Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asa ceva mi-ar placea sa am.
    Attached Files
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • cam la ce pret ar fi? care este numele de comercializare al produsului?
      Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

      Comment


      • Le-am gasit aici.
        Forum neinteresant. Delogat definitiv.

        Comment


        • multumesc ! par interesante si rezonabile la pret. seara buna in continuare
          Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

          Comment


          • Cu placere,cred ca ma gandesc serios la achizitionarea unui set.O seara buna.
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • Originally posted by D-FENS View Post
              Le-am gasit aici.
              din sfaturile lui crististreulea cica alea ar fi cele mai bune

              Originally posted by bogdan_1984 View Post
              anvelopele motrio care anul trecut costau anul trecut 174 lei acum costa 210 lei. bulangii...
              si cu toate astea , nu le mai gasesti niciunde de cumparat
              Eu cel putin pe aici prin zona n-am gasit .
              Last edited by Cristi_Xp; 9 November 2011, 01:29. Reason: Automerged Doublepost
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Eu nu inteleg... Ce rol are cheia si cum desurubezi prezonul (care ar trebui sa fie strans)?
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Cred ca prima data strangi prezonul si apoi atasezi dispozitivul respectiv(antifurtul) pe prezon dupa care il inchizi cu cheia(cheita),care banuiesc ca nu-i foarte mare.
                  Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                  Comment


                  • Da, corect! La asta nu m-am gandit.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Auzi aici stire R.R.Actualitati;
                      de la 1 ian 2012 toti producatorii de anvelope vor fi obligati sa-si eticheteze anvelopele.Astfel vom putea afla date oficiale de la producator despre consumul de carburant,eficienta franarii,nivel de zgomot in rulaj ceea ce inseamna ca nu vom mai cumpara anvelope dupa ureche sau dupa sfaturile vecinilor.
                      Mi se pare o masura onesta fata de cumparatori.Ei ce ziceti,parca miroase si un pic de respect fata de acestia.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • De exemplu electrocasnicele au eticheta energetica asa cum cere UE , dar eticheta aia nu respecta aproape niciodata realitatea . Daca si in cazul anvelopelor va fi la fel , tot dupa sfaturile vecinului vom cumpara anvelope.

                        Comment


                        • Daca mergem dupa zicala conform careia nici o fapta buna nu ramane nepedepsita vom ajunge sa ne renegam propriul"eu".
                          Macar in felul acesta avem un etalon pentru comparatie;anvelopa x despre care vorbim nu va emite im mers 65db cum probabil spune eticheta ci real va fi 68,asa cum anvelopa y nu va emite 76db ci 81;sunt la fel? Chiar nu te ajuta astfel de informatie?.Daca nu fa cum spune vecinul de la 3,el e meserias si stie el mai bine.
                          In ceea ce priveste clasificarea eneregetica intotdeauna clasa C va fi superioara clasei F iar clasa A va fi superioara celor doau clase.Aici nu-i nimic de comentat.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Cine controleaza si clasifica? Producatorul? Nivelul de zgomot nu e o cerinta standardizata, clasificata si verificata de un organism independent. De aceea producatorul isi permite sa ne minta, masurand zgomotul cum ii convine lui. O astfel de masuratoare poate fi facuta in multe feluri, de aceea trebuie sa existe o procedura standard. Daca lasi la latitudinea producatorului, evident si clasificarea energetica va fi "ajustata". Sa-l vad eu pe ala care isi face singur autocritica si isi pune clasa F. Ar insemna, cum spunea un clasic in viata, sa-si renege propriul eu.
                            Last edited by ParuLuScorilo; 9 November 2011, 11:08.

                            Comment


                            • Si in plus, zgomotul are o stransa legatura cu tipul de carosabil.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • si cu profilul anvelopei

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google