Transformare Logan 1.4/8v In 1.4/16v De Clio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Multam', m-ati linistit cu calculatorul ala, deci e treaba simpla. Cristi_XP, tot acelasi pret ramane (adica o harta de 1.6 mpi resoftat in locul actualului de 1.4 in caz de as avea 1.6)? Ii dadusem un PM lui Doc dar nu mi-a raspuns.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #92
      operatia e tot aceeasi , fie ca vrei harta stock de 1.6 fie ca vrei harta de 1.6 modificata
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #93
        deci suntem cu un pas mai aproape

        Comment


        • #94
          Originally posted by vyp75 View Post
          cel mai usor e clar sa schimbi motorul dar sunt probleme cu omologarea si nu se merita.
          Iata raspunsul celor de la registru primit pe email:
          "daca puneti la un atelier autorizat un motor identic o sa va coste doar aproximativ 100 la RAR. orice alt motor montat pe masina dvs impune efectuarea unor teste dinamice care o sa va coste de la 600 lei (omologarea vehiculului in noua configuratie) in sus in functie de tipul si numarul testelor.
          Montajul motorului in alt atelier ce nu este autorizat pt interventii la motor pt marca dvs de masina va impune respingerea vehiculului."
          discatura e in floare, f*** Romania, tara cu legi de rahat.
          Pai dece ti se par legile de rahat ? Eu nu tin parte RAR-ului,dar daca tu montezi nu stiu ce motor de avion in garaj la tine,sau la un prieten,pleci cu masina la plimbare si sare o piesa, si din greseala nimereste capul unui trecator si moare.Este un exemplu,dece sa nu se facea o treaba buna,si cel care o face, sa raspunda pentru ce face.Testele dinamice se fac cu scopul,de a masura parametrii si performantele unui autovehicul dupa modificari,daca tine frana,daca pivotii, arcurile sau sasiul, rezista la noile modificari,etc.Eu am un mare respect pentru cei care modifica o masina,dar sa o faca legal si cu cap,daca vor pe drumurile publice,daca nu,pe platforma si in poligon, sau pe piste speciale, unde nu pun in pericol decat vietile lor.Ce au uitat cei de la RAR sa iti spuna in mail,trebuie si acordul fabricantului,care 99,9% este NU.Nu si-au dat ei acordul pentru jante pe 16'',dar pentru alt motor,nici nu se pune problema.
          LOGAN--> <--TOYOTA

          Comment


          • #95
            chiar daca pui motorul 1.6 mpi in loc de 1.4 mpi? mai exista cateva loganuri cu asa ceva (cateva mii )

            Comment


            • #96
              Si ma rog de ce as face omologare pt 1.6?
              Tot forma aia o are si aceleasi dimensiuni exterioare ))
              ITP-ul se trece, se stie
              Seria de pe motor nu se poate rezolva?
              Unde naiba, la americani parca, n-au treaba cu seria motorului.
              Last edited by Octavian; 1 June 2010, 13:20.

              Comment


              • #97
                la aia n-ai nevoie decat de sasiu si de motor si frane. restul nu intereseaza pe nimeni, poate sa pice tabla )

                Comment


                • #98
                  dan.gutu eu am scris in email-ul catre ei ca vreau sa pun motorul tot de pe logan ala de 1.6 16v, nu ti se pare o tampenie ca nu merge schimbat pe loganul meu daca de fabrica este logan cu asa ceva?
                  nu era vorba de alt motor decat original de logan, asa le-am scris si in mesaj, de aia e tara ..........
                  motorul daca in schimbi nu merge omologat si seria e batuta pe bloc nu ai cum sa ii fraieresti, la alea pe placuta mai mergea.
                  Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                  Comment


                  • #99
                    Acum am citit despre ce este vorba,scuze .In cazul tau este o aberatie,nu sunt diferente majore intre 1.4 si 1.6 16v,ma refer la constructia masinii.In afara de motor se mai umbla pe la frana fata si cam atat.Am sa ma interesez mai amanuntit,pentru cazul tau,cam, care sunt costurile,si daca trebuie test full dinamic,acordul fabricii sigur nu trebuie.Am vrut sa fac si eu acest pas,dar erau costuri cam mari,ma refer la transplant strict,eu am gasit epava la pret mic,si tot ma ajungea undeva la 2500 de euro,si am renuntat,nu era rentabil,si nici nu am avut acordul sotiei .La RAR ma costa cam 8-9 mil acum 2 ani.
                    LOGAN--> <--TOYOTA

                    Comment


                    • eu am propus montajul unui motor 1.6mpi. efectiv iol scoti pe ala de 1.4 si il asezi pe ala de 1.6. este aceeasi instalatie electrica, tot. intre 1.4 si 16.16 sunt diferente mai mari. iar pentru frane, se pot monta lejer discuri ventilate si etrieri de mcv sau van!

                      Comment


                      • da ramane problema seriei care e batuta pe bloc, cum o schimbi?
                        Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

                        Comment


                        • pai daca pastrezi blocu' de 1.4 ramane si seria DOH!!!

                          Comment


                          • Originally posted by razvanamza View Post
                            eu am propus montajul unui motor 1.6mpi. efectiv iol scoti pe ala de 1.4 si il asezi pe ala de 1.6. este aceeasi instalatie electrica, tot. intre 1.4 si 16.16 sunt diferente mai mari. iar pentru frane, se pot monta lejer discuri ventilate si etrieri de mcv sau van!
                            razvane esti de neinteles , bagi lumea la deruta.
                            zici clar aici " efectiv iol scoti pe ala de 1.4 si il asezi pe ala de 1.6. "

                            vyp75 te intreaba de serie cum o rezolvi ca e "batuta" si tu il ei ca pastrezi blocu si mai pui si cocalarisme gen DOH

                            Comment


                            • fof tu ai ceva cu mine? poat6e am fost cam neclar: dai motorul de 1.4 jos, si pastrezi blocul motor. montezi totul de pe 1.6 pe blocul tau, apoi il pui sus. destul de simplu

                              Comment


                              • Pai pune mana si fa, de-i asa simplu.
                                Doar suntem oameni ai practicii. Sa te vad...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google