurs, acesta va fi eliminat din competiţie, fiind obligat să părăseasacă incinta Centrului Agro Transilvania, fără a i se returna taxa de participare.

      ! Nu are dreptul să conducă autoturismul înscris în concurs decât concurentul care poate face dovada existenţei brăţării de unică folosinţă de culoare roşie de pe mâna stângă. Intră în posesia brăţării persoanele care au calitatea de concurenţi, respectiv persoanele care au întrunit toate cerinţele organizatorilor privind înscrierea în concurs. Concurentul participă STRICT cu autoturismul cu care s-a înscris în concurs, numărul de înmatriculare al autoturismului trecut şi pe brăţara roşie atestând acest lucru.

      ! Concurentul este obligat să facă dovada existenţei cel puţin a unei plăcuţe de înmatriculare pe autoturismul înscris.

      ! Concurentului care se află sub influenţa băuturilor alcoolice şi/sau substanţelor psihotrope îi este STRICT INTERZISĂ participarea în competiţie.

      ! La start, concurentul este obligat să respecte următoarele reguli: să fie atent la indicaţiile coordonatorului, să fie singur în maşina cu care concurează, să poarte centura de siguranţă, să închidă geamurile, să aprindă luminile de întâlnire, să se asigure că roţile viratoare sunt direcţionate drept, să blocheze uşile şi să pornească doar la culoarea verde a semaforului. În cazul în care un participant va anticipa startul, cursa se va repeta. Dacă se repetă de trei ori, concurentul în cauză va fi eliminat.

      REGULAMENT SPECTATORI:

      ! Este interzis accesul spectatorilor aflaţi sub influenţa băuturilor alcoolice.

      ! Organizatorii îşi rezervă dreptul de a selecta spectatorii (în cazuri speciale).

      ! Este interzis accesul cu băuturi alcoolice în incinta Centrului Agro-Transilvania.

      ! Spectatorii sunt obligaţi să rămână în locurile special amenajate pentru aceştia de către organizatori. Intrarea spectatorilor în zona de concurs este strict interzisă.

      ! Persoanele care nu respectă normele vor fi evacuate din incinta Centrului Agro-Transilvania de către agenţii de securitate.

      ! În cazul în care spectatorii îşi pun în pericol siguranţa personală, prin nerespectarea marcajelor de delimitare (garduri, bandă de delimitare) dintre zona de concurs şi spaţiul special amenajat pentru aceştia sau deteriorează banda de delimitare sau gardurile, refuză să se conformeze cerinţelor agenţilor de securitate, în cazul în care sunt accidentaţi de către un autovehicul care rulează în perimetrul Agro-Transilvania, organizatorii sunt scutiţi de orice răspundere.

      ! Spectatorii pot fi amendaţi de către organele de poliţie sau jandarmeriei de la faţa locului.

      Data: 25 Aprilie 2009

      Cu stima,

      Tibi Baias,
      Presedinte KO Racing CLUB

      Comment


      • #4
        Ma Bibi tu te bagi acolo la A1 ca loganul diesel dinainte de 2006 (cum ii a tau) are 65 CP oare te lasa astia? cu atatia cai numa? sau til baga pe dyno inainte?)
        LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
        Enter the Matrix

        Comment


        • #5
          Keanule nu are rost sa ma bag pana intr-o 100cp. Vreau sa ma bag la grupa a 2-a intre 100-130cp. Vine cineva sa ma sustina? :P Din cate am inteles de la cineva vine si Raducu, ar fii 2 loganuri de sustinut la 2 grupe diferite.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Bibi View Post
            Keanule nu are rost sa ma bag pana intr-o 100cp. Vreau sa ma bag la grupa a 2-a intre 100-130cp. Vine cineva sa ma sustina? :P Din cate am inteles de la cineva vine si Raducu, ar fii 2 loganuri de sustinut la 2 grupe diferite.
            Clar ca venim sa te sustinem mah....

            Comment


            • #7
              Atat am vrut sa aud ca este 1, restu vin in sir indian )! Mersi kta!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Bibi View Post
                Vreau sa ma bag la grupa a 2-a intre 100-130cp. Vine cineva sa ma sustina? :P
                Mah catzel daca ma primesti la tine in masina vin si te sustin ... poate vine si tavi

                PS: mai bine bagate la prima grupa )
                2004 Dacia Logan 1.4MPi
                2006 Dacia Logan 1.5dCi
                2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                Comment


                • #9
                  Ah daca ma duce mishu sau tudor pana in dezmir vin si eu
                  LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                  Enter the Matrix

                  Comment


                  • #10
                    Ma bag si eu... maine sun sa ma inscriu! ;)
                    Sustinerea e valabila si la 16V?

                    Unde gasesc si eu comunicatul?(site)
                    Last edited by Cobra7; 30 April 2009, 01:26. Reason: Automerged Doublepost
                    :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                    Comment


                    • #11
                      Hai ca vin si eu daca nu lucru pe 9.

                      Comment


                      • #12
                        Sustinem sustinem tot ce-i de pe forum sau pe cine cunoastem

                        @Cobra7: vezi sa scoti tot din portbagaj (inclusiv roata de rezerva) si sa dai banchetele jos sa fi cat mai usor
                        ...de doi lei :p

                        Comment


                        • #13
                          Daca vrei venim sa ti-o dezmembram ) in ziua curselor)
                          LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                          Enter the Matrix

                          Comment


                          • #14
                            Daca ma luati si pe mine careva, vin si eu.
                            Resoftari, leduri, activari functii, etc... in Cluj si Maramures.

                            Comment


                            • #15
                              Asa mi-au zis si mie colegii de la Sibiu cand am participat la cursa de la noi".." ti-o demontam toata"!!!!
                              Numai ca eu m-am dus pentru distractie si atmosfera de concurs!
                              Bafta tuturor colegilor care participa!
                              Un sfat de la "patitu" (adica eu): cei care aveti jante de alte dimensiuni, sa le schimbati cu cele stock!
                              Bafta si sa ne aratati poze si filmulete!
                              aham......Restul e LOGAN


                              http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google