Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by vali2008 View Post
    Ce stiti despre Motrio?.
    Dintre Tigar, Motrio si Debica as lua Tigar. Iti recomand Fulda Montero3.
    Verificați si Dvs ofertele magazinelor online de pe Compari.ro! Compararea preturilor, produselor, magazinelor si păreri de la cumparatori reali într-un loc.

    Desigur, la 2k de km parcursi iarna prin oras, merge si Motrio.

    Motrio 185/65R15 92T TL MOTRIO FAR AWAY. Anvelopele MOTRIO sunt fabricate de Continental special pentru grupul Renault, in fabrica din Timisoara si distribuite pentru comercializare sau pentru a fi montate pe masinile noi ale grupului.
    https://m.emag.ro/anvelopa-iarna-mot.../pd/D0M2QYBBM/

    Despre motrio:
    Renault a anuntat oficial lansarea propriei game de anvelope, botezate Motrio. Principalul produs, Impulsion, este disponibil deja in reteaua Dacia si Renault in 20 de dimensiuni.

    Renault cauta sa isi extinda aria de influenta si pe segmentul cauciucurilor, lasand propria sa gama de anvelope, o premiera pe Batranul Continent. Brandul nou creat a fost botezat Motrio si este disponibil in reteaua de piese si accesorii din Romania inca din luna februarie.

    Produsul de baza este pneul Motrio Impulsion, care va fi regasit de clientii grupului si pe modelele Dacia si Renault in viitorul foarte apropiat. Anvelopele propuse de gama Motrio incearca sa ofere o alternativa convenabila la marcile cu traditie existente pe piata si sa acopere 80% din parcul de modele Dacia si Renault.
    http://m.automarket.ro/stiri/renault...ion-29310.html
    Last edited by Fanez; 7 November 2017, 00:35. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Vad ca e mare preocupare in randul producatorilor consacrati, sa intre pe piata cu anvelope allseason.
      Continental sees the new AllSeasonContact as a tyre suitable for drivers who cover lower mileage and drive in and around urban areas in moderate weather conditions. For all other drivers, in the interests of maximum road safety Continental continues to recommend fitting tyres that have been specially developed for the relevant season.
      Continental have officially announced availability of the new Continental AllSeasonContact in the UK!  Could this be the Germans manufacturers answer to the hugely successful Michelin ...


      In viitor, cred ca segmentul de utilizatori care vor renunta la anvelope dedicate exclusiv sezonului rece, se va mari. Evident, fiecare utilizator isi analizeaza particularitatile de conducere in perioada rece, dupa care va decide.
      Last edited by IancuMIC; 7 November 2017, 09:44.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Tehnologia avanseaza. All season va fi viitorul. Pentru zone de munte/zapada, bineinteles ca e musai de iarna.
        Pentru zone temperate, all season e viitorul.
        Sa ne punem in situatia mea de sarantoc. Am 6 ani cu Loganul. 2 seturi de anvelope din 2011 iarna/vara. Ambele uzate moral. Ca pt unii mai merg in regula. Pt mine nu.
        Ce e mai ok? Sa dau 2300 lei pe 2 seturi care ma duc 5 ani si se uzeaza moral, sau 1200 pe un singur set care ma duce 5 ani si vreo 50k-60k km. Zic si eu.
        Vorbesc de anvelope premium. De la 250 lei in sus. Nu Debica, Motrio, Shang lyang Miyang.
        Pana la 2300 lei mai echipezi o masina..., cu anvelope premium.
        Last edited by Archangel80; 7 November 2017, 10:00.

        Comment


        • Originally posted by Archangel80 View Post
          Tu ai auzit de slickuri?
          si alea se uzeaza si cand e dus stratul de aderenta, esti pa; cursele n-au loc doar pe asfalt uscat, la 40 de grade, pierderea aderentei se intampla si la gumele de noroi, macadam, zapada.

          Originally posted by Fanez View Post
          ...Desigur, la 2k de km parcursi iarna prin oras, merge si Motrio...[/url]
          pana cand te opresti cu 30cm mai tarziu decat trebuie si realizezi ca aia 100 de lei dati in plus pe niste gume calumea se merita din plin
          Last edited by Seba; 7 November 2017, 10:14. Reason: Automerged Doublepost
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Originally posted by Seba View Post
            si alea se uzeaza si cand e dus stratul de aderenta, esti pa; cursele n-au loc doar pe asfalt uscat, la 40 de grade, pierderea aderentei se intampla si la gumele de noroi, macadam, zapada.
            A fost o exemplificare. Crezi ca nu stiu ca se fac curse si pe macadam, noroi, zapada, nisip si altele...?

            Comment


            • Originally posted by gecmc94 View Post
              Am menționat anterior niște păreri de pe tyrereviews
              Fix parerea lu' tanti cu Golf GTI careia ii fuge pe curbe m-a facut sa ma razgandesc in a lua CrossClimate pentru Laguna cu 4Control. As fi vrut sa inlocuiesc cu ele niste Michelin Pilot Super Sport care m-au dezamagit si sa merg tot anul cu ele.

              Pe Logan insa tot as pune CC-uri.

              Originally posted by IancuMIC View Post
              Vad ca e mare preocupare in randul producatorilor consacrati, sa intre pe piata cu anvelope allseason.
              Pentru ca Michelin CrossClimate a prins in piata si se vinde. Vor si ceilalti o bucata din felie.

              Originally posted by Seba View Post
              pana cand te opresti cu 30cm mai tarziu decat trebuie si realizezi ca aia 100 de lei dati in plus pe niste gume calumea se merita din plin
              Am un vecin cu Golf 6 SH pe care l-a incaltat cu ultimele petarde de anvelope de vara. Intr-o zi am vazut masina botita in fata. Mai mult de 30cm in minus nu cred ca ii trebuiau pe franare. O sa vad ce caucicucuri isi ia mai departe. Pare om inteligent care stie sa faca bani.

              Comment


              • om inteligent care stie sa faca bani.
                Pai are bani ca isi cumpara gume ieftine. Face economie.

                Comment


                • @madhorsefuzzy: daca mergi cu 80 pe unde tre' sa mergi cu 30, nici senilele nu te ajuta sa franezi cu 30cm mai scurt
                  uite aici diferente de distanta pt aceeasi masina, cu gume diferite. 3m diferenta pe uscat intre o guma de vara si un crossclimate. 3m la 100km/h, la 50-60km/h sa zicem ca diferenta ar fi sub un metru. oricum, e diferenta intre o dauna totala si un suport de numar crapat. 10m diferenta intre crossclimate si o guma de vara, pe zapada. diferenta intre doua daune totale (tu si ala din fata ta, iar al treilea cu bara spate crapata) si absolut nimic. poate acum intelegeti de ce gumele scumpe isi merita banii, mai ales in situatii critice sau neprevazute, dar totusi cu oarece sanse de scapare din rahat.
                  Last edited by Seba; 7 November 2017, 18:00.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by Archangel80 View Post
                    Tu ai auzit de slickuri?
                    Am auzit, vazut pe viu la F1.
                    Se folosesc pe sufrafete uscate.
                    Voiai sa subliniezi ceva legat de ele?

                    PE mine nu ma intereseaza ce calcule iti faci tu cand cumperi CC-urile, oricum totul se rezuma la bani, indioferent de ce bogatani spui tu ca si-au cumparat CC-uri, tot pentru a face economie au ales asa, nu din comoditate, ca nu schimbi saptamanal gumele.
                    Gumele de iarna le folosesti de pe la finele lui octombrie pana pe la finele lui martie, chiar inceput de aprilie. Nu stiu de unde ideea la unii ca nici nu apuci bine sa le pui pe masina si trebuie sa le dai jos, cand le tii vreo 5 luni pe masina, de fapt.

                    Spune drept, daca banii nu ar conta, nu ai lua 2 randuri de gume, vara/iarna?
                    Last edited by mr.K; 7 November 2017, 18:14.

                    Comment


                    • sincer, mie char mi-e lene sa tot trag de jantele cu anvelope pe ele ca sa mi le schimbe la vulcanizare. sunt ale naibii de grele.
                      si nu mai sunt convins ca alpin 4 mai fac o treaba mai buna decat cc-urile dupa 6 ani de la fabricatie. si la ritmul lor de uzura, mai prind 5-6 ani.

                      Comment


                      • Pai tu iarna mai ca nu scoti masina din parcare, ca pierzi locul.
                        Sunt perfecte CC-urile pentru tine.

                        Rotile mi le schim singur pe masina, inca nu m-a luat asa de tare lenea.

                        Nu stiu pe ce se bazeaza aderenta CC-urilor pe zapada, ca profilul si lipsa microlamelelor nu sugereaza asta, iar compozitia cauciucului e mai mult de vara.

                        De ce in toate testele CC, zapada are 0.5 cm?
                        Last edited by mr.K; 7 November 2017, 18:50. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • nu e vorba doar de pierdut locul de parcare, ci de faptul ca oriunde te-ai duce nu gasesti loc sa parchezi, fiindca cei mai multi le lasa asa troienite in parcarile publice. chiar daca ai avea parcarea ta, in alte cartiete unde mergi nu gasesti loc. mai ales acum ca i-au mai gonit de pe locurile de odinioara.
                          de exemplu, la dna ghica, pe sensul spre oras, nu mai vezi masini parcate la marginea drumului pana la prima statie.

                          iar la schimbatul rotilor nu e numai lene, sub masina mea nu incape decat crocodilul lasat la maximum, fara cric clasic sau hidraulic tip piston.
                          si mi-e si lene.

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Am auzit, vazut pe viu la F1.
                            Se folosesc pe sufrafete uscate.
                            Voiai sa subliniezi ceva legat de ele?
                            Nu te cred. Esti cam habarnist in multe discutii.

                            Originally posted by mr.K View Post
                            Spune drept, daca banii nu ar conta, nu ai lua 2 randuri de gume, vara/iarna?
                            Nope. Sunt foarte, foarte, foarte, foarte, foarte lenes. Foarte comod. Mi-e lene sa ma si imbrac cateodata. De aia am mai cumparat o masina. Sa nu mai imi ia nevasta masina si sa merg pe jos sau cu transportul in comun.

                            Originally posted by mr.K View Post

                            Rotile mi le schim singur pe masina, inca nu m-a luat asa de tare lenea.
                            Hai recunoaste ca daca ai avea bani te-ai duce la vulcanizare....
                            Last edited by Archangel80; 8 November 2017, 11:17.

                            Comment


                            • In sezonul asta am fost la vulcanizare cand am schimbat roatele pentru echilibrare. La vara le schimb singur. Iarna urmatoare tot la vulvanizare, mai ales daca e vreme urata. In cazul in care n-ai doua seturi de roti si trebuie sa schimbi anvelopele n-ai de ales.

                              Comment


                              • Nu te cred. Esti cam habarnist in multe discutii.
                                Nu ma crezi ce, bah?
                                Ca am fost la F1? Sau ca se folosesc pe psta uscata slick-urile?
                                Am prins calificari cu ploaie in Q2 si Q3, asa ca au mers cu intermediarele verzi, renuntand la slick-urile din Q1, cand asfaltul era uscat.
                                Auzi la el, habarnist. Macar stii ce e F1, sau imi bat gura degeaba?

                                Hai recunoaste ca daca ai avea bani te-ai duce la vulcanizare....
                                Ahahahaha.
                                Pai am jante separate, se afla acasa, trebuie sa le car in masina pana la vulcanizare? Cu ce dracu, cu duba?
                                Nu ma astept sa intelegi, dar faptul ca am 2 randuri de gume+jante pentru toate masinile, implica niste bani. .
                                NU ma strang ca altii cu un compromis gen CC, vreau ce e mai bun pentru masini si pentru siguranta mea.

                                Nope. Sunt foarte, foarte, foarte, foarte, foarte lenes. Foarte comod. Mi-e lene sa ma si imbrac cateodata. De aia am mai cumparat o masina. Sa nu mai imi ia nevasta masina si sa merg pe jos sau cu transportul in comun.
                                Am vazut, Golf V de 10-12 ani, masina scumpa.
                                Ai dat 5 mii d eeuro pe ea si nu ti-au mai ramas si de 2 randuri de gume, asa ca nu e o rusine sa spui ca ai luat CC-uri pentru economie.

                                Sper ca totusi nu iesi in chiloti afara, pui totusi niste toale pe tine, sa nu sperie vecinii de corpul "sculptat" de lene.
                                Last edited by mr.K; 8 November 2017, 11:55. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google