Dacia Duster La Pikes Peak !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    On June 26th, 2011 Dacia Duster "No Limit" participated in the famous Pikes Peak Hill Climb near Colorado Springs, USA.http://www.youcar.tv



    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
    internal combustionizer

    Comment


    • #17
      Electrizanta urcarea...
      Ma uitam la masinile concurente Duster-ului, amandoua, atat Suzuki cat mai ales Hyunday-ul Genesis sunt cu aerodinamica de tunel...
      Francezii au pastrat pe Duster chiar si oglinzile retrovizoare originale si au alterat cat se poate de putin forma caroseriei.
      Concluzia: marketing-ul a prevalat performantei, cu toate ca rezultatul a fost fabulos pentru prima aparitie.
      Le chapeau !

      Comment


      • #18
        chiar zici ca e masinuta electrica

        Comment


        • #19
          Originally posted by detail View Post
          Nu prea au unde...Cursa americana pleaca de la cca 2800 m altitudine si se termina pe la vreo 4200...
          Cred ca asta a si impiedicat o performanta mai buna, lipsa de teste in conditii similare traseului oficial. Restul echipelor au mai multe curse acolo la activ si deci experienta in plus.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #20
            Un rezultat muuuuult peste asteptari.

            PS:Ce am observat, la tr superioare nu calca ambreaju, la inf calca...(video 2)

            Comment


            • #21
              incearca la liniuta sa schimbi 3 4 fara ambreiaj. trebuie sa ti cunosti bine timoneria si timpul mort care apare in cutie.

              cat despre filmulete...porno nu altceva

              Comment


              • #22
                Cutie cu pinioane baladoare, fara sincorane.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #23
                  daca iti cunosti acceleratia si faci rev-matching la perfectie iese si fara.
                  pedala de accelaratie intinsa la maxim si ambreiajul ceva mai sus reglat. dupa sute de caraieli in cutie imi iese ok.
                  pentru heel-toe trebuie facuta o pedala de acceleratie custom in forma de triunghi cu varful spre motor. unghiurile si muchiile rotunjite si laturile alungite.

                  exemplu mai bun nu am gasit http://www.youtube.com/watch?v=qdWSy...eature=related

                  Comment


                  • #24
                    nu stiu cat rezista o cutie normala la asa ceva
                    darami sincroanele destul de repede .
                    Last edited by Cristi_Xp; 3 September 2011, 20:30.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #25
                      la supernova le schimbam frecvent asa. zeci de mii de kilometrii la rand si uite ca nu a cedat

                      Comment


                      • #26
                        permite`mi sa ma indoi )
                        o fi avut supernova cutie crabotata si nu stim ...mai taie un pic ca-i cam lunga coada )
                        Last edited by Cristi_Xp; 4 September 2011, 14:38.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          daca ambreiaju e praf, merge sa schimbi fara el. io am dus papucul incarcat cu 800kg de la conti pana la elba cu cablul rupt, la amiaza, prin trafic. cum crezi c-am schimbat vitezele? la inceput ca autobuzele alea roman diesel, apoi devenisede-a dreptul interesant.
                          Last edited by Seba; 14 October 2011, 23:44.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            ma intreb un singur lucru. cum naiba plecai de pe loc. mi se pare foarte foarte greu. o gadili pana ia o leaca de viteza si i o dai cu japca dar fff mult dureaza

                            Comment


                            • #29
                              plecam cu tr1 direct pe demaror, opream cu frana pana murea motorul. am scos-o o data din viteza si n-am putut sa-i dau tr1 pana nu s-a facut rosu semaforul, cand a trebuit sa calez motorul, ca altfel se suia tramvaiul pe mine. crede-ma ca am transpirat in ziua aia mai mult decat atunci cand am dat cu propria masina-n sant cu rotile-n sus. dacia papuc cu 600kg in bena (o matrita de vulcanizat anvelope), fara cablu de ambreiaj...misto, cum ar zice columbeanu
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                Am ajuns de pe dealul negru la sibiu cu un autocar fara comanda ambreiaj, si a tras soferul in autogara, nu ne-a lasat la selimbar. Daca e sofer meserias poate, insa nici cutiei nu ii e bine.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google