Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • petice nu se mai pun de ceva ani

    Comment


    • Daca snuru' e bine pus, n-are voie sa piarda presiune deloc, cel putin p-acolo.
      Am avut un snur pus cu ani in urma pe o dacie 1310, pe o anvelopa montana si am mers ani de zile de n-a avut aer ...rasufla cat celelalte 3, nici mai mult nici mai putin, adica neglijabil in timp.

      Comment


      • Nu stiu ce sa mai zic....ori nu e bun sunurul ala....ori mai am o problema la pneu si nu-mi dau seama.

        Comment


        • e posibil sa dea si pe langa janta....
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • deci e posibil sa fie janta un pic strimba

            Comment


            • Originally posted by Leo0608 View Post
              vezi ca debica frigo2 posibil sa ai probleme cand e sticla pe strada/polei ... chiar si la zapada nu prea pleci de pe loc
              recomand fulda kristal montero 2, good year ultragrip extreme sau ultragrip 6, dunlop, sava eskimo ,...
              Nu-i dracu chiar asa de negru, iti spune unul care foloseste frigo2 de 2 ierni, luate de noi si folosite zilnic pe perioada iernii prin bucuresti si diferite drumuri la munte cu zapada, polei, ploaie, lapovita, -30 de grade. Pe sticla/polei nicio anvelopa nu ofera aderenta, ai nevoie de lanturi daca vrei sa te misti. In rest gumele astea au un raport calitate/pret extrem de bun, sunt foarte ok pentru sezonul de iarna, iar pentru un uz normal nu sunt cu nimic mai prejos decat kristal montero2 si sava eskimo, goodyear e deja guma premium si n-are absolut niciun rost sa comparam desi daca ne gandim ca frigo2= goodyear ultragrip 5 ... Cat despre ce mai poti cumpara low cost sunt de preferat fata de kormoran, viking, general altrimax, marangoni, riken, tigar, barum, nankang, infiniti.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Or fi bune Debica, dar nu stiu unde ai gasit tu -30 de grade la noi in tara in ultimii 10 ani...

                Comment


                • Ce repede uita lumea:
                  14.12.2012

                  După ce azi noapte România a înghețat la minus 24 de grade Celsius, în această dimineață 10 județe se confruntă cu ceața densă, iar traficul rutier este blocat pe mai multe drumuri naționale din țară.
                  Cele mai scăzute temperaturi:

                  ÃŽntorsura Buzăului – 31 grade C
                  Miercurea Ciuc -24 grade C
                  Sf. Gheorghe -23 grade C
                  Brașov -22 grade C
                  Sibiu -20 grade C
                  București -18 grade C

                  Observatorii de la Staţia meteo din ÃŽntorsura Buzăului au menţionat că la sol temperatura a fost şi mai scăzută, înregistrându-se la ora 7 minus 33 de grade Celsius

                  Cu toate astea, daca e gheata, te duci sanie cu orice anvelopa si la -5 grade si la -31.
                  Ziua cea mai urata iarna trecuta a fost prin ianuarie, freezing rain. Nu puteai sta in picioare langa masina ca sa deschizi portiera.

                  Trebuiau anvelope cu tinte.
                  Last edited by mr.K; 1 November 2013, 10:20.

                  Comment


                  • cam care este rata de uzura la un cauciuc de iarna daca rulezi cu el la peste 7 grade ???

                    Comment


                    • exact , stiintific nu stiu. banuiesc ca de e cam 3 ori mai accentuata. am "sacrificat" cauciucuri de iarna lasandu-le pe spate din primavara spre vara , dar nu faceam 10.000 km cu ele si deveneau opinci. e adevarat ca erau gata tocite , aproape la semn , dar totusi parca se topeau fata de cele de vara.
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • Originally posted by Leo0608 View Post
                        vezi ca debica frigo2 posibil sa ai probleme cand e sticla pe strada/polei ... chiar si la zapada nu prea pleci de pe loc
                        recomand fulda kristal montero 2, good year ultragrip extreme sau ultragrip 6, dunlop, sava eskimo ,...
                        Cand e sticla pe strada NU APESI FRANA de regula si pleci greu oricum, altfel o furi si cu anvelope de top. Singura solutie e sa ai anvelope cu tzinte. Cat priveste zapada(20-25cm) am plecat cu Debica de pe loc si pe drum cu lucrari la canalizare unde ma asteptam sa raman impotmolit din cauza hartoapelor. Nu mai spun ca am plecat de pe loc la tara si in rampa cu Motrio, acolo unde nu era indicat sa ramai oprit deci totul tine de context.
                        Last edited by lord_wader; 3 December 2013, 14:51.

                        Comment


                        • Iarna trecuta la "Papadie", se pleca groaznic de la semafor(strada urca usor); cu anvelopele pe fata, cu presiunea scazuta la 1,6 va spun ca m-am descurcat destul de bine. Asta fac ori de cate ori e gheata sau zapada batatorita.
                          In general pe astfel de drumuri, ai nevoie de o suprafata cat mai mare de rulaj. Ideea cu anvelope cat mai "subtiri" iarna e un...mit; avand in vedere ca doar~30% din toata perioada ierni, avem drumuri "acoperite", e mult mai folositoare o anvelopa mai lata. (aderenta, franare). Cati si de cate ori mergeti iarna pe drumuri cu zapada de 20cm; in general se evita astfel de calatorii, daca tii la familie. ; exceptiile nu infirma regula.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Nene Iancule, o dadusi de gard, in mod flagrant. Legile fizicii nu sunt mituri. Anvelope late, pe carosabil alunecos nu inseamna aderenta, ci presiune scazuta pe cm la patrat. Cu anvelope late si moi mergi pe zapada afanata.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Iancule, mai trebuie facute cateva mentiuni:
                              - la rularea cu presiune scazuta in anvelope - trebuie mers cu viteza mica (maxim 50 - 60 km/h) iar anvelopa se va incalzi mai tare [1,6 mi se pare cam putin... macar 1,8]
                              - o anvelopa dezumflata formeaza o pata de contact mai mare (fecari mai mari) - insa la o anvelopa umflata corect, profilul acesteia "musca" mai bine din zapada batatorita
                              - cel mai bine se circula pe zapada batatorita (fara strat de gheata deasupra sau dedesubt), apoi mai rau pe zapada afanata, cel mai periculos fiind pe polei, respectiv zapada tocata cu gheata dedesubt

                              Comment


                              • eu merg cu 2.0 bari pentru anvelopele de iarna pe fata, e suficient cat sa nu fie nici prea umflate si nici prea desumflate pentru sezonul cu gheata/zapada pe jos, pe spate 2.2.
                                Are rost o presiune scazuta insa pana la un punct, nu poti merge prea mult la o alta presiune decat cea recomandata pentru ca risti sa uzezi un cauciuc cu totul aiurea
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google