Inele De Centrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Nu stiu cum sa explic ,e mai complicat dar sper sa inteleaga lumea ! Eu am niste inele facute la strung ,sunt din metal si omul care le-a facut a respectat forma inelelor vechi( care erau sparte) si a facut si conul ala de intra in janta ! Acum probllema era ca acel CON iesea putin din janta si nu lasa janta sa se lipeasca bine de discu de frana(atunci cand strangeam prezoanele) ,atunci masina numai vibra dar avea volanul joc stanga-dreapta ! Am polizat putin din marginea inelor ca sa poata roata sa se "lipeasca" bine pe discu de frana cand o strangeam ,dar acum am observat ca inelul joaca putin pe janta( pe butuc intra foarte fix ,deci omul a nimerit cota ) ) ! Deci inelul trebuia mai gros putin cu aprox 0.5 sau chiar 1 mm , inainte nu avea joc ca se strangea pe conul ala ! In fine:

    As dorii sa fac inele ,dar fara CONUL ALA ,adica o bucsa sa intre pe butuc la logan si apoi janta sa intre fixpe ea ,chiat sa intre putin fortat ,pt ca nu suport vibratiile in masina !

    Cred ca va merge si fara nenorocitul de con , ce parere aveti?
    Last edited by Al3x4nd7u; 31 May 2016, 21:18. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #92
      Inelele de centrare se pot folosi si la jante de tabla sau doar la cele de aliaj?

      Comment


      • #93
        Stiu ca se folosesc si la jantele tabla ! Cineva cu un sfat for my problem !

        Comment


        • #94
          cat are Loganul nou diametrul la butuc ?

          Salut,
          Imi cer scuze dca ma repet dar vreau sa fiu sigur de ce fac, ca e important:
          Am un Logan din 2017 si vreau sa imi cumpar un set de jante care au gaura de centrare 60.1. Vreau sa stiu si eu cat are Loganul meu diametrul la butuc (e tot 60.1?) si daca mai am nevoie de inele de centrare?
          Va multumesc anticipat !

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google