cel mai bun mod de a mari puterea motorului
Collapse
X
-
in sfarsit inca un fan "aspirator". voi, ceilalti, fani supraalimentare, sa-l tineti minte pe mosu' Enzo, care a spus ca aerodinamica si turbina sunt pentru aia care nu stiu sa faca motoare puternice.
Leave a comment:
-
Dupa atatea pagini scrise, pana la urma s-a ajuns la o concluzie? Eu sun fan motoare benzina aspirate si am gasit cel mai ieftin mod de a marii puterea, si anume, as vinde Honda si as trece la ceva masina turbo. Acesta este cel mai ieftin mod de a marii puterea unui motor aspirat. Totusi, n-am facut asta si de fiecare data am investit sume mari in piese de tuning si modificari pe motor benzina. Rezultatul final nu au fost la fel de spectaculos precum un chiptuning la motor turbo, dar cu toate astea am reusit sa inving pe strada masini ce m-ar fi umilit pe hartie. Cand ai in cap un anumit proiect e bine sa te focalizezi pe el si sa nu te lasi influentat de ce spun alti sau de costurile investitiei. Nu mi-am dorit niciodata sa am cea mai puternica masina din parcare, dar mi-a placut sa modific o masina dupa cum imi place mie.
Am deja pe forum un proiect de tuning cu Honda DelSol si de curand mi-am achizitionat o alta Honda pe care mi-ar place sa o modific decent. Am sa va anunt daca gasesc cea mai buna varianta de a creste puterea la un motor aspirat.
Leave a comment:
-
salut, sunt ovidiu de la L.C.Bt. si iti dau eu un sfat.
Am trimis unprieten din Bt. la Iasi si si-a pus 20 CP, la 1,5 65 CP. Daca esti interesat iti fac eum legatura cu baiatu care resofteaza.
Leave a comment:
-
Unde pui ca GPL pe motor diesel sporeste performantele destul de bine
. Asa citisem pe undeva. Inca nu a aparut in serie ca as pune GPL la diesel
. Mai ales ca suntem 2 soferi si merge masinuta aia cam non-stop
). Am facut 6000 km. intr-o doua saptamani si jumatate.
Leave a comment:
-
intrebam si eu sa ma aflu in treaba. pe dieseluri se mai pun instalatii de GPL si merg in paralel cu motorina. logic
Leave a comment:
-
Da, nu merge sa le sincronizezi sa mearga pe GPL-benzina deodata, si-n plus, nu vad rostul
. Ori una, ori alta
.
Leave a comment:
-
Eu nu prea ma pricep dar stiu ca sunt 2 injectoare diferite (benzina/GPL), fiecare are ECU lui, nu cred ca este foarte usor sa le sincronizezi.
Leave a comment:
-
auzi da GPL ul ala nu poate sa fie facut sa mearga in paralel cu benzina ? sa mearga si pe benzina si pe GPL in acelasi timp ?
la dacie am vazut butelie petrom in portbagaj, regulator din care iesea un furtunel si intra in capacul carburatorului. asa mergea. cand gaz cand benzina sau amandouaLast edited by alessandro; 13 November 2011, 23:05.
Leave a comment:
-
Se simte si pe gaz oleaca acolo. Copiaza timpii injectie de la benzina dar tot nu e ce trebuie in sensul ca daca vrei sa ii ai cat de cat egalati (cum e ECU stoc cu GPL stoc), forje nene. A mea e ok pe harti.
Am harta stoc la GPL. Doreii de la GPL incercasera sa puna soft de 1.6 GPL in locul celei de 1.4 caci nu puteau ridica timpii de injectie mai sus. Mi-au bagat GPL grupa mare de nu mai tragea deloc, murea la semafor iar pe aeroterma venea miros puternic de gaz de ziceam ca o sa sar in aer
. Am pus harta normala de 1.4 si i-am dat forje, si-asa la cat merg cu ea.. vede ture.
Last edited by aleXpeed; 13 November 2011, 22:49.
Leave a comment:
-
dar si consumul era enorm. uneori este mai "rentabil" sa mergi cu treapta inferioara mai turat decat cu superioara subturat, chiar si cu toate mapele din lume.
Leave a comment:
-
Nu mi-a zis nimeni de 85 cai . Am zis doar asa estimativ sa-mi dau seama daca ar avea rost remaparea din moment ce rulez pe gpl . Poate acelasi efect il are marirea debitului de gpl si echivaleaza cu o remapare . Sper ca m-am facut mai bine inteles
@alessandro
Chestia cu combustibilul prea mult am simtit-o pe pielea mea . M-am apucat sa maresc debitul de gpl . Se simtea mai bine la turatii joase chiar era diferenta dar dupa 5000 ture era super moarta nu mai ajungeam la vmax never , pe testate.
Leave a comment:
-
vezi ca nici prea mult combustibil nu este bine. ajungi sa pierzi putere nu sa castigiOriginally posted by cro84 View PostFaceti-ma si pe mine sa inteleg ceva .
Am logan 1.2 cu instalatie gpl montata aftermarket . Sunt curios daca ar face diferenta remaparea ecu benzina si modificarea cantitatii de gpl injectata in motor .
Am masina stock 75 cai . Am montat gpl si sa zicem ca meseriasul mi-a facut o harta de injectie sa mentina puterea pe gpl tot 75 cai . Presupun ca harta de injectie pe gpl se poate modifica sa mareasca puterea motorului peste acei 75 cai teoretici , da ? Sa zicem ca daca ar injecta maxim gpl, maxim maxim ar obtine (zic eu , doar de dragul calculului) 85 cai.
Daca s-ar face remaparea motorului + harta asta de injectie de gpl foarte agresiva (teoretica si asta) ar depasi cei 85 cai (cifra scoasa de mine din burta) ?
Sau altfel pusa intrebarea , remaparea asta a calculatorului de injectie pe benzina mai poate influenta in vreun fel puterea pe gpl , din moment ce aceasta e deja maxim reglata ?
Multumesc .
Leave a comment:
-
@cro84, numai din soft nu o sa ai niciodata 85 CP la 1.2 16V, cat despre 85 CP cu GPL ... daca cineva ti-a spus asta si ti-a luat si bani te-a pacalit groaznic!
Leave a comment:
-
Faceti-ma si pe mine sa inteleg ceva .
Am logan 1.2 cu instalatie gpl montata aftermarket . Sunt curios daca ar face diferenta remaparea ecu benzina si modificarea cantitatii de gpl injectata in motor .
Am masina stock 75 cai . Am montat gpl si sa zicem ca meseriasul mi-a facut o harta de injectie sa mentina puterea pe gpl tot 75 cai . Presupun ca harta de injectie pe gpl se poate modifica sa mareasca puterea motorului peste acei 75 cai teoretici , da ? Sa zicem ca daca ar injecta maxim gpl, maxim maxim ar obtine (zic eu , doar de dragul calculului) 85 cai.
Daca s-ar face remaparea motorului + harta asta de injectie de gpl foarte agresiva (teoretica si asta) ar depasi cei 85 cai (cifra scoasa de mine din burta) ?
Sau altfel pusa intrebarea , remaparea asta a calculatorului de injectie pe benzina mai poate influenta in vreun fel puterea pe gpl , din moment ce aceasta e deja maxim reglata ?
Multumesc .
Leave a comment:

Leave a comment: