Costa 40-50 lei "un plin" de azot în toate cele 4 gume. După părerea mea, nu merita. Prefer sa trec o data la 2 săptămâni sa fac o verificare de presiune cu aer cu 2-3 lei, la aceeași vulcanizare.
							
						
					Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
				
					Collapse
				
			
		
	This is a sticky topic.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prefer sa intru in benzinarie o data pe saptamana sa-mi verific presiunea gratis. Nu ma mai bazez pe presiunea din vulcanizare, chiar si aceeasi.Originally posted by Kojak View Post... Prefer sa trec o data la 2 sptmâni sa fac o verificare de presiune cu aer cu 2-3 lei, la aceeai vulcanizare.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eu unu' spun ca merita. Din 2007 pana in 2011 nu am stiut ce e aia presiune in roti. Le dadeam jos iarna, iar primavara aveam tot 2.0 bar fata si 2.2 bar spate.Originally posted by AlexPetro View PostSalut! O întrebare pentru cine m-ar putea lămuri:este vreo șmecherie cu azotul în anvelope în loc de aer normal? Mulțumesc pentru amabilitate!
 
 Smecherie este pentru ca daca tu faci presiunea cu 2.0 bar la rece, dupa 200 km de mers pe autostrada o sa ai 2.2 - 2.3 bar. Cu azot ai constant 2.0 bar.Originally posted by B997NDL View Postazotul are o molecula mai mare decat aerul obisnuit si nu mai scapa prin pori.
 din cate stiu, nici nu-si mareste sau micsoreaza volumul in functie de temperatura de afara, presiunea ramanand constanta.
 una peste alta, nu e vreo mare smecherie.
 nu stiu daca merita.
 
 Unde costa, bre, atat? Pe unde am intrebat, costa 5 lei/roata. 20 de lei la 4 ani nici nu conteaza. Mai mult dai la vulcanizari: 6 lei/luna x 12 = 72 lei/an => 72 x 4 = 288 lei/4 ani.Originally posted by Kojak View PostCosta 40-50 lei "un plin" de azot în toate cele 4 gume. După părerea mea, nu merita. Prefer sa trec o data la 2 săptămâni sa fac o verificare de presiune cu aer cu 2-3 lei, la aceeași vulcanizare. 
 
 In Continentaluri n-am bagat azot pentru ca nu le functiona instalatia alora de la vulcanizarea unde le-am montat. Am in plan sa bag azot si sa schimb ventilele, pentru ca sunt din 2007.
 
 Dupa ~3000km facuti cu Conti, n-am ce sa le reprosez. Le-as mai cumpara o data. sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think. sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.edmunds.com/car-care/shou...-nitrogen.html Azotul asta in pneuri e o teapa mai buna ca aia cu duralube.
 Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Heliu nu baga nimeni?
 Am avut si eu azot in niste roti si n-am avut probleme cu presiunea. Acum am o roata pe care trebuie s-o umflu in fiecare saptamana (are scapari ), daca aveam azot nu se mai dezumfla. Parerea mea este ca merita sa pui azot. ), daca aveam azot nu se mai dezumfla. Parerea mea este ca merita sa pui azot.
 Comment








 _\o
_\o












 
	





Comment