Jante Pe 15" Cu ET 35, 7,25J

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    da...protectii aripi am...sunt prin garaj pe undeva! o sa le montez...multumesc!

    Comment


    • #47
      sal

      ar fi interesant un tabel din care sa observam modificarile aduse kilometrajului in urma schimbarii anvelopei si a jantei, dar si marimea de janta potrivita unei anumite dimensiuni de anvelopa eu am janta 6.5J 4x100 et 35 pe spate distantier de 15mm anvelope 185/65/15 si recunosc fara modificare a unghiului de fuga anvelopele dupa un sezon (vara) au o uzura mai pronuntata pe interiorul lor, plus in viraje trebuiau atacate altfel, asa ca da Seba studiile bat " pe incercate ca merge asa'' asta e parerea mea.

      Comment


      • #48
        Salut.

        Foloseste Google.

        Comment


        • #49
          sal

          leneaaaa DaniD

          Comment


          • #50
            Accesati acest site si o sa va lamuriti in legatura cu anumite valori.
            low?!
            Stima,
            dmn

            Comment


            • #51
              sal

              multam dmn ai salvat ziua

              Comment


              • #52
                Originally posted by firiss View Post
                este cineva de aici care a avut probleme pentru ca a pus pe jante j7 gume de 185?
                Inca o intrebare...daca j-ul este mai mare am noroc sa atinga janta de brat? o sa fie j7 si et 38
                Janta OZ Ultraleggera 7j 15 ET 37 are certificare(omologare) TUV pentru anvelope cu dimensiunile 185/65 R15 .

                In cazul in care doriti jante cu masa ori/si cu diametrul mai mare fata de stock, jucati-va un pic cu formula momentului de inertie:
                I=MxL2 (masa corpului inmultita cu patratul distantei pana la centrul de rotatie).
                Eu merg pe ideea unei jante care, prin modificarea celor 2 parametri (M si L) rezultatul(adica momentul de inertie) sa fie mai mic sau cel mult egal cu cel al jantei stock - bineinteles ca trebuie avut in vedere si ET-ul(marimi tolerate +5mm) si diametrul total al rotii(pentru a evita erorile la vitezometru) insa, concret, as monta doar janta care are certificarea pe tip de masina a unui organism european cu notorietate cum este TUV-ul german asa cum am dat exemplul de mai sus.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by ion_R5 View Post
                  La Jante pe 15" 7J si ET38, janta vine mai in afara cu 5 mm fata de jantele originale ET43 Logan Faza 2, respectiv cu 1 mm mai inauntru fata de jantele originale ET50 Logan Faza 1 - asadar nu-s probleme - nu atinge.

                  La ET-uri mai mici sunt solicitati mai mult rulmentii. Rulmentii, bucsile, bieletele sunt solicitate mai tare nu de scoatere mai in afara a rotii, ci de masa inertiala a rotii => creste masa => cresc solicitarile.

                  Daca masa rotii ramane la fel sau mai mica, dar ET=38 sunt solicitati foarte putin suplimentar rulmentii. Cu cat ET-ul e mai mic, cu atat sunt solicitati mai tare rulmentii. Odata cu cresterea ET-ului creste si momentul de rasturnare al masinii (devine ceva mai stabila masina) - totusi nu trebuie exagerat cu ET-ul prea mic. (in afara de asta nisipul si pietricele de pe sosea sableaza cu succes pragurile si canturile aripilor)
                  Corect! Si eu am schimbat jantele de tabla cu unele de aliaj cu ET mai mic, nu stiu exact cat(35 sau 38) si latime de 7j. Iar acum, dupa ce le-am schimbat fiind mai iesite in afara de aude cu zboara nisipul si cum loveste in caroserie. Ma enerveaza ca daca trec peste o zona unde este nisip oricat de putin pe drum(pe la sate este plin dar si prin oras), se aude cum arunca particule de nisip in caroserie. Cand ploua se accentueaza deoarece se lipeste mai bine de gume si arunca mai tare. Urmeaza sa montez aparatori de noroi. E bine ca nu se implanta pietricele in gumele de vara ca si in cele de iarna ca daca ar mai fi aruncat si pietricele cred ca era terminata tabla in cateva saptamani de cand le-am montat la cat e de sensibila. Pana pun aparatorile merg mai cu atentie si mai incet pe unde e nisip...

                  Comment


                  • #54
                    Baieti ,pana la urma merg gume 185/65/R15 pe jante 7j ? Eu am jante pe 15 ,7j et 38 !! Momentan le am vu gume 195/50/r15 ,nu pe masina! Le-am pus doar sa vad daca sunt strambe si nu sunt probleme ! Gumele 195 sunt uzate prea rau ,eu as vrea sa le pun pe cele de pe jantele de tabla din cauza ca :

                    1- Cu gumele de 195 mi se pare ca virez foarte greu( am ambiance) ,poate mi se pare ca sunt si gumele uzate dar totusi..
                    2- Nu vreau sa am probleme cu politia
                    3- Gumele 185 sunt aproape noi si as vrea sa le mai folosesc

                    Comment


                    • #55
                      15" / 7j / et40 cu 185/65/15 am montat pe ph2. Merge fara nici o restrictie.

                      Comment


                      • #56
                        Atat vroiam sa stiu ,multumesc mult ! Nu am ce sa fac....cu 195 merge directia greu ,nu am servo si in plus daca da bine ,nu o sa am probleme nici cu politia !

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by puimik View Post
                          15" / 7j / et40 cu 185/65/15 am montat pe ph2. Merge fara nici o restrictie.
                          Ai cumva poze cu respectivele gume pe jante 7j??

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google