Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asteptam feedback.

    Comment


    • Nu cred....nu aveti ce feedback sa asteptati de la un "habarnist" din "alta lume"

      Intrebati "specialistii"......sunt destui

      Comment


      • cum e cu anvelopele de vara pe ninsoare? vad ca a nins usor in buc

        Comment


        • Azi am vazut un Touareg incaltat cu Michelin de vara noi. Toate gumele aveau punct rosu.
          Acum, sunt 2 variante: ori in Romania se vand toate gumele cu probleme din fabricile de afara, ori punctele astea sunt prea putin importante, de le pun producatorii pe gume. Ei efectiv isi recunoscansc erorile de fabricatie? Mira-m-as.
          In felul asta, cine ar mai cumpara gume cu punct colorat?

          Linkuri de susana, barfe pe forumuri si informatii copiate de vanzatori de anvelope, nu-s informatii oficiale, e nevoie informatie din partea producatorilor.
          Last edited by mr.K; 19 March 2016, 22:57.

          Comment


          • la mine cele noi de iarna au venit cu punct galben, prima data cand am vazut asa ceva

            oricum, cred ca va stresati degeaba cu puncte/cerculete colorate, dale-n palarie...ce treaba aveti cu ele? doar nu e nimeni tampit sa vanda niste rebuturi, ma refer la distribuitorii autorizati

            din pct meu de vedere, pctele astea sunt ca marcajele pe care le vedem pe diferite componente de prin compartimentul motor, acea dunga de vopsea. total irelevant. pesemne un fel de ”checked”
            Attached Files
            Last edited by cristi....; 20 March 2016, 00:11.

            Comment


            • Originally posted by Hirayama View Post
              (...)
              La mine pe sport blueresponse sunt verzi, duminica daca am timp le arunc pe masina si o testez.......
              O sa le compar cu Goodyear efficient grip performance....
              Originally posted by Hirayama View Post
              Nu cred....nu aveti ce feedback sa asteptati de la un "habarnist" din "alta lume"

              Intrebati "specialistii"......sunt destui
              Eu astept feedback, nu am zis si nici n-am gandit ca ai fi
              "habarnist" din "alta lume"
              Parerea personala a cuiva, despre o experienta personala, e binevenita.
              Fiecare spune ce a patit sau ce stie ca e bine. Trebuie sa ne suparam acum pe tot satul daca vecinul beat a ruinat pe gardul nostru?

              Originally posted by mr.K View Post
              Azi am vazut un Touareg incaltat cu Michelin de vara noi. Toate gumele aveau punct rosu.
              Acum, sunt 2 variante: ori in Romania se vand toate gumele cu probleme din fabricile de afara, ori punctele astea sunt prea putin importante, de le pun producatorii pe gume. Ei efectiv isi recunoscansc erorile de fabricatie? Mira-m-as.
              In felul asta, cine ar mai cumpara gume cu punct colorat?

              Linkuri de susana, barfe pe forumuri si informatii copiate de vanzatori de anvelope, nu-s informatii oficiale, e nevoie informatie din partea producatorilor.
              Vezi aici:


              In Romania se vinde orice. Cine aduce gume e interesat de achizitionare la pret cat mai mic. La pret cat mai mic, cei care vand, vand ce au "la oferta".
              La pretul asta le ai pe astea, celelalte au alt pret.
              Last edited by Fanez; 20 March 2016, 00:15. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Nici eu nu cred ca toate cauciucurile din Romania sunt rebuturi....ca toate au puncte...
                Astăzi am avut drum pe A2 si la 130 mergea impecabil (păcat ca bătea vantul tare si suiera toata masina). Eu am pct rosii pe toate cauciucurile si nu s-a tinut cont la montare de aceste puncte (opus valvei sau etc) si masina nu topaie, nu pâraie, nu caraie...
                Si eu cred, ca si "Cristi..." Ca aceste pct au rolul de a nota vreo veroficare finala....nu cred ca toate sunt cu probleme si le luam noi de bune...

                Comment


                • Unele anvelope noi au inscriptionate pe suprafata de rulare una sau mai multe benzi colorate concentrice. Acestea reprezinta coduri de identificare si depozitare ale fiecarui producator. De asemenea unele anvelope noi au imprimat una sau doua buline mici colorate pe flanc. Acea bulina reprezinta punctul de greutate real al anvelopei. Anvelopa trebuie montata cu bulina respectiva in dreptul valvei.
                  despre asta scrie aici: http://www.ralsianvelope.ro/informat...pre-anvelope#3

                  Despre asta:
                  Dezechilibrul static are loc atunci cand exista un punct greu sau usor in anvelopa (unele anvelope noi, prezinta pe talonul lateral un punct colorat, in general rosu sau galben, care obligatoriu trebuie montat in dreptul valvei). In acest caz, anvelopa nu se invarte uniform, iar anvelopa si janta sunt supuse unei miscari in sus si in jos.
                  aici:
                  Last edited by Fanez; 20 March 2016, 00:27.

                  Comment


                  • la mine se pare ca nu-s montate corect, daca ar fi sa ma iau dupa ce spuneti voi

                    dar am mers cu 140 si 150 cateva secunde si nu m-am simtit nici o secunda in nesiguranta. masina ruleaza impecabil

                    adica cum punct greu sau usor? adica anvelopa e decentrata din fabrica, nu e turnata uniform??!

                    si apoi...cand mi-au montat anvelopele pe jante le-au si echilibrat pe computer. daca ala ”si-a dat girul” ca e ok inseamna ca e ok, indiferent de pozitia punctului colorat
                    Last edited by cristi....; 20 March 2016, 00:35.

                    Comment


                    • Exista si aceasta posibilitate.
                      Acea bulina reprezinta punctul de greutate real al anvelopei. Anvelopa trebuie montata cu bulina respectiva in dreptul valvei.

                      Comment


                      • da, dar vezi tu ca exista o mica problema aici. numai unele anvelope au aceste marcaje, nu toate. ori, daca ar fi sa dam crezare sursei/ altora , orice anvelopa ar trebui sa aiba un punct greu/usor, ori daca numai unele au marcajele astea, inseamna ca majoritatea care nu au si care sunt montate ”dupa ureche” ar reprezenta un risc pt ceilalti si pt sofer, ori eu ma indoiesc de asta

                        am mers 7 ani fara nici o ajustare a bulinei cu valva (nici kormoranele de fabrica nu aveau marcaju asta si nici cele cumparate anu trecut), le-am dat jos si pus de 7 ori timp in care nu s-a intamplat nimic nasol. pe cale de consecinta nu cred ca au nici o mare valoare/ impact major marcajele astea, ori reprezinta altceva decat acele puncte de greu/usor/ echilibru

                        Comment


                        • Eu va mai dau un exemplu.....deja usor uaor se sterg la mine (le-am montat sapt trecuta si am spălat masina de 2 ori)....clar pana in toamna se duc....
                          La primavara....de unde stiu unde-i pct? Stau mereu sa fac eu cu vopsea? ))

                          Nu are logica...ptr ca 70% din posesorii auto schimba anvelopele vara/iarna păstrând jantele....si roti producătorii stiu asta....si dupa un sezon nu mai sti unde a fost pctul...
                          Last edited by enc_edy; 20 March 2016, 01:09. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Originally posted by cristi.... View Post
                            da, dar vezi tu ca exista o mica problema aici. numai unele anvelope au aceste marcaje, nu toate. ori, daca ar fi sa dam crezare sursei/ altora , orice anvelopa ar trebui sa aiba un punct greu/usor, ori daca numai unele au marcajele astea, inseamna ca majoritatea care nu au si care sunt montate ”dupa ureche” ar reprezenta un risc pt ceilalti si pt sofer, ori eu ma indoiesc de asta
                            (...)
                            Dezechilibrul static are loc atunci cand exista un punct greu sau usor in anvelopa
                            De asemenea unele anvelope noi au imprimat una sau doua buline mici colorate pe flanc
                            Acum ai inteles?

                            Originally posted by enc_edy View Post
                            Nu are logica...ptr ca 70% din posesorii auto schimba anvelopele vara/iarna păstrând jantele....si roti producătorii stiu asta....si dupa un sezon nu mai sti unde a fost pctul...
                            70% din posesorii auto din lume?
                            70% din posesorii auto din Romania?
                            Daca schimbi anvelopele in fiecare sezon pastrand jantele crezi ca mai conteaza ca se sterge punctul? Ai vazut ce "chinuita" e anvelopa aia sa fie data jos si apoi remontata?
                            Last edited by Fanez; 20 March 2016, 01:56. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Uite si o chestie oficiala, spusa de un producator:
                              Yokohama places red and yellow marks on the sidewalls of its tires to enable the best possible match-mounting of the tire/wheel assembly. There are two methods of match-mounting Yokohama tires to wheel assemblies using these red or yellow marks. Uniformity Method (Red Mark) When performing…


                              Si alta spusa de unii ce nu au un site facut moca (cine dracu isi face site pe o chestie moca? Doar un pacalici... http://www.webs.com/)



                              Originally posted by Hirayama View Post
                              Pt ca "specialistii" sunt ocupati cu scris offtopicuri pe alte thread-uri, iti raspund eu, ala care sunt din alta lume :

                              - acel punct este in legatura cu dezechilibru static al anvelopei- in general este colorat rosu insa mai poate fi si galben si reprezinta locul unde anvelopa are un defect de fabricatie ( asa numitul "punct greu" sau "punct usor")

                              Concret ce trebuie sa stii tu si cei de la vulcanizare este ca OBLIGATORIU acel punct rosu trebuie montat in dreptul valvei....

                              Daca nu se face asa, anvelopa va fula, indifferent cat de echilibrata ar fi
                              Vezi ca le incurci. Astia de la yokohama iti explica exact cum sta treaba. Si nici vorba de defect de fabricatie. Folcor elucubrat.
                              Last edited by Cezar; 20 March 2016, 02:03. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Producatorii de anvelope isi iau masuri de precautie, sa nu te duci inapoi cu produsul ca fiind neconform. Prin urmare, daca te plangi, iti arata ca n-a fost montata conform indicatiilor (adica asa cum ti-a fost recomandat). In alta ordine de idei, pana se sterge punctul respectiv iese din garantie si mai mult decat atat, se uzeaza in asa fel incat nu mai conteaza unde a fost punctul.

                                Originally posted by Cezar View Post
                                Uite si o chestie oficiala, spusa de un producator:
                                Yokohama places red and yellow marks on the sidewalls of its tires to enable the best possible match-mounting of the tire/wheel assembly. There are two methods of match-mounting Yokohama tires to wheel assemblies using these red or yellow marks. Uniformity Method (Red Mark) When performing…


                                Si alta spusa de unii ce nu au un site facut moca (cine dracu isi face site pe o chestie moca? Doar un pacalici... http://www.webs.com/)





                                Vezi ca le incurci. Astia de la yokohama iti explica exact cum sta treaba. Si nici vorba de defect de fabricatie. Folcor elucubrat.
                                Habar n-ai despre ce s-a scris aici pana acum.
                                Last edited by Fanez; 20 March 2016, 02:04. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google