Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Selectie banda viraj dreapta

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Selectie banda viraj dreapta

    Intersectia de la Piata Unirii, de pe malul Dambovitei se merge inainte catre magazinul Unirea si se face dreapta catre fantani.

    Pentru cei care nu cunosc, este vorba de o strada cu sens unic cu trei benzi iar de pe fiecare se poate face inainte sau la dreapta (exista semnul rotund albastru cu o sageata inainte si dreapta). Nu exista indicator de preselectie pentru niciuna dintre cele trei benzi. In fata se continua pe trei benzi, in dreapta se continua tot pe trei benzi. Dupa cum se vede in poza, exista niste marcaje de delimitare a benzilor doar pentru inainte. Nimic pentru dreapta.

    Eu eram pe banda din mijloc, cam ca in poza de mai jos. Si am mers pe banda a doua inainte pana cand am virat asa cum imi doream pentru a merge pe banda a treia din dreapta. Am vazut o reactie de nedumerire, poate enervare a unui sofer la virajul la dreapta in zona indicata. El era pe banda a treia, in stanga mea, putin mai in spate, in poza ceva mai in spatele pozitiei masinii albe din stanga. Iar eu, cam din dreptul lui E81, am virat dreapta pentru a intra pe a treia banda.

    Eu cred ca am dreptul sa imi aleg banda de mers in dreapta. In situatia data nu sunt obligat sa intru pe a doua din dreapta daca eu vreau sa merg pe a treia. Si nu trebuie sa semnalizez stanga ca si cum as schimba benzile de pe a doua pe a treia. Am impresia ca soferul din stanga mea se astepta si isi dorea ca eu sa pastrez banda a doua si la dreapta. Dar este alegerea mea pe ce banda ma duc, sigur, avand grija la cel din dreapta mea sa nu intru in el (sau sa nu ii tai fata, daca intr-un mod foarte ciudat, ar vrea sa mearga inainte).

    Sunt alte pareri?




    Attached Files
    Last edited by 77sky; 4 weeks ago.

  • #2
    Depinde si de masina pe care o conducea "colegu" de trafic de care spui, avea vre-oun Q7 sau similar sigur ca se ia de tine ( si de mine s-ar fi luat sigur )...nu pune la suflet
    Tu n-ai gresit cu nimic, parerea mea

    Comment


    • #3
      Era un Audi A4 break cu numar de Vaslui. Interesant si mult tupeu sa vrei sa faci dreapta de pe banda a treia. Legea spune doar banda intai dar in intersectia respectiva cam toti de pe banda a doua fac dreapta. Din acest motiv spun ca eram cu mare bagare de seama la cel din dreapta mea sa fiu sigur ca face dreapta.

      Comment


      • #4
        Mai in spate pe marginea Dambovitei este si un indicator de explicare a benzilor :
        - banda din stg. de langa Dambovita este doar pt. directia p-ta Unirii-bd. Coposu
        - banda din dreapta de langa Tribunal doar pt. directia bd. Unirii-alea fantani
        - banda din mijloc pentru oricare din cele 2 directii
        Erau si marcaje pe carosabil dar ....

        Comment


        • #5
          gecmc94 Nu-ti face griji nu ai gresit nimic! Trec in fiecare zi pe acolo si destul de des se trezeste cate un smecher sa faca dreapta de pe B3. Si eu intru pe B3 dupa viraj pentru ca apoi fac stanga pe langa fantani. Asa cum a scris leutzul sunt inca trasate sageti pe asfalt care indica directiile permise in functie de banda aleasa.
          Last edited by DannyMC; 4 weeks ago.

          Comment


          • #6
            Precizari cu privire la incadrarea pe benzile de circulatie:
            ART. 107 din regulamentul de circulație
            (1) La intersecţiile prevăzute cu indicatoare şi/sau cu marcaje pentru semnalizarea direcţiei de mers, conducătorii de vehicule trebuie să se încadreze pe benzile corespunzătoare direcţiei de mers voite cu cel puţin 50 m înainte de intersecţie şi sunt obligaţi să respecte semnificaţia indicatoarelor şi marcajelor.
            (2) La intersecţiile fără marcaje de delimitare a benzilor, conducătorii vehiculelor ocupă în mers, cu cel puţin 50 m înainte de intersecţie, următoarele poziţii:
            a) rândul de lângă bordură sau acostament, cei care vor să schimbe direcţia de mers spre dreapta;
            b) rândul de lângă axa drumului sau de lângă marcajul de separare a sensurilor, cei care vor să schimbe direcţia de mers spre stânga. Când circulaţia se desfăşoară pe drumuri cu sens unic, conducătorii de vehicule care intenţionează să vireze la stânga sunt obligaţi să ocupe rândul de lângă bordura sau acostamentul din partea stângă;
            c) oricare dintre rânduri, cei care vor să meargă înainte.
            În consecință, dacă în intersecție se dorește schimbarea direcției la dreapta, se ocupă rândul din dreapta. Dacă există marcaje sau indicatoare care organizează altfel circulația în acea zonă, acestea trebuiesc respectate.
            Dacă dv. ați virat la dreapta din banda 2 si marcajele sau indicatoarul de preselectare a benzilor de circulație nu există sau indica altceva, ați greșit. Dacă marcajul sau indicatorul vă permitea executarea virajului spre dreapta și din banda nr. 2, atunci puteați efectua virajul către dreapta menținând banda pe care v-ati înscris, respectiv banda nr. 2, fără să intrați și să stânjeniți pe cel care vira din banda nr.1. Este adevărat că mai exista banda nr. 3 liberă în care puteați intra prin executarea virajului la dreapta mai târziu, exact în acea bandă. Dacă ați efectuat virajul în dreptul benzii cu nr. 2, ar fi trebuit să mențineți acea bandă, ulterior să vă asigurați, să semnalizați și să schimbați direcția încadrandu-vă pe banda nr. 3. Cel din stânga dv. este evident că a procedat neregulamentar virând la dreapta. Evident că acesta se aștepta să urmați traseul benzii nr. 2 așa cu v-ați încadrat și nu să schimbați direcția de mers fără să vă asigurați.
            Din punctul de vedere al regulamentului de circulație este evident că ambii conducători auto au greșit. Primul că nu a menținut virajul la dreapta pe banda pe care s-a încadrat, putând schimba după aceea direcția de deplasare după asigurare și semnalizarea corespunzătoare, iar celălalt participant la trafic nu a respectat încadrarea pe benzi executând virajul la dreapta de pe banda din stânga.
            Stimate domn, rețineți că nu este dreptul dv să ocupați oricare din benzile de circulație asa cum credeți. În cazul unui accident de circulație dv erați gasit vinovat, deoarece regulamentul spune că la schimbarea benzilor de circulație trebuie să vă asigurați, să semnalizați si să executați manevra în siguranță. Polițistul nici nu îl interesa de unde a venit celălalt participant la trafic atât cât dv i-ați intrat în față, și dealtfel este și greu de demonstrat că acesta nu venea chiar din spatele dv. Că în zona respectivă nu se respectă regulile de circulație este o altă problemă și nu prea interesează pe nimeni decât atunci când se produce un accident de circulație.
            Fără supărare, sper că v-a fost de folos această prelegere.

            Comment


            • #7
              Articolul din lege bolduit nu se aplica in cazul asta pentru ca in intersectia respectiva exista benzi delimitate impreuna cu marcaje si indicatoare. In consecinta virajul la dreapta de pe B2 este permis in acea intersectie iar la inscrierea pe B3 dupa vitaj nu ai pe cine sa jenezi pentru ca B3 inainte de intersectie are obligatoriu inainte.
              Last edited by DannyMC; 4 weeks ago.

              Comment


              • #8
                "atunci puteați efectua virajul către dreapta menținând banda pe care v-ati înscris, respectiv banda nr. 2, fără să intrați și să stânjeniți pe cel care vira din banda nr.1. Este adevărat că mai exista banda nr. 3 liberă în care puteați intra prin executarea virajului la dreapta mai târziu, exact în acea bandă. Dacă ați efectuat virajul în dreptul benzii cu nr. 2, ar fi trebuit să mențineți acea bandă, ulterior să vă asigurați, să semnalizați și să schimbați direcția încadrandu-vă pe banda nr. 3."

                Nu este posibil sa intri de pe banda a doua, prin viraj, in banda a treia la dreapta.
                https://www.google.com/maps/@44.4285...!3m1!1e3?hl=ro

                Locatia vazuta de sus este aici. Directia "Inainte" este de fapt un usor viraj stanga. Dupa cum se vede in poza initiala pe care am facut niste marcaje cu rosu. Virajul la dreapta de pe banda a doua direct pe banda a treia urmarind linia rosie este impropriu, necesita incetinirea vitezei atat de mult incat sigur genereaza mai multe pericole pentru restul participantilor. Virajul urmat de mine a fost mai degraba pe linia albastra cu intentia de a ma opri pe banda a treia la iesirea din intersectie. Stim ca intersectia se termina la linia imaginara care uneste colturile trotuarelor. Cand sa intru pe b3, vad ca eu si A4 ne cam inghesuiam pe aceeasi banda, eu o masina mai in fata (normal pentru ca avusesem traiectoria mai scurta venind de pe b2 iar A4 venea de pe b3).

                Attached Files
                Last edited by 77sky; 4 weeks ago.

                Comment


                • #9
                  Am trecut in seara asta pe acolo si m-am uitat vreo 2-3 minute la trafic. Confirm cele spuse mai sus, banda 3 are doar inainte, banda a doua are inainte sau la dreapta. Iar in cele putine minute cat m-am uitat la trafic, am vazut cel putin vreo 3 sau 4 incidente de genul acesta. Cei din banda a treia forteaza virajul dreapta. Ba chiar cineva a taiat fata unui Mini aflat pe banda a doua care a franat aproape complet sa il lase sa faca dreapta fiindca Mini-ul mergea inainte.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google