Dacia Duster La Pikes Peak !

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alessandro
    replied
    vorbesti cu un spam

    in alta ordine de idei Duster No Limit a fost proiectat, cel putin din punct de vedere al motorului de Sodemo. baietii astia prepara doar s1600 s200 WRC uri ... mai bine o faceau la noi la Pilot. ii puneau baietii niste serpi pe 40 si si lua locu 1 nu 3

    e si un filmulet acolo pe site cu motorul pe banc

    duster

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    ce proiect dacia? astia au dat numa' fonturile cu care s-a ascris "duster" pe masina aia si sigla din bot, pe care pun pariu ca n-o fabrica nea ilie la pitesti in fabrica, ci o cumpara de la un atelier de injectie mase plastice.

    Leave a comment:


  • george_dan
    replied
    Dacia , eroare

    Proiectele Dacia nu sunt foarte bine puse la punct din cauza managerilor si celor din conducere !

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    2200 2300 maxim cu japca odata de doua ori merge si la 6000. dar nu. la 2200 intra uns

    cel mai bine le inghitea fara ambreiaj 2-3 si 3-4

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    n-a zis nimeni ca nu se poate merge fara sa schimbi cu ambreiajul , numa ca cineva care iar o sa se supere a postat ca el a mers
    la supernova le schimbam frecvent asa. zeci de mii de kilometrii la rand si uite ca nu a cedat

    Aaa un lucru important am uitat sa specificam , schimbatul vitezei in ce ture se facea ? Ca da , daca e vorba de 2000-2500 rpm , probabil ca tine si m-am bagat io aiurea in seama , doar ca vorbim de competitii unde cutia de logan daca i-o bagi prea violent tipa cam tare peste 5500-6000 rpm asta cu ambreiaj calcat ...

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Am ajuns de pe dealul negru la sibiu cu un autocar fara comanda ambreiaj, si a tras soferul in autogara, nu ne-a lasat la selimbar. Daca e sofer meserias poate, insa nici cutiei nu ii e bine.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    plecam cu tr1 direct pe demaror, opream cu frana pana murea motorul. am scos-o o data din viteza si n-am putut sa-i dau tr1 pana nu s-a facut rosu semaforul, cand a trebuit sa calez motorul, ca altfel se suia tramvaiul pe mine. crede-ma ca am transpirat in ziua aia mai mult decat atunci cand am dat cu propria masina-n sant cu rotile-n sus. dacia papuc cu 600kg in bena (o matrita de vulcanizat anvelope), fara cablu de ambreiaj...misto, cum ar zice columbeanu

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    ma intreb un singur lucru. cum naiba plecai de pe loc. mi se pare foarte foarte greu. o gadili pana ia o leaca de viteza si i o dai cu japca dar fff mult dureaza

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    daca ambreiaju e praf, merge sa schimbi fara el. io am dus papucul incarcat cu 800kg de la conti pana la elba cu cablul rupt, la amiaza, prin trafic. cum crezi c-am schimbat vitezele? la inceput ca autobuzele alea roman diesel, apoi devenisede-a dreptul interesant.
    Last edited by Seba; 14 October 2011, 23:44.

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    permite`mi sa ma indoi )
    o fi avut supernova cutie crabotata si nu stim ...mai taie un pic ca-i cam lunga coada )
    Last edited by Cristi_Xp; 4 September 2011, 14:38.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    la supernova le schimbam frecvent asa. zeci de mii de kilometrii la rand si uite ca nu a cedat

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    nu stiu cat rezista o cutie normala la asa ceva
    darami sincroanele destul de repede .
    Last edited by Cristi_Xp; 3 September 2011, 20:30.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    daca iti cunosti acceleratia si faci rev-matching la perfectie iese si fara.
    pedala de accelaratie intinsa la maxim si ambreiajul ceva mai sus reglat. dupa sute de caraieli in cutie imi iese ok.
    pentru heel-toe trebuie facuta o pedala de acceleratie custom in forma de triunghi cu varful spre motor. unghiurile si muchiile rotunjite si laturile alungite.

    exemplu mai bun nu am gasit http://www.youtube.com/watch?v=qdWSy...eature=related

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Cutie cu pinioane baladoare, fara sincorane.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    incearca la liniuta sa schimbi 3 4 fara ambreiaj. trebuie sa ti cunosti bine timoneria si timpul mort care apare in cutie.

    cat despre filmulete...porno nu altceva

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google