pana la urma si-a scos cineva catalizatoru la diesel?
Evacuare sport logan
Collapse
X
-
Esti fenomenalOriginally posted by CataFOF View Postam estimat , 4L/100km
)
http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
exagerezi cam mult, ai avut evacuare de 60 pe logan si te batea si caruta? singurul dezavantaj este la plecare in ture mici dar in ture mari nu prea ai dreptate, cunosc multe persoane care vorbesc din auzite...nu cauta pe internet priveste live si dupa vii si ma corectezi...Originally posted by cos_min_i View Postdaca faci la logan evacuare pe 60 o sa te bata si unul stock ! evacuarea are limitele ei ... mai cauta si tu pe google despre exhaust manifold , cat back exhaust si o sa afli lucruri noi ...
Comment
-
simplu, marx. cand traseul de evacuare " pune restrictii" gazelor ce ies din motor, tu simti "cuplu", sau ca masina " se infige" in turele joase. cand ai evacuare " free flow" adica traseul nu se mai opune iesirii gazelor, motorul va avea cuplul maxim mult mai sus, permitand sa stai mai mult intr-o treapta, pe curba de cuplu favorabila accelerarii. sunt cazuri in care, daca maresti prea mult evacuarea, ratezi cuplul, fiindca va fiu disponibil la 7000 de ture, unde motorul tau, saracul, nu mai ajunge
. daca il gatuiesti prea tare (35 mm pe 1.6) motorul va trage ca un dizal, dar numai pana la 4000 de ture, apoi se va sufoca, fiindca efectiv diametrul tevii nu-i permite sa evacueze mai mult esapament.
Comment












Comment