Transformare Logan 1.4/8v In 1.4/16v De Clio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pai asa poate sa vina si un 8v cu 195 50 cu axa cu soft, roti usoare, admisie, putin usurat.

    A intrebat pentru un 16v stoc si am spus cam ce trebuie sa faci sa ajungi la puterea unui 16v. Daca e sa gandim asa nimeni nu ar mai modifica nicio amsina pentru ca sigur se gaseste o masina mai puternica care baga 400 euro intr-o modificare si iar te bate.

    Care e treaba cu puterea la 5750? din ce cauza iti trebuie exact la 5750?

    Comment


    • Originally posted by iulica097 View Post
      Sa continui aici sau sa deschid un topic ? Problema cu puterea max la 5750 cum o rezolv pt ca ar veni 33,94x5,5=185 , iar 33,94x5,75=195 si de aici ar veni o vmax de 185 si nu prea vreau...adica de ce sa nu exploatez la maxim puterea motorului ?
      Iarta ma dar mi se pare aberant ce spui.
      De ce naiba ti o trebui puterea la 5750 ???

      Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

      Comment


      • Creierasul meu gandeste in felul urmator: daca puterea maxima e 87,5cp/5500rpm vine 185kmh la turatia aia deci dupa 5500 puterea scade si nu mai are putere destula sa invinga ff a aerului si ff dintre anvelopa si asfalt . Daca viteza creste forta de frecare este mai mare si are nevoie de o putere mai mare sa o invinga , pai de unde viteza daca la peste 5500 nu mai poate sa invinga acele forte din moment ce puterea scade ? Ca sa atinga ture mai multe adica o viteza mai mare atunci trebuie sa aiba si la ce putere sa ajunga la turele alea dar din moment ce ia scade , dupa 5500 nu mai poate . Deasta trebuie urcati cp/rpm . Acum a-ti inteles ?

        Comment


        • Deci trebuie sa aerisesti putin motorul, sa sufle gazele mai usor iar asta insemnand serpisori, apoi o axa cu came mai agresiva care sa mute puterea maxima la turatii net superioare fata de ceea ce exista acum (unde pui ca vei castiga si cai putere din asa ceva, mai mult aer si mai mult combustibil).
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Originally posted by iulica097 View Post
            Creierasul meu gandeste in felul urmator: daca puterea maxima e 87,5cp/5500rpm vine 185kmh la turatia aia deci dupa 5500 puterea scade si nu mai are putere destula sa invinga ff a aerului si ff dintre anvelopa si asfalt . Daca viteza creste forta de frecare este mai mare si are nevoie de o putere mai mare sa o invinga , pai de unde viteza daca la peste 5500 nu mai poate sa invinga acele forte din moment ce puterea scade ? Ca sa atinga ture mai multe adica o viteza mai mare atunci trebuie sa aiba si la ce putere sa ajunga la turele alea dar din moment ce ia scade , dupa 5500 nu mai poate . Deasta trebuie urcati cp/rpm . Acum a-ti inteles ?
            Un TDI de 105 cai are puterea maxima la 4000 rpm si iti garantez ca invinge fara prea mult stres fortele alea de frecare.

            Relatia cuplu / putere / turatie nu este asa complexa cum ti-o imaginezi tu.

            Nu e mai simplu sa iti pui un 16v ?

            Comment


            • Multumesc alex atat vroiam sa stiu . Alessandro tdi are alte rapoarte avand in vedere cuplul , adica are o forta x2 mai mare fata de benzina si nu are nevoie de turatii pt ca trage jos din cauza cuplului . De aceea ti se pare ca un diesel rupe pamantul dar si benzina e la fel daca depasesti o anumita turatie .

              Cand am luat masina nu exista decat 1.4 si 1.6 . Daca era si 16v ph2 pe ala il luam . O sa am probleme cu rar si nici nu se merita sa iau alt motor , nici asta nu s-a asezat cum trebuie dapai daca iau altul ?il mai si folosesc ?
              Last edited by iulica097; 26 April 2013, 20:41. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • cel mai ieftin vinzi masina si iei 16v. m-am convins demult, doar ca nu m-am indurat s-o las 1.4. cu toti serpii si lighioanele, o sa iei fum de la 16v, si n-o sa ai nici cuplul, nici eleasticitatea acelui motor.

                Comment


                • Masina mea este foarte buna , e bine intretinuta , toti care au condus-o au zis ca merge frumos , de ce sa dau masina si sa iau un junghi cu mai multi km cand bag 30 de mil si se tine de 16v ?

                  Comment


                  • poti lua de la noi de pe forum. vinde Alessandro un 16v mai impecabil decat iesit proaspat pe poarta fabricii. un lucru e cert: nu faci 105 cai din 87 prea usor.

                    Comment


                    • E nu ? Doar din soft faci suta cp + bobine , fise , buji , corp , evacuare . Sa sti ca ies mai multi de 105 (teoretic)

                      Comment


                      • vreau sa vad si eu 1.6 ala care din ce zici tu are peste 100 de cai reali..una e sa imbunatatesti mersul si sa fie mai elastic si altceva e calculul teoretic.
                        sigpic

                        Comment


                        • Am zis teoretic , scoti peste suta da faci mai multe si nu prea se merita ca se ajunge la mia de euro . Subiect incheiat , aveti ceva de zis va rog prin pm . Reveniti ontopic .

                          Comment


                          • 30 mil ? Au bagat si altii mai mult si au ramas dezamagiti.

                            Tu baga mare acolo cu bobine soft si cheama-ma sa iti arat cum trage un 16v...cu gaz.

                            Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                            Comment


                            • ontopic nu se poate reveni, fiindca este imposibil sa faci k4j sin k7j. blocurile, desi asemanatoare, difera suficient de mult incat sa nu se potriveasca chiulasele. se interesase Seba despre aceasta modificare, si, pare-se, nu se potrivesc niste traseee de racire si ungere. Daca vrei sa faci o treaba, faci transplant motor, fiindca se poate omologa la RAR fara mari batai de cap. Iar 1.6 16v este o baza ceva mai buna pentru modificari.

                              din "auzite" un 1.6 8v cu modifiari masive (peste mie de euro) nu bate ca la fasole la 16v, nici daca e chel. 1.6 full abia se apropie, si doar ca putere finala. cuplul jos este inexistent, si in oras te rogi de ea.
                              Last edited by razvanamza; 27 April 2013, 08:34.

                              Comment


                              • Ma intrebam daca omologheaza rar motor de 2.0 pe logan . A facut cineva treaba asta ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google