cel mai bun mod de a mari puterea motorului
Collapse
X
-
exista topic logan by elia, facut de cristi_xp prin 2006-2007. acelasi lucru l-a mai facut si vrgoza, in oarece masura. si e de apreciat baiatul. a mai fost felixb cu bff-ul, la cluj, tot dizal, mai e bbi-ul foarte tare. aveti exemple, vorbiti cu oamenii respectivi daca vreti modificari "hardcore". dar luati de bun doar ce zic ei, nu restul de spectatori din tribuna care aplauda orice chiptuning, folie sau dunga cromata pe masina.
-
Ce atata chin,de ce sa ne stoarcem capul sa scoatem idei,sa marim puterea sa inlocuim pistoanele,axa cu came,frane,discuri si alte chestii cand exista seria limitat facuta de ELIA?e facuta exact cum ne dorim cu totii,problema sa o reprezinte pretul ei?Nu inteleg de ce nu vorbeste lumea despre aceasta varianta a loganului pe forum?sau poate nu am gasit eu topicul?daca e asa scuze!
Leave a comment:
-
Originally posted by ALY_N View PostIntr-un final ce tip de injector cu debit mai mare sau mai multe duze s-ar potrivi pe benzinar?
La ce iti folosesc injectoarele mai mari daca nu faci modificari mecanice la motor? Injectoarele stoc sunt suficiente pentru un soft, o evacuare si filtru.
Leave a comment:
-
Intr-un final ce tip de injector cu debit mai mare sau mai multe duze s-ar potrivi pe benzinar?
Leave a comment:
-
da`ti jos catalizatoarele , se simte mult mai mult decat o ramapare.
dar cu un remap si catalizatoru` in magazie , trage foarte bine.
Leave a comment:
-
macar sa polueze 10 logane fara catalizator cat 3 autobuze dalea de lasa ceata in urma..
)
Leave a comment:
-
m-as baga eu, dar sunt in dubii.
ma mananca rau de tot sa iau 0.2 sau 0.3
macar ceva cuplu acolo
Leave a comment:
-
Meganu are distributie variabila...Hai mai cine se baga primu la modificat chiuloasa???
Leave a comment:
-
no acum ,loganul cu mot0r d e 16 v scoate 105 ponei ,iar meganu cu acelasi motor dar euro 2(daca o fi asa)scoate 110 sau mai mult.deci e clar cum zice $$ilvviu.dar daca te prind astia...ai belit..
Leave a comment:
-
se simte bine de tot...pleaca mai lejer dupa loc,cand schimbi viteza mai brusc nu mai da in nas,urca mai repede la viteza mai mare.Eu zic ca se merita.
Leave a comment:
-
eu am cam 400km fara catalizator si nu sa aprins nimic in bord, la altii se aprinde imediat dupa ce il scoate, la altii peste cateva sute de km,altii dupa cateva mii de km.Singura chestie putin mai deranjanta e ca miroase urat in spatele masinii,cam cum miroase si la daciile pe carburator
).Si de consumat nu consuma mai mult,la mers normal.
Leave a comment:
-
in alta ordine de cuvinte...nu prea se merita, m-ati convins.
eu am soft, dar sincer n-am simtit nimic dupa ce l-am pus, cand am scos catalizatorul s-a simtit acolo ceva...
urmatorul pas care ar fi ?
ma batea gandu la un traseu de evacuare, din catalizator pana in coada, dar nu stiu ce diametru sa pun...ma gandeam la 50 sau 45 si o finala tot pe 50, ca sa nu trezesc mortiiLast edited by tomu; 18 September 2009, 18:06.
Leave a comment:


Leave a comment: