Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se mai intampla. Si eu am acum pneurile sub presiunea recomandata, din cauza frigului.

    Comment


    • O firma de avocatura priceputa la toate.

      Eu am raspuns la intrebarea "Ce explozie risti daca mergi cu 1.7?"
      N-ai raspuns.
      If tire pressure is too low, too much of the tire’s surface area touches the road, which increases friction. Increased friction can cause the tires to overheat, which can lead to premature wear, tread separation and blowouts.
      Daca ai 1.7 pe un cauciuc, daca te uiti fugitiv la roata, nici nu observi, pariu.

      Iarna, pe zapada si gheata apare fenomenul asta de supraincalzire al cauciucurilor, e clar.
      Too low-anume cat?

      Practic, nu se intampla nimic daca mergi si cu 1.5 in pneuri, timp de ore intregi.
      Last edited by mr.K; 26 January 2017, 09:36.

      Comment


      • depinde si cu ce viteza mergi cu gumele dezumflate, cat de tare si pe ce distante franezi, cat de virajat e drumul...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Pai pe zapada, gheata, cu ce viteza poti merge? De la 150/h in sus, probabil, ca sa iasa socoteala alora de la firma de avocatura din link.
          Ca pe uscat nu e nevoie sa pui presiune mai mica in pneuri.

          Eu ma zis, un 1.6-1.7 nici nu se observa daca nu te uiti atent, dar unora deja le bubuie cauciucul, desi poate au mers o luna cu presiunea aia in roti.

          Comment


          • Dintre anvelopele de vară Hankook și Falken în cele din urmă m-am orientat către.... Kumho kh27

            Pe lângă reducere am mai primit și un voucher de 10% reducere astfel le-am achiziționat cu 153 lei bucata.
            Motivele ce au stat la această decizie sunt: testele ADAC și pretul .
            Ce părere aveți ?
            LE: Ca fapt divers ,nu e chiar relevant dar totuși, garanție 5 ani
            Attached Files
            Last edited by dacia1981; 27 January 2017, 13:19.

            Comment


            • Originally posted by Seba View Post
              depinde si cu ce viteza mergi cu gumele dezumflate, cat de tare si pe ce distante franezi, cat de virajat e drumul...
              Cred ca nici jumatate dintre soferi nu verifica regulat presiunea, orice ai face, in cateva luni se modifica sigur.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Dacia1981, la ce zic aia de la ADAC si la pretul ala, cred ca este o afacere foarte buna.

                Sammy, eu le verific in fiecare weekend si de fiecare data le gasesc cu 0.1 bar mai putin. Daca as verifica la o luna, asa cum se recomanda, cam ce presiune as gasi in anvelope?
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • dar daca faci presiunea de doua ori pe an, cand schimbi anvelopele de vara cu cele de iarna si invers?

                  Comment


                  • Atunci le gasesc cu 0.1-0.2 mai putin. Dar ma gandesc ca aici are un cuvant de spus faptul ca stau la temperatura constanta pe toata perioada depozitarii.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Daca as verifica la o luna, asa cum se recomanda, cam ce presiune as gasi in anvelope?
                      Aia la care bubuie..

                      Dintre anvelopele de vară Hankook și Falken în cele din urmă m-am orientat către.... Kumho kh27
                      Bune. Si ele, si pretul.
                      Last edited by mr.K; 27 January 2017, 16:10.

                      Comment


                      • Originally posted by vitriol View Post
                        Atunci le gasesc cu 0.1-0.2 mai putin. Dar ma gandesc ca aici are un cuvant de spus faptul ca stau la temperatura constanta pe toata perioada depozitarii.
                        Ma refeream la cazul in care schimbi anvelopele folosind aceleasi jante, nu cand schimbi roata cu totul

                        Comment


                        • Originally posted by vitriol View Post
                          ...... eu le verific in fiecare weekend si de fiecare data le gasesc cu 0.1 bar mai putin.
                          Nu prea e normal să scadă presiunea așa repede, la o lună mai merge dar într-o săptămână.... Vezi să nu fie de la valve, eu așa am pățit cu anvelope noi și până nu am dat jos roata de pe mașină nu am văzut pe unde pierde aer(era un mic por). Culmea, la vulcanizare a tras Dorel ca ghiolbanul de valvă și abia se mai vedea că pierde aer
                          Acum m-am învățat minte, la anvelope noi pun valve noi.

                          Comment


                          • Am primit anvelopele de vară,atașez câteva poze mai jos.
                            Aveți idee ce înseamnă acele puncte, portocaliu și galben ? Am înțeles că unul din cele două ar fi bine să fie în dreptul valvei,spre interiorul mașinii (scrie pe anvelopă inside).
                            Attached Files

                            Comment


                            • Au fost discutii pe tema punctului de pe anvelopa Cam de pe aici se discuta despre subiectul asta.
                              O explicatie ar fi:
                              Dezechilibrul static are loc atunci cand exista un punct greu sau usor in anvelopa (unele anvelope noi, prezinta pe talonul lateral un punct colorat, in general rosu sau galben, care obligatoriu trebuie montat in dreptul valvei). In acest caz, anvelopa nu se invarte uniform, iar anvelopa si janta sunt supuse unei miscari in sus si in jos.
                              sursa

                              Alte detalii despre Marcajul anvelopelor
                              Last edited by Fanez; 28 January 2017, 20:03.

                              Comment


                              • Mulțumesc pentru răspuns. Am mai găsit un link, așadar dacă aveți 2 puncte ,galben și roșu ,țineți cont ca valva să fie aliniată la punctul roșu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google