Transformare Logan 1.4/8v In 1.4/16v De Clio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca mai asteptati cateva luni o sa incerc eu(sper).M-am intersat de piese la dezmembrari,8mil jumate arbore, ansamblu piston+biela+bolt,cuzineti segmenti(care mai bn ar fi sa ii pui noi).Cel de la dezmembrari zicea ca are 20-30.000km motoru dar nu am de unde sa stiu sigur.vedem poate ma rezolva cineva cu piese noi tot cam la banii astia.
    Motoru cu totu de 1.6 costa 15mil.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • Originally posted by razvanamza View Post
      fof tu ai ceva cu mine? poat6e am fost cam neclar: dai motorul de 1.4 jos, si pastrezi blocul motor. montezi totul de pe 1.6 pe blocul tau, apoi il pui sus. destul de simplu
      nu am nimic cu tine , dar te contrazici singur , (cum ai facut si cu filcoru`)
      daia ti`am subliniat cu negru...ca nu te`ai facut inteles....si da , esti neclar.

      Comment


      • daca pui interne noi/sh pe un bloc nou var aparea diferente de cote si de uzuri inegale. risti ca un cilindru sa mearga bine si altul sa nu aibe compresie si sa rupa la ulei.
        cel mai bine schimbati motorul cu totu. altfel 100% veti intampina probleme pe care nu le luati in calcul

        Comment


        • Si daca ii pui segmenti noi dc ar manca ulei?
          AG 16 Y M A

          Comment


          • pentru ca blocul/camasa este deja uzata. un cilindru nu se va uza absolut niciodata in mod egal perfect rotund. se va uza oval. mai mult aici mai putin acolo. iar segmentii noi sunt perfecti. ori trebuie alezat blocul si pusi segmenti la cota, sau schimbate camasile daca are.

            daca se pune segment nou pe bloc/camasa noua este ok.

            Comment


            • cum motoarele de logan au alezare in bloc, adio camasi la cota de reparatie, se realezeaza tot blocul si se inlocuiesc pistoanele si segmentii. oar pt astia care tot o dati cu "se potrivesc pistoanele", stiati ca sunt 3 seturi de dimensiuni de alezaj, 3 seturi de diametre de pistoane, si 4-5 clase de greutate? ia vedeti cate combinatii va ies la prima vedere?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Eu stiam ca exista 3clase:A,B,C,clasele aratand si greutatea si diametru pistonului.
                De ex daca eu am pe motor la pistonu 1-Clasa A,pistonu 2-Clasa C,pistonu 3-clasa A,Pistonu 4 Clasa B,iau apoi 2pistoane de clasa A,unu de C si unu de B.Asta e doar un exemplu,poate sa fie alte combinatii.
                Nu sunt nici eu 100% sigur,dar incercam sa descoperim pana la urma daca merge/merita sau nu
                AG 16 Y M A

                Comment


                • adica nu sunt toate pistoanele la fel intr-un singur motor?, adica vreau sa fac "setul motor" la loganul meu cu 400.000km in bord, cum procedez? se face comanda lacate un piston? sau toate 4 vin identice? montam un kit de 1.6 si alezam blocul existent. nu vad unde ar fi problema?

                  Comment


                  • @ seba k4m are camasi ? iti garantez ca 1.4 de pe supernova avea (am desfacut motorul)

                    Comment


                    • citesc, ma tin cu mainile de burta, ma tavalesc pe jos de ras, cum dracu sa pui intr-o gaura de 75.8mm un piston de 79.5mm, chiar daca alezezi blocul motor, nu cred ca iti permite sa il faci asa de mare, cred ca ati deshis threat-ul asta sa va tineti de glume sa sa pierdeti timpul cu aberatii, ai un 1.4 vrei mai multa putere punei o axa sport, o evacuare, un soft, daca esti pasionat, nu, aoleo sunt sarac imi iau un 1.4, si pe urma stau si ma gandesc, cum sa il fac de 1.6, daa tot stock ca vreau sa il si omologhez sa fiu legal, si apar tot felul de ingineri mecanici care pun ei pistoane de 1.6 pe un bloc motor de 1.4

                      Comment


                      • cu tot respectul. 1.4 si 1.6 au intradevar acelasi alezaj. 79.5. difera doar cursa pistonului (lungimea bielei)

                        Comment


                        • Pai si atunci seriile si clasele alea la ce se refera?
                          Bielele parca sunt lafel,doar pistonu e mai scurt.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • da, Marx, ai dreptate am fost si eu informat gresit, pun specificatiile tehnice:
                            MOTOR Dacia Logan
                            Tipul motorului K7J 710 K7M 710
                            Cilindree (cm3) 1390 1598
                            Alejaz x cursa (mm) 79,5 x 70 79,5 x 80,5
                            Numar cilindri 4 4
                            Raport volumetric 9,5 9,5
                            Numar total supape 8 8
                            Putere maxima kW (CP) 55 (75) 64 (90)
                            Turatia pt. putere max. (r/min) 5500 5500
                            Cuplu maxim Nm (kgm) 112 128
                            Turatia pt. cuplu max. (r/min) 3000 3000
                            Injectie multipunct multipunct
                            Carburant benzina benzina
                            Catalizator S S

                            Comment


                            • Hai cu partea practica, lasati teoria, ca asta pute...
                              Puneti acolo, se da la manivela si vezi dupa ce se intampla

                              Comment


                              • oricum imi sustin parerea, nu merg montate pistoanele de 1.6 pe un bloc de 1.4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google