Organizez Curse De Masini Inscrise Si Neinscrise

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    sorin1983
    Loganist de 5 stele

  • sorin1983
    replied
    ai dezgropat un topic decedat de mult timp )

    Leave a comment:

  • savoiu_rf 82
    Organizator de Intalniri

  • savoiu_rf 82
    replied
    Frumoasa initiativa .

    Leave a comment:

  • sibianul
    Loganist de 5 stele

  • sibianul
    replied
    Corect, asa e .
    Cine organizeaza evenimente de genu, de obicei, adica mai tot timpul, nu ca iese neaparat pe 0, dar de obicei se iese pe minus.
    Iar batalia de cap e enorma.
    Stiu asta din proprie experienta

    Leave a comment:

  • Seba
    sofer amator

  • Seba
    replied
    n-ai vrea sa stii cat minus scoate un organizator, daca nu vin destui oameni. gandeste-te ca nu poti pune taxa de inscriere prohibitiva, gen 100 euro, ca nu vine nimeni. daca pui taxa mica, s-ar putea sa vrea mai multi decat poate duce locatia, ceea ce duce la costuri suplimentare, inchiriere de locatie inca o zi, salvare inca o zi, politie si jandrami inca o zi, pompieri inca o zi...pana nu incerci pe pielea ta, nu stii cum e

    Leave a comment:

  • maurice2001
    Junior

  • maurice2001
    replied
    toata lumea vrea sa ciuguleasca de la asa un eveniment ,inclusiv organizatorul care de fapt e miezul.el aduna banul si il distribuie mai departe catre cei implicati .clar ca daca n-ai sponsori si de unde sa ciupesti bani nu are rost sa te gandesti la asa ceva.eu zic ca fara federatie nu reusesti sa atragi profesionisti sa vina ,iar fara profesionisti devine totul derizoriu .cum spui tu,cine vine cu o masina de 200k euro intr-o cursa fara miza?
    ce-mi place cand aud ca e ieftin loganul si piesele de schimb.avem mare noroc ca mai exista si masini la care un injector costa 200 lei nu 2400 ca la un second de pasat din 2005 iar .de restul 2200 prefer sa ma distrez si sa vad lumea si pe aia cu masini scumpe si fara bani de ele(romanii sant pe locul 1 in lume) i las sa faca rate ca sa aiba un second hand aruncat de nemti la poarta si sa faca foamea langa el.ce-mi place ca nu ma cheltui de bani cu loganu si pe sosea merg power ca nu mi frica ca daca se strica ma bag la rate ca sa o repar.))))

    Leave a comment:

  • Seba
    sofer amator

  • Seba
    replied
    tu ai incercat macar o data sa vorbesti cu mafiotii aia de la fras? sau crezi ca te vor primi cu bratele deschise, mare organizator de competitii? la primul birou cand intrii, primul lucru pe care ti-l cer e taxa de afiliere. inceputul parca nu mai suna as ad ebine, nu? si crezi ca porcisteanu, aur, szabo, astia ard de nerabdare sa se dea in cam, und enu-i vede nici dracu', intr-un eveniment care nu conteaza in nici un calendar competitional? tu ti-ai baga masina de 200000 (da, 200 de mii) de euro (fabia s2000 sau 207 s2000) intr-un concurs organizat de un celebru anonim? ma indoiesc profund...iar sa organizezi o etapa de campionat national, ne intoarcem al salvari, pompieri, arbitrii, echipament de cronometrare (o fotocelula cu stransmisie wireless si cronometrul, costa 2800 de lire sterline, adica vreo 2-3 loganuri de-ale celor care s-ar da la marele eveniment). nimeni nu te ajuta la inceput, toti asteapta sa vada cum iese primul eveniment, iar apoi ajungi sa te milogesti pentru 50-100 de euro sau cateva sticle de sampanie pentru acstigatori. dar cand e vorba de luat bani de pe tine, toti stau la coada, in frunte cu federatia.

    Leave a comment:

  • maurice2001
    Junior

  • maurice2001
    replied
    vorbeste la federatie sa iti inscrie cursa in campionat ca sa poti atrage piloti si sponsori.

    Leave a comment:

  • Seba
    sofer amator

  • Seba
    replied
    toti avem idei amrete, dar cand vine vorba de bani, de timp, de munca depusa sa iasa totul ca la carte, parca ne umflam nasul si-i lasam pe altii sa se ocupe. apoi comentam ca cer prea mult la inscrieri...

    Leave a comment:

  • ACAUTOTOTAL
    Incepator

  • ACAUTOTOTAL
    replied
    tare ideea asta pacat ca se abandoneaza

    Leave a comment:

  • raduprov
    Loganist de 5 stele

  • raduprov
    replied
    pana la urma o lasam balta

    Leave a comment:

  • dany83asy
    Incepator

  • dany83asy
    replied
    ///....

    Leave a comment:

  • raduprov
    Loganist de 5 stele

  • raduprov
    replied
    se pare ca nu mai zice omu nimic .. sau o fii ocupat cu organizarea
    de utilaje pentru pregatirea terenului nu e nevoie ? buldozere , excavatoare , basculante .. cilindri compactori ?

    Leave a comment:

  • sanderizer
    Loganist de 5 stele

  • sanderizer
    replied
    De acord cu tine.Marturisesc ca nici prin gand nu mi-ar fi trecut jumatate din ce ai scris acolo Dar presupun ca si cel vizat a patit la fel si acum nu mai stie ce si cum ...prea multa bataie de cap.

    Leave a comment:

  • Seba
    sofer amator

  • Seba
    replied
    n-am vrut sa-l dezarmez, i-am zis doar de ce e nevoie in general, pt ca indirect am oarece tangenta cu organizarea curselor de rallysprint. daca e sa faci treaba legal, sa dormi noaptea linistit, nu sa ai cosmaruri cu morti si raniti, nu dai drumul pe traseu la masini fara rollbar, conduse de oameni pe care nu-i cunosti si pe care sigur nu-i cheama juha kankunen, ari vatanene, walter roehrl, stig blomqvist, carslo sainz, etc. nu organizezi evenimentul fara salvare si pompieri (ambii, nu doar una din cele doua), fara aprobari de la militie, ca te trezesti cu dosar penal si procese civile din partea familiilor, in caz de...Doamne fereste! e mult de alergat, ai multe conditii de indeplinit sa primesti o aprobare, basca trebuie un regulament, arbitrii de traseu, metode tehnice indubitabile de stabilire a timpilor/clasamentului, nu poti hai sa luam un telefon cu cronometru si la linia asta apasam butonul si la final dam cupa prieteniei masinii cu cele mai negre folii pe geamuri. treaba trebuie facuta "by the book".
    in plus, daca vrei sa atragi oamenii, atunci ar fi bine ac acele concursuri sa fie sub egida unui for auto recunoscut de statul roman si cum ziceam mai sus, sa dai ocazia celor care se remarca pozitiv sa urce in competitii de nivel superior, gen campionate regionale, nationale de rally sprint, rally cross, vtm, apoi raliu. daca vrei doar curse de rable cu ceva tevi in ele, atunci pui din start conditia de putere sub 100cp, vii cu ce masina vrei tu, casca, combinezon ignifug, centuri minim 4 puncte si da-te frate in camp cat te tine masina si tupeul. oricum, si-n cazul asta e bine sa fie o masina de pompieri si-una de salvare in zona, pt ca nu se stie nici o data.
    Seba
    sofer amator
    Last edited by Seba; 23 November 2011, 21:45.

    Leave a comment:

  • sanderizer
    Loganist de 5 stele

  • sanderizer
    replied
    Seba,se pare ca i-ai dat serios de gandit/de lucru,de nu a mai intrat de atunci)

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google