Jante Aluminiu Iarna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vara aluminiu, iarna tot aluminiu...
    Vara jante pe 16 cu 195/50 si iarna pe 15 cu 185/65 ...
    La primele jante din AL care le-am avut, le-am purtat si iarna, cand a venit caldura, vopseaua de pe ele se exfolia...si erau de 1 an cumparate noi!
    Attached Files
    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

    Comment


    • #17
      acesta ar fi setul de iarna (foto de anul trecut )
      Attached Files
      Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

      Comment


      • #18
        vara alu........iarna alu...... fara probleme.
        http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

        Comment


        • #19
          Cu alte cuvinte..traiasca aluminiu

          Comment


          • #20
            Jantele originale de aliaj atât vara cât si iarna.

            Comment


            • #21
              vara aluminiu si iarna tabla, fara sa pun capace care in timp zgarie janta si rugineste

              Comment


              • #22
                Primul an de iarna cu jante de aluminiu Artec(7J).Nici o problema pe la ele.Dar ma feresc sa intru prin nameti inghetati.Am vazut foarte multi care intrau in parcari inzepezite si inghetate,cu spatele, in zapada mai mare decat inaltimea pana la praguri.Si se auzea un zgomot venit parca dintr-o uzina metalurgica.Si erau masini relativ noi, inclusiv ph2.
                Last edited by karlos12; 25 December 2012, 18:40.

                Comment


                • #23
                  Aliaj si vara si iarna. Daca ma duc 5 ani e foarte bine. Apoi cumpar altele originale aliaj. Simplu. Ce rost are sa dai bani pt un set de jante pt iarna. Le folosesti pe cele cu care a venit masina, iar dupa 4-5 ani, le schimbi cu altele. Ca si cum ai avea 2 seturi inca din prima zi de la achizitionare. Ca unii merg cu cele 2 seturi de jante 8 ani spre exemplu din prima zi de la achizitionare, si eu merg cu 2 seturi 8 ani, insa eu din anul 4 am un set nou de jante...., care-i diferenta??
                  Last edited by Archangel80; 29 January 2013, 15:40.

                  Comment


                  • #24
                    La cauciucuri nu te gandesti ? Oare le face bine sa le dezlipesti buzele de 2 ori pe an de pe aceeasi janta ?
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #25
                      Cauciucurile trebuie cam schimbate dupa 60k km. Numai bine peste 4 ani le schimbi. Si stai linistit ca mai am in dotare o alta masina si la fel am facut, am anvelope de iarna schimbate de 2 ori pe an timp de 5 ani si nu are nimic nicio anvelopa.

                      Comment


                      • #26
                        Bine, zici tu ca n-are nimic desi nu-i asa, insa economisesti niste bani. Sa faci un schimb costa 100 de lei (montat+echilibrat la o vulcanizare buna pentru ca altfel le echilibrezi de 3 ori). De 2 ori pe an = 200 lei X 5 ani = 1mie de lei numai pe schimb anvelope, cand cu 500 de lei ai jante noi+montaj.
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #27
                          Cine are posibilitatea sa-si ia jante de tabla pentru anvelopele de iarna, e foarte bine; esti lipsit de cheltuiala si stresul cu ocazia celor doua "incaltari/descaltari" pe an, pastrarea anvelopelor, care ocupa acelasi loc montate pe jante, se face mult mai bine si in fine jantele de aliaj sunt mai putin expuse deteriorarii, din anotimpul cu zapada; cine nu are posibilitatea, merge si asa.
                          Eu de abia anul trecut am ajuns la concluzia ce e mai bine sa-mi iau jante pentru anvelopele de iarna dupa ce am stat la coada, ca la zahar pe timpul raposatului; atunci mi-am zis ca e aproape de umilinta ce se intampla la vulcanizari cu ocazia "marii incaltari"
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #28
                            Ca sa nu mai spunem, ca un cric hidraulic (mini-crocodil) costa cam 100 RON si te tine o viata - cu care poti sa schimbi singur rotile de vara cu cele de iarna, si invers.

                            Roti comlete de iarna, roti complete de vara. Pentru iarna e recomandabil jante de tabla, pentru vara, dupa buzunar - pot fi chiar de aliaj.
                            Last edited by ion_R5; 29 January 2013, 21:14. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by 827sam View Post
                              Bine, zici tu ca n-are nimic desi nu-i asa, insa economisesti niste bani. Sa faci un schimb costa 100 de lei (montat+echilibrat la o vulcanizare buna pentru ca altfel le echilibrezi de 3 ori). De 2 ori pe an = 200 lei X 5 ani = 1mie de lei numai pe schimb anvelope, cand cu 500 de lei ai jante noi+montaj.
                              Nu e adevarat. La reprezentanta costa 15 lei per roata + plumbii. Pe mine m-a ajuns in toamna 60 lei.
                              500 lei jante noi??? glumesti nu? Chinezesti probabil ca alea originale te ajunge 200 lei una. Tin sa mentionez ca am avut anvelopele de iarna pe jante de tabla chinezesti si toate 4 s-au deformat. Ajunsesem sa pun doar la una 135 grame. Le-am vandut si am ales sa fac doar schimbul iarna primavara. E mai simplu.

                              Comment


                              • #30
                                La starea jantei de aluminiu dupa atatea incaltari si descaltari nu v-ati gandit? Aparatul acela ,cat de bine l-ai folosi tot iti ciupeste din janta.Eu am vazut mereu cum jantele mele capatau la vulcanizare noi piscaturi pe margine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google