cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Seba
    replied
    exista topic logan by elia, facut de cristi_xp prin 2006-2007. acelasi lucru l-a mai facut si vrgoza, in oarece masura. si e de apreciat baiatul. a mai fost felixb cu bff-ul, la cluj, tot dizal, mai e bbi-ul foarte tare. aveti exemple, vorbiti cu oamenii respectivi daca vreti modificari "hardcore". dar luati de bun doar ce zic ei, nu restul de spectatori din tribuna care aplauda orice chiptuning, folie sau dunga cromata pe masina.

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    Ce atata chin,de ce sa ne stoarcem capul sa scoatem idei,sa marim puterea sa inlocuim pistoanele,axa cu came,frane,discuri si alte chestii cand exista seria limitat facuta de ELIA?e facuta exact cum ne dorim cu totii,problema sa o reprezinte pretul ei?Nu inteleg de ce nu vorbeste lumea despre aceasta varianta a loganului pe forum?sau poate nu am gasit eu topicul?daca e asa scuze!

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Originally posted by ALY_N View Post
    Intr-un final ce tip de injector cu debit mai mare sau mai multe duze s-ar potrivi pe benzinar?

    La ce iti folosesc injectoarele mai mari daca nu faci modificari mecanice la motor? Injectoarele stoc sunt suficiente pentru un soft, o evacuare si filtru.

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Ii dai multa benzina, dar aer?

    Leave a comment:


  • ALY_N
    replied
    Intr-un final ce tip de injector cu debit mai mare sau mai multe duze s-ar potrivi pe benzinar?

    Leave a comment:


  • CataFOF
    replied
    da`ti jos catalizatoarele , se simte mult mai mult decat o ramapare.
    dar cu un remap si catalizatoru` in magazie , trage foarte bine.

    Leave a comment:


  • al!n
    replied
    macar sa polueze 10 logane fara catalizator cat 3 autobuze dalea de lasa ceata in urma..)

    Leave a comment:


  • vdmihai
    replied
    Asa scoateti catalizatoru sa poluati planeta.

    Leave a comment:


  • tomu
    replied
    m-as baga eu, dar sunt in dubii.
    ma mananca rau de tot sa iau 0.2 sau 0.3
    macar ceva cuplu acolo

    Leave a comment:


  • GOLAN91
    replied
    Meganu are distributie variabila...Hai mai cine se baga primu la modificat chiuloasa???

    Leave a comment:


  • margelatu
    replied
    no acum ,loganul cu mot0r d e 16 v scoate 105 ponei ,iar meganu cu acelasi motor dar euro 2(daca o fi asa)scoate 110 sau mai mult.deci e clar cum zice $$ilvviu.dar daca te prind astia...ai belit..

    Leave a comment:


  • $$ilvviu
    replied
    Ar trebui anulata sonda lambda.

    Leave a comment:


  • al!n
    replied
    se simte bine de tot...pleaca mai lejer dupa loc,cand schimbi viteza mai brusc nu mai da in nas,urca mai repede la viteza mai mare.Eu zic ca se merita.

    Leave a comment:


  • al!n
    replied
    eu am cam 400km fara catalizator si nu sa aprins nimic in bord, la altii se aprinde imediat dupa ce il scoate, la altii peste cateva sute de km,altii dupa cateva mii de km.Singura chestie putin mai deranjanta e ca miroase urat in spatele masinii,cam cum miroase si la daciile pe carburator).Si de consumat nu consuma mai mult,la mers normal.

    Leave a comment:


  • tomu
    replied
    in alta ordine de cuvinte...nu prea se merita, m-ati convins.

    eu am soft, dar sincer n-am simtit nimic dupa ce l-am pus, cand am scos catalizatorul s-a simtit acolo ceva...
    urmatorul pas care ar fi ?
    ma batea gandu la un traseu de evacuare, din catalizator pana in coada, dar nu stiu ce diametru sa pun...ma gandeam la 50 sau 45 si o finala tot pe 50, ca sa nu trezesc mortii
    Last edited by tomu; 18 September 2009, 18:06.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google