Transformare Logan 1.4/8v In 1.4/16v De Clio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • in prima faza zi ce vrei sa obtii, ca poate mai degraba iei un 16v de pe o dauna totala si iesi mai ieftin. si daca si-n ala vrei sa umbli, n-ai decat...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • as fi de acord si asa cu 16v da cum fac cu omologarea?
      asta e problema ca altfel era de mult facuta mutarea.
      pierd prea mult la masina sa o vand acuma si sa iau alta, diferenta e mare.
      Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

      Comment


      • ce omologare, dom'le? nu s-a mai pus 1.6_16v pe caroserie de logan never-ever? faci omologare de tip, cateva sute de ron si gata. ce va place sa va complicati. s-a fabricat logan 1.6_16v? da. deci se poate pune motorul pe alta caroserie identica, chiar daca initial a fost 1.4mpi. sa nu uiti sa schimbi discurile si etrierii intr-un atelier autorizat, asta e singurul lucru la care ar putea obiecta. in rest, un ceai cald si-un pahar cu lapte...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • si cutia . posibil si aici sa comenteze ca e alt fel, chiar daca rezista ( cum avea bff, cum are vrgoza etc )
          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

          Comment


          • e tot jh3. aia nu-i treaba lor, daca tine sau nu cutia. franele sa fie conforme, putera motorului cu maximul omologat de dacia pe caroseria respectiva si directia, care nu se modifica, deci no problem.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • deci daca am deja etrierii de van, cum demonstrez lu' nenea ala ca sunt monteati "autorizat". cerem factura la Cosmin pentru montaj? ca ma tenteaza si pe mine un 16V-u . dupa indelungi discutii cu diversi care mai fac motoare, nu-i deloc usor pe astea gata alezate. vorba unui coleg, se fac la cota 1, si nici atunci nu-i neaparat sa vina turnat...

              Comment


              • nu stiu daca s-a mai discutat pe undeva, dar intreb aici: se poate sa se potriveasca vreo cutie de megane in 6 rapoarte pe un 8v de pe logan?

                asta in conditiile in care as schimba ambreiaj (complet) si cutia de viteze
                sigpic

                Comment


                • ar trebui sa se potriveasca asta de pe megane3 1.6_16v, e in 6 trepte.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • dar nu stiu daca obii mre lucur in afara de "mestecat" mai mult in oala cu sarmale. sau poate nu?

                    Comment


                    • Ideea e ca daca ai 6 trepte la 120 intr-a 6a nu mai ai 3000 rpm ci 200 rpm deci nu mai ai probleme cu toba si totusi ai un consum mai mic... Plus ca da, daca mergi pe autostrada, poti sa vezi daca duce mai mult de 170

                      Seba, stiam ca si pe 2.1 parca sau 2.2 (nu stiu sigur) aveau 1.6 16v in 6tr.
                      sigpic

                      Comment


                      • deci fara probleme merge la dricul meu ,nu doar este superior 16 v.
                        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                        Comment


                        • intrebati-l pe lau_swat ca el are megane3, sa vedeti la 110km cate 3000rpm are in tr6, apoi ganditi-va la consumurile alea minuscule cu 2000rpm la 130km/h ) aia e cutia de megane2 1.9dci, de 120cp stock, motor care fix la 2000rpm are 300Nm si uite d-aia poate sa mearga 130 cu 2000rpm si tot d-aia n-are loganu 6 trepte si nici ursu coada
                          zgarcitilor, numa la mers moca va sta gandul...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Nu vad dezavantaju la a avea 6 viteze , din ce am "studiat" si gasit eu cutia TL4 se potriveste perfect la motorul de logan iar pe internet se zice ca : "TL4 pentru vehiculul Duster 4x2 şi TL8 pentru versiunea 4x4" duster vine direct cu 6 trepte
                            Am mai gasit si o varianta de nissan care are acelasi motor k9k 1.5 dci ca si mine si vine echipat cu 6 trepte deci banuiesc ca merge 100% si la logan
                            Degeaba gandesti daca esti prost!

                            Comment


                            • dezavantajul e ca trebuie sa invarti mai mult polonicul in ceaunul de mamaliga si poti avea surpriza ca pe consumul urban sa iti creasca consumul iar extraurban castigul sa nu compenseze...
                              sigpic

                              Comment


                              • sa zicem ca imi plac surprizele la consumul meu imi permit surprizele si sunt sigur ca or sa fie placute
                                Degeaba gandesti daca esti prost!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google