Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ca idee generala, mai toate gumele cu aderenta buna se duc repede. alea cu mult cauciuc natural sau silica, se "coc" repejor. imaginati-va cativa cai care trag in directii diferite; ficecare cal reprezinta una dintre proprietatile anvelopei. ca sa ai aderenta, iei din rezistenta, ca sa n-ai zgomot, dai rezistenta si iei din aderenta...inca n-au gasit solutia sa le faca moi, aderente, rezistente si sa nu aibe rezistenta la inaintare si sa fie si silentioase. si ieftine
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Inteleg conceptele dar nu e normal ca dupa 2 ani si 9 luni de la fabricatie (DOT 0315) sa iti intre ABS-ul intr-o veselie de la 50-60Km/h la 17 grade afara.

      Vedem ce zice Michelin Romania.

      Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

      Comment


      • Pilot super sport se bazeaza pe o aderenta buna pe uscat si tractiune cat mai aproape de "tehnicalitatile" masinii. Orice anvelopa facuta pentru speed si smucituri se va termina mai repede. Vezi Dunlop Street Response. E fericire maxima daca prinzi anul 3 in stare decenta. Eu cu Eco Contact 3 din fabrica, la inceputul anului 4 erau crapate pe laterale si pierdeam presiune intr-o veselie. Ce sa vorbim de Super Sport si alte SFuri. Asa am luat dunlop. 3 veri am folosit Dunlop. Le-am predat tatalui meu toamna asta. M-am dus pe CCuri. Sper sa ma tina macar 3 ani. Nu cred, pt ca vor fi folosite si iarna. Asa ca, sa zic saru-mana daca ma duc 2 ani.

        Comment


        • Deja o dai in extrema cealalta, sunt unii care nu fac un schimb de ulei 3 ani (chiar am un coleg care "a uitat" sa-i schimbe uleiul unei fiesta, a facut vreo 15.000 km in buc) si tu schimbi cauciucurile la 2 ani. Daca nu faci 40.000 pe an, nu vad de ce sa nu te duca macar 4 sezoane setul ala de anvelope.
          Am citit un review din UK unde spunea ca dupa ~55.000 km mai avea 4mm anvelopele pe fata si 6 pe spate.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Eu stiu pe ce se bazeaza Michelin PSS, dar nu sunt de acord ca in anul 3 de la fabricatie materialul sa devina plastic. Putem cere mai mult de la producatorii de anvelope.

            O sa le duc la un dealer Michelin care o sa le trimita la Michelin la expertiza. La telefon cei de la Michelin asa mi-au zis chiar daca au mai mult de 2 ani de la cumparare cat tine garantia. Vedem dupa ce le duc la ei. Trebuie sa le pun pe alea de iarna fortat mai devreme.

            Pe garantie dupa 1 an si 9000Km mi-au schimbat unul din cele 4 cumparate pentru ca avea o bataie verticala pe mijloc. Pe laterale nu avea bataia.

            Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

            Comment


            • Și atunci unde mai este calculul economic? CC-urile sunt destul de scumpe, cam 75% (mi se pare mie) din suma vara + iarnă separat. Dar un cauciuc de vară de anduranță poți spera 3 ani + în durabilitate. Atunci, cu CC-uri, pierd la durabilitate 1 an dar câștig 25% din preț.

              Este adevărat că nu mai cheltuiesc pe jante și nici nu mai pierd o oră să le schimb în parcare. Jantele însă nu le-aș considera o sumă pierdută decât dacă vând mașina și atunci le-aș putea vinde în pierdere față de valoarea de nou (cum zic asigurătorii de Casco de pe acest forum). Jantele se uzează în funcție de km. Se poate presupune că două jante, păstrate în condiții decente, nu în baltă, vor duce 2x numărul de km duși de o singură jantă.

              Comment


              • Originally posted by Seba View Post
                vezi niste teste despre anvelope, n-o sa gasesti debica printre conti, michelin si goodyear.


                Da' nici printre Tristar ori Taurus.
                Keep walking...

                Comment


                • Ioane, de-alea nici n-am vazut in teste debica e cu barum, matador, de-astea mai "entry level"...
                  Gecmc94: pilot sport/exalto nu cred ca-i gandita pentru anduranta. nici ultimul racnet de street-legal n-o fi, dar deobicei la gume sport nu prea ai pretentii sa tina mult. sa tina bine, dar nu mult timp. zic si eu, nu dau cu paru'...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Ai dreptate Seba. Am citit comentariile tale anterioare și sunt de acord cu ele. Dar eu am anvelope de vară Pirelli despre care mă aștept să țină cel puțin 3 ani (și vreo 40-50 000 km). Ele sunt anvelope de vară și de anduranță. Nu de performanță pură, slickuri. Eu am făcut calculul pentru mine și parcă nu ar renta.

                    Comment


                    • Originally posted by gecmc94 View Post
                      Și atunci unde mai este calculul economic? CC-urile sunt destul de scumpe, cam 75% (mi se pare mie) din suma vara + iarnă separat. Dar un cauciuc de vară de anduranță poți spera 3 ani + în durabilitate. Atunci, cu CC-uri, pierd la durabilitate 1 an dar câștig 25% din preț.
                      cum naiba sa fie 75 % ?! pretul e cu putin peste 50%, si abia astept sa-mi iau.





                      nu stiu despre ce michelin ziceti voi ca tin 3 ani, dar am energy saver si alpin 4 de 6 ani, iar anvelopele arata si se comporta perfect.
                      mi-e teama ca nu mai scap de ele. mai ales energy saver mai au o gramada de carne (cca 50-55% dupa 60 de mii de km).

                      Comment


                      • Originally posted by Seba View Post
                        Gecmc94: pilot sport/exalto nu cred ca-i gandita pentru anduranta. nici ultimul racnet de street-legal n-o fi, dar deobicei la gume sport nu prea ai pretentii sa tina mult. sa tina bine, dar nu mult timp. zic si eu, nu dau cu paru'...
                        Cand zici sa tina bine te referi ca se uzeaza repede in Km putini sau ca se intaresc ca plasticele dupa 2 ani indiferent de Km si uzura a caii de rulare? Ca e o diferenta intre cele 2 putinuri.

                        In plus nu mi-a zis nimeni ca dupa 2 sezoane pot sa le arunc.

                        Ma faceti curios de raspunsul Michelin. Saptamana asta le duc la distribuitor dupa ce pun gumele de iarna.



                        Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

                        Comment


                        • @NDL, stai că poate m-ai înțeles greșit.
                          Suma anvelopelor prezentate este 525 lei. CC XL este de la 305 lei în sus, la cea mai bună ofertă pe net. Adică ~ 60%.
                          Mi-ai prezentat însă niște prețuri de anvelope R15 care sunt mai scumpe decât R16-ul meu Pirelli de vară luat la promoție. Hai lasă. Că eu compar cel mai mic preț de CC, cu niște prețuri mai mari, nu promoții. Dacă facem ca lumea evaluarea, ieșim pe la 70%, preț promoție la preț promoție.

                          Deci 70% din prețul a două anvelope la o durabilitate mai mică .... hmm, de multe ori povestea cu "too good to be true" este adevărată.
                          Last edited by gecmc94; 2 October 2017, 20:01.

                          Comment


                          • ce o dai cotita ? ti-am pus in mod special preturile de pe acelasi site, ca sa nu fie discutii din astea. iar pe 16" se pastreaza proportia.







                            cum ziceam, 50-55%

                            Originally posted by gecmc94 View Post

                            Deci 70% din prețul a două anvelope la o durabilitate mai mică .... hmm, de multe ori povestea cu "too good to be true" este adevărată.
                            chiar o faci pe prostu' ?! gaseste-mi tu o combinatie unde CC reprezinta 70% di pretul a doiua seturi de anvelope michelin de iarna si de vara. de pe acelasi site, cum am facut eu
                            Last edited by B997NDL; 2 October 2017, 22:02. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Când nu vezi o strategie de marketing, nu o vezi și gata. Dacă nu cumva ești promotor de anvelope Michelin și devii agresiv pe forum, intimidând pe cei care îndrăznesc să zică ceva rău de CC.

                              205/55 R16, energy saver 276 lei https://www.vadrexim.ro/anvelope-var...-grnx-91h.html

                              205/55 R16, alpin 5, 360 lei https://www.auto-soft.ro/cumpar-anvelopa/28481
                              Un preț mai bun nu am găsit și este evident. Suntem în oct. Sunt sigur că prin dec voi găsi prețuri mai bune. Poate unii dealeri au comisioane la vânzările de CC și preferă promoțiile la CC pentru a mușca din cota de piață a altor producători.

                              Suma: 636 lei

                              Un CC M+S este 360 lei adică 57% în condițiile în care nu am găsit un preț bun la cauciucul de iarnă. 30 de lei dacă reduceam prețul acestuia (adică 10% reducere, ceea ce este relativ puțin), ajungeam la 60%.

                              PS: eu mi-am cumpărat cauciucul de vară Pirelli la început de mai, după ce au trecut cele două luni de iureș al schimbării anvelopelor. Și l-am luat la un preț corect, așa cum găsești acum, în prag de iarnă. N-am înțeles prostia de a compara de pe același site așa că am ignorat solicitarea. Nu m-am născut ieri.
                              Last edited by gecmc94; 2 October 2017, 22:59.

                              Comment


                              • Destul de apropiat ca pret de marimea pe 15.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google