Transformare Logan 1.4/8v In 1.4/16v De Clio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Transformare Logan 1.4/8v In 1.4/16v De Clio

    sal dupa cum spune si titlul mi-a venit o idee pentru cei care nu participa neaparat la curse ci pentru cei care ar mai vrea putina putere sa te ajute la demaraj mai ales la depasiri si urcusuri.
    Cum ar fi daca am pastra blocul motor cu seria sa nu mai fie probleme la verificare si sa inlocuim restul motorului cu unu de 1.4/16v de clio, adica chiuloasa complecta cu tot ce ii trebuie si instalatia electrica.
    Oare merge s-ar potrivi pe blocul motor original de logan?
    Mentionez ca motorul de clio 1.4/16v are de fabrica 95cp cu o resoftare se ajunge pana la 103-105?
    Ar ajunge la puterea unui 1.6/16v si ar ramane toate auxiliarele pe el in special clima, nu ar disparea ca in cazul montarii compresorului.
    Presupun ca si investitia ar fi mai mica prin aceasta modificare, nu?
    Astept sugestii de la cunoscatori, eu am in plan pentru anul viitor o astfel de modificare si adun date si preturi sa vad daca merge si care ar fi investitia.
    Va multumesc celor care ma pot ajuta.
    Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

  • #2
    ar trebui sa te uiti la o poza cu 1.4 16v si o poza cu 1.4 8v si sa constati singur ca e imposibil...blocul motor nu e acelasi. blocul motor de la 1.4 16v e acelasi cu cel de logan 1.6 16v

    Comment


    • #3
      Eu am vazut live ambele motoare, cel de 1.4 8v si cel de pe clio de 1.4 16 v si cu toate ca nu sunt asa specialist am vazut diferente intre blocurile motoarelor.

      Comment


      • #4
        si cum ti-ai dat seama ca e acelasi bloc ? dupa ce?
        blocurile s-ar putea sa fie la fel pe la majoritatea ,dar difera materialul din care sunt facute , alezaj , cursa ...chiulasa.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          eu nu ma pricep numai din auzite cica ar merge de aia vreau sa ma si interesez.
          Aveti idee care este mcd-ul?
          ca vreau sa vad ce modificari are facute, cine mai are modificat 1.4?
          Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

          Comment


          • #6
            traseu evacuare fara catalizator inclusiv serpisori , admisie , ax cu came , chiulasa rectificata 0.5 , soft dimsport pentru axu cu came .
            Preturi ... 10 mil traseul , 10 mil serpisori , 5 mil admisia, 315 euro ax cu came , 5-6 mil chiulasa rectificata + montaj/demontaj , 150 euro softul .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              si dupa atatea modificari si bani aruncati , constati ca ti-o iei de la un 16v stock ,si mai bine cumparai un motor 1.6 16valve , si aveai abs,servo,ac la banii aia

              Comment


              • #8
                Originally posted by vyp75 View Post
                Aveti idee care este mcd-ul?
                Vezi la My ride ''Logan stock''
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Stig View Post
                  si dupa atatea modificari si bani aruncati , constati ca ti-o iei de la un 16v stock ,si mai bine cumparai un motor 1.6 16valve , si aveai abs,servo,ac la banii aia
                  Ce 'true' gandesti frate. Ca un adevarat racer

                  Deci... nu se poate pune 16v nu? Dar se poate transforma 1.4 in 1.6? Ce modificari trebuie facute?
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    1.6/16v am inteles ca nu se poate pune din cauza legilor
                    cica o masina cu euro 4 nu mai poti pune alta motorizare pe ea decat cea cu care a venit din fabrica, chiar daca pe sasiul acesta sunt alte motorizari, e adevarat?
                    Nasoala lege, i-mi amintesc cum schimbam pe renaulturi motoarele mai mari si puneam numai placuta de la ala original si era ok
                    acuma cu astea noi te costa modificarile.
                    Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                    Comment


                    • #11
                      Eu intrebam sa faci din 1.4, 1.6 .
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        1.6 cred ca se poate transforma in 16v, are acelasi alezaj la cilindrii, aceeasi cursa a pistonului. raportul volumetric doar difera, 9,5:1 pentru 1.6, fata de 9,8:1 pentru 16v. deci cu niste pistoane cu cocoasa se rezolva si comprimarea.

                        revenind la 1.4, n-a comparat nimeni chiulasele de la 1.4 cu cele de la 1.6? daca-s aceleasi, de ce sa nu se poata face modificarea? probabil va trebui decomprimat 1.4, caci 1.6 are cursa pistonului cu 1.05cm mai mare.

                        Comment


                        • #13
                          Asta studiez si eu de ceva vreme. Am facut o remapare la Doc si m-am potolit nitel. Acuma m in plus cam 6 sau 7 cai, si i-am alergat azi prin Bucuresti de le-au mers fulgii. Consumul e mic daca merg usurel, si creste daca-i dau talpa, mai rau ca inainte.

                          Referitor la upgrade-ul de la 1.4 la 1.6, el este perfect posibil, dar ai nevoie de:
                          1. sa fii sigur ca blocul motor e 99,99% identic.
                          2. iei din demebrari un motor 1.6 de pe o dauna totala.
                          3.La un mecanic, schimbi arborele si pistoanele de pe 1.6 pe 1.4. Camele sunt aceleasi, chiuloasa e aceasi, distributia e aceeasi. pui apoi sus un soft de 1.6 remapat si ai din prima 95 de caluti naravasi. Costul il faci singurel.

                          Comment


                          • #14
                            Parca vorbiti de pise de lego,pentru ce atata munca si bani sa faci din 1.4 -1.6 sau alte combinatii de astea.Poti vinde 1.4 ala si cu bani pe care ii cheltuiai altfel pe transformare ii pui diferenta la pentru achizitia unei masini cu 1.6.

                            Comment


                            • #15
                              Nu prea as crede asta... tu ti-ai vinde masina sa iti iei alta despre care nu stii cum a mers?
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google