subwoofer, tub(tun) de bass, bandpass

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    aByS si cutia bandpass, care din punctul meu de vedere, are cel mai clar bass. ... eronat ! cilindrul si band passul sunt cele mai galagioase incinte .. si cele care la partea de calitate a sunetului ( a bassului ) au un mare MINUS !

    incintele impart "galagia" ( putere ) si claritate invers proportional , dupa cum urmeaza :
    sealed este tipul de incinta cu o claritate ridicata ;
    bass reflex .. combina claritatea si putere ( dar nu in mod egal neaparat ) ;
    band pass este cea mai "galagioasa" incinta ! la un band pass castigi ~6dB fata de un sealed cu acelasi subwoofer !
    LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
    LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
    LOCUL1 143.9dB (nCID)

    Comment


    • #32
      Din cite stiam eu sealed-ul este cu basul cel mai clar, BR (bas reflex-ul) este cu "galagia" cea mai mare si band-pass-ul este o combinatie intre cele 2, pt a putea obtine "galagie" mai mare si mai clara.

      Comment


      • #33
        .. vorbesc in conostinta de cauza ... leam avut pe toate 3 .. si sealed si br si bp ...

        de aceeasi parere sunt si cei care intradevar se pricep la muzica ...

        pana la urma parerile sunt impartite ...

        clar este ca .. din tot ce am avut pe masina ... miam facut o parere despre cei trebe unui logan ca sa sune tare ... si asta ma va ajuta in creerea noului meu sistem !
        LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
        LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
        LOCUL1 143.9dB (nCID)

        Comment


        • #34
          Si totusi ce tip de incinta urmeaza la tine in portbagaj (sealed cumva?) ?

          Comment


          • #35
            cu toate ca simt o oarecare ironie in intrebarea ta , am sa-ti raspund ... : nu ... un BR de 220Litri ... minim !

            din toate incercarile miam dat seama ca ... sealedul face fata doar la puteri de peste 400W .. BR la fel ... BP ... si cu 120W poti sa misti un logan .. iar cilindrul ( conoscut pr galagie ... ) se misca demn intrun logan !

            din pacate deficientele loganului in materie de bass , sunt : aripile , care flambeaza f mult ( pierderea de bass este f mare ) si materialul din care este realizata bancheta ( acea spuma ) care este un bun izolator , insonorizant !
            LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
            LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
            LOCUL1 143.9dB (nCID)

            Comment


            • #36
              Abia astept sa vad si pozele de la incinta (custom made, ma gindesc). Intradevar aripa din stinga se umfla foarte mult, cea din dreapta are intaritura de la busonul de benzina, de-abia cu un strat de dynamat si unul de aluband peste am reusit sa o fac sa nu se mai umfle dar ampliful meu avea doar 150 w rms.
              Din cite am inteles vreai sa faci o instalatie pt SQ de aceea am crezut ce mergi pe o incinta sealed, nu eram ironic.

              Comment


              • #37
                in nici un caz SQ domnu ... trebuie intai ( cica ) sa ma maturizez .. apoi trec la SQ ... daca oi mai avea urechi !

                momentan imi place sa simt muzica mai mult decat sa o ascult !
                daca team inteles gresit cu ironia .. imi cer scuze ... !

                intradevar incinta va fi custom ... momentan este o provocare ... va trebui sa o construiesc in portbagaj ! sa vedem intai dc intra placi de 1000X800 pe usa ... dc nu .. dam jos luneta ... parbriz ... :P facem loc !

                mai am de facut cateva masuratori .. si mai am de asteptat cateva zile ( sfarsitul lui ian ) pana sa vina subul din americi ... apoi ma apuc tare cu insonorizare .. cabluri ... baterie deep ... si restul !

                daca esti curios .. urmareste aici :

                LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                LOCUL1 143.9dB (nCID)

                Comment


                • #38
                  parerea mea este ca bassreflexu' are numai frecvente inalte.. frecvente joase.. slab.
                  bandpassu scoate foarte bine si frecvente joase, si eu cum pot sa las statia sa mearga doar intre 10 si 40 hz .. imi dau seama foarte bine.

                  diferenta in incinta cu habitaclu: tubu de bass se aude si afara daca ai portbagajul deschis .. se aude ceva si inauntru.. dar bandpassu daca ai portbagaju deschis afara se aude doar un bum foarte infundat [si ma rog.. cum e la mine zbarnaie portbagaju', la numar am bagat bureti ca ar fi zbarnait si ala] dar cand stai in masina se simte calumea si se si aude un bass foarte placut.

                  daca vreti la intalnire va fac o mica demonstratie, sa vedeti cum zbarnaie la mine aripa spate, geamurile si oglinzile;))
                  turbo makes torque and torque makes fun

                  LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                  Comment


                  • #39
                    .. imi pare rau sa-ti zic .. dar este pe-alaturi total !

                    1. toate incintele de bass suna jos ... bass si subbass ... cum poti spune ca BR suna numai inalte ?! arata-mi si mie un br care suna peste 1khz ...
                    sau te referi la incinta BR cu tweeter !?

                    2. faci o mare prostie ca lasi statia sa cante ... pentru ca ea nu canta .. ce faci tu acolo ... tai la o anumita freq ... si inca o data mie greu sa cred ca tu ai un subwoofer care iti reda 10hz ... chiar si 25hz ... ... eronat total !

                    3. ce este aia domle incinta cu habitaclu !? cas tare curios ... cum arata alea ?
                    incinte cu acoperis sau breton ai vazut vrodata !?
                    LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                    LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                    LOCUL1 143.9dB (nCID)

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by shokaliptiku View Post
                      .. imi pare rau sa-ti zic .. dar este pe-alaturi total !

                      1. toate incintele de bass suna jos ... bass si subbass ... cum poti spune ca BR suna numai inalte ?! arata-mi si mie un br care suna peste 1khz ...
                      sau te referi la incinta BR cu tweeter !?

                      2. faci o mare prostie ca lasi statia sa cante ... pentru ca ea nu canta .. ce faci tu acolo ... tai la o anumita freq ... si inca o data mie greu sa cred ca tu ai un subwoofer care iti reda 10hz ... chiar si 25hz ... ... eronat total !

                      3. ce este aia domle incinta cu habitaclu !? cas tare curios ... cum arata alea ?
                      incinte cu acoperis sau breton ai vazut vrodata !?

                      sa zicem ca glumesti cu 1hz )
                      ma refeream la faptul ca un sunet de 30hz sau si mai jos nu e redat foarte bine de un BR dar de un bandpass este redat destul de bine..
                      ex : BR - la 250 hz e deja cam inalt sunetu dupa parerea mea si e redat f bine
                      ce am eu:
                      # subwoofer bandpass 12"
                      # diametrul difuzorului: 30cm
                      # putere RMS: 400W
                      # putere Max: 800W
                      # impedanta: 4 Ohmi
                      # SPL: 91dB
                      # raspuns in frecventa: 20 - 500Hz
                      # dimensiuni: 420 x 420 x 390mm
                      amp magnat 10hz- 250hz
                      # filtru LPF variabil 40-250 Hz, 12 dB
                      # filtru subsonic variabil 10-40 Hz, 12 dB
                      # Bass boost variabil 0-15 dB la 45 Hz

                      ce zici scoate 20 hz ?
                      iti zic ca am testat ajunge si un pic mai jos dar cu putere mai mica.. dearece difuzorul nu a fost creat pentru asa ceva
                      am impresia ca mai mult de 50% din BR au 30hz in sus [jbl - 35hz in sus]

                      la incinta cu habitaclu - greseala de exprimare, voiam sa zic masinile care au portbagajul separat.
                      turbo makes torque and torque makes fun

                      LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                      Comment


                      • #41
                        noyz ... nu compara datele producatorului cu practica ... iti spun eu sigur ca nu coboara mai jos de 37 poate 40hz ... si ink ceva ... un sub care sati ajunga sub 25 .. 22 hz ... te costa lejer peste 17 mil ... numai subwooferul !

                        uite aici un exemplu de subwoofer ... care este relativ ieftin !


                        Rockford Fosgate 1.799,90 RON

                        * difuzor subwoofer 15"
                        * diametru difuzor: 38cm
                        * impedanta: 2 x 2 ohmi
                        * putere RMS: 600W
                        * putere Max: 1200W
                        * raspuns in frecventa: 26 - 250Hz
                        * sensibilitate: 88dB (W/m)
                        * Fs: 26Hz
                        * Qts: 0.43
                        * Vas: 89.1 litrii
                        * Xmax: 14mm
                        * greutate pachet: 20.8Kg

                        uiatte atent la dimensiuni ... freq ... FS Xmax si greutate ... is mai aproape de realitate decat la un sub de 4 milioane cu tot cu incinta !

                        si o poza cu micutzul !

                        repet este un exemplu ieftin !!!
                        dc mai vrei si alte exemple .. te ajut cu placere !
                        Attached Files
                        LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                        LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                        LOCUL1 143.9dB (nCID)

                        Comment


                        • #42
                          ce zici ? )
                          JL 13W7
                          Pret : 3,299.00RON
                          subwoofer 13" / 33cm putere RMS: 1000W impedanta: 2 x 1,5 Ohm SPL: 86.3dB Fs: 23.5Hz Qts: 0.448 Vas: 104.3 litrii Xmax: 32mm greutate: 23.6Kg...


                          btw uitate si la ce pot jlurile
                          2005 NISSAN MAXIMA SL - a display of my roof hopping, my 10" headrest tvs, the trunk layout, and back to the roof at another view. playin e-40: Tell Me When ...

                          Check out my system. Alpine 9857 deck, Zapco SXSLII preamp, Dyanaudio Esotec front and rear, Audison VRX300, Base Acoustic 1200Watt ClassD, 2 JL Audio 10W6V...

                          cel de al doilea este un sub din 2 10w6 dar imi place foarte mult idea si cum a facut tot prin portbagaj cu lumini, oglinzi si crom
                          Attached Files
                          turbo makes torque and torque makes fun

                          LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by shokaliptiku View Post
                            noyz ... nu compara datele producatorului cu practica ... iti spun eu sigur ca nu coboara mai jos de 37 poate 40hz ... si ink ceva ... un sub care sati ajunga sub 25 .. 22 hz ... te costa lejer peste 17 mil ... numai subwooferul !
                            apropo din cate ai vazut sub nu coboara sub 25 hz.. nu prea vad de ce miai dat ex de sub care coboara sub 25 de hz[ppbil ca am scris si de amp care coboara bine sub 25 hz dupa detalii].. si ce miai dat tu aici e deja pro audio cum tziam dat si eu un exemplu mai sus.

                            apropo daca difuzorul se misca cand generezi frecventa de 10 hz cu un anumit program pe care daca vrei ti-l dau cu mare placere se misca asta inseamna ca el nu reda frecventa aia sau ca produce sunet din cauza ca miscarea e prea lenta ? .. ia gandestete un pic .. la ce difuri vb aici nu se aude nimic dar este redata si frecv resp.. ca frecventa de rezonanta este mai inalta.. asta da..

                            programu e bun sa gasesti si frecventa de rezonanta a subwooferului in camera sau incinta in care este pus.. la ce am in casa fs e pe la 70 asa.. dar tremura tot..

                            si in casa am niste difuri o statie technics si pot sa duc pana pe la 1 hz la care se observa diful cum merge foarte usor fata spate...

                            oare la ce te referi mai exact cand zici ca nu reda frecventa asa de joasa ?

                            nu caut motiv de cearta.. poate ai si tu dreptate dar noi vorbim aici de chestii mai accesibile si mi se pare ca ar merita mai mult un bandpass decat un bassreflex.. cum zic eu ala e pentru manelisti sau houseri - nu ai decat un bass scurt.. ppbil ca ceva de genu asta vrei tu sa iti faci. Asculta cateva melodii RnB sa vezi ce bass lung au si cum iti face scaunul de zici ca te scufunzi in el.
                            t-pain - i'm sprung asculto un pic pe un sistem bun si zimi ce parere ai dupa aia..
                            turbo makes torque and torque makes fun

                            LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                            Comment


                            • #44
                              ampurile nu coboara in acele freq ... ci le genereaza ...
                              am dat acel exemplu pentru ca miai zis ca tu tai HP la amp intre 10 si 40hz ... si nu e normal ...

                              daca diful se misca cand generezi 10hz ... asta nu inseama ca ii si reda ... sau reda corect ... la acea freq falseaza ... daca ai sa folosesti un frecvent metru ai sa vezi ce freq iti reda un difuzor ... no lua in nume de rau ... subsonicul la ampuri se taie de la minim 20hz in sus ... si la concursuri ( cel mai des ) si in ziua de zi cu zi ( ocazitional ... in general se taie peste 30 32hz )

                              nu compara sculele de casa cu sculele de masina ... cele de casa pot cobora mai usor din cauza diametrului ... impedantei bobinei ...

                              cand zic ca nu poate reda freq asa joasa ma refer la :
                              - subul nu coboara liniar in acea frecventza , sau
                              - subul nu coboara atat de jos .. etc

                              departe de mine gandul cu cearta ... numi place sa ajung in astfel de ipostaze ... nu zic ca gresesti exagerezi sau fabulezi ... zic doar ca nu sunt in totalitate deacord cu tine !

                              br sau bp ... e discutabil ... conteaza ce masina ai ... si ce vrei de la acel bass ... mie in logan mi sa parut ca preteaza BR de peste 400W ... sau orice bp de peste 150W ... 2 difuri active ... sau 1 activ si unul pe post de membrana pasiva ...

                              bass scurt nu ai nici in BP ... care sunt recunoscute pentru vuietul continuu

                              te invit sa vzi prezentarea masinii mele ... si ai sa vezi ca am habar depre ce vb ! am avut toate cele 3 tipuri de incinte ... si cunosc problemele loganului ... si cum se poate face muzica in aceasta masina !
                              LOCUL1 140.6dB-LOCUL2 138.9dB
                              LOCUL2 140.1dB-LOCUL2 Mini1000 141.9dB (newCID)
                              LOCUL1 143.9dB (nCID)

                              Comment


                              • #45
                                Eu am un bandpass cu 2 difuri de 400W RMS fiecare si se aude zuper zic eu... numa ca nu coboara asa tare, zdrangane toata tabla pe logan dar am pus un dif de 500W si se auzea cam la fel numai ca ala era cu bass relflex si e mai clar bassu sa zic asa, oricum eu sunt f multumit de difurile mele, le alimentez cu 2 statii, bine sunt slabute de 300W fiecare si am si un condeu de 1,2 F dar daca mai tare imi scade intensitatea farurilor si pot sa zic ca destul de bine, nu stiu ce sa fac, sa scuimb condeu sau sa mai pun o baterie...tre sa ma mai consult
                                1.5 DCI 85 CP Chipuit, toba sport, neoane sub masina, la pedale, sub scaune si portabaj alaturi de lada de 800W RMS pure bass!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google