Schimbare Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @crull vrei sa te invatam lucruri ilegale? :P Suntem in Romania si totul e posibil, dar la cati bani o sa dai pe pasonarea blocului o sa zici ca mai bine te duci la RAR. Dupa multe documentari incep sa devin expert pe partea asta.

    1.Daca el cumpara motorul cu factura poate sa se duca linistit pentru omologare sau poate sa il monteze pur si simplu pe masina si sa mearga la risc. Sansele sa ii verifice cineva seria motorului sunt foarte mici (tind spre zero). Daca il gaseste nea garcea cu alt motor o sa ii retina talonul si il trimite la rar (plus amenta aferenta- nu ii stiu cuantumul).

    2. Daca nu il ia cu factura... e mai nasoala treaba.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Pai il ia de la dezmembrari.Eu habar nu am daca cei de la dezmembrari dau factura.Situatia asta ma intereseaza,pentru oprire in trafic nu isi face nimeni probleme dar peste 1 an si cateva luni trebuie sa mearga la itp.
      Last edited by crull; 17 March 2010, 11:38.

      Comment


      • #18
        hmmm.... nu stiu ce sa zic.... mai asteptam pareri,opinii ... cat mai avizate
        sigpic

        Comment


        • #19
          cu vreo 30-40 milioane maxim cred ca omologhezi si ala de RS ,trebuie teste dinamice facute ,teste de franare,de stabilitate etc .Poti sa inmatriculezi masina ca masina de rally,pui rollbar pe ea si cam atat .
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            Originally posted by crull View Post
            Pai il ia de la dezmembrari.Eu habar nu am daca cei de la dezmembrari dau factura.Situatia asta ma intereseaza,pentru oprire in trafic nu isi face nimeni probleme dar peste 1 an si cateva luni trebuie sa mearga la itp.
            Cand iei un motor din dezmembrari obligatoriu ei trebuie sa-ti dea o factura. Daca nu dau nici nu stati de vorba cu ei si mergeti altundeva.
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • #21
              Cred ca ma chinui degeaba sa scriu pe aici,voi ori nu cititi decat postul anterior sau nu vreti sa intelegeti.Pe o masina,nu conteaza de la ce producator,poti schimba motorul doar cu unul care are acelasi cod cu cel pe care l-a avut masina.Poti pune al tip de motor doar cu acceptul fabricantului,cu modificari facute numai intr-un service agreeat de fabricant si test dinamic,care costa o avere.Pe un Logan care a avut din fabrica motor 1.4 8v, nu poti pune motor de 1.6 8v sau 1.6 16v, decat ilegal, sau respectand conditiile enumerate mai sus.Cel care face ITP-ul la o masina in condiile astea,risca foarte mult,chiar dreptul de a mai profesa.Nu este caz penal,daca ai acte justificative la motor,dar este o munca de nebun.Si pentru ce ? Sa folosesti masina la curse ilegale,ca pe drumurile publice si la curse legale nu poti ?
              LOGAN--> <--TOYOTA

              Comment


              • #22
                Nu stiu daca te referi la mine.
                Eu am zis de inlocuirea unui motor de 1.6 cu un altul de 1.6 functional.
                Motorul va fi luat din dezmembrari,si aici intervine problema ca astia nu prea dau facturi pe motoare sh,care factura ar fi necesara la RAR pentru omologare comform celor spuse in posturile precedente.

                Comment


                • #23
                  Nu la tine m-am referit,in cazul tau totul est ok,cu factura de provenienta,cartea de identitate si masina mergi la RAR,vezi ca trebuie programare.La unele reprezentate iti cere si un deviz de montaj la o unitate specializata,iti face testul de poluare si o inspectie ''ochiometrica''.
                  LOGAN--> <--TOYOTA

                  Comment


                  • #24
                    @dan.gutu fiecare cu pasaricile lui... la unii e stolul mai mare, la altii mai mic. Uneori nebunia si pasiunea unora depaseste cu mult orice logica a "oamenilor normali". (n.r. vezi SGM-ul )

                    Important e ca toti sa intelega ca orice modificare se aduce masinii trebuie omologata RAR, in caz contrar este sinonim asumarea riscului pierderii de timp si bani. Costurile cu omologarea unui alt motor sunt f mari si nu ai certitudinea ca primesti un raspuns favorabil. Motor de RS nu o sa se omologheze never ever pe logan pentru ca Dacia nu produce logan cu respectivul motor. Acum fiecare decide pe timpul si banii lui daca face asa ceva. Toti care au motorul schimbat pe masina merg cu el pe riscul lor si ITP-ul il fac pe riscul celui care face testarea si pe "taxa de urgenta" platita de ei.
                    Last edited by yrman; 17 March 2010, 15:21.
                    sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google