cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • razvanamza
    replied
    si un filmulet pe youtube ce descrie procedura: http://www.youtube.com/watch?v=PzMgPZxD7Iw

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    exemplu de zgarieturi pe o chiuloasa asemanatoare celei de logan.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    explicat simplu si babeste, cand pistonul se apropie de zona de comprimare (squish), in mod normal (nemodificat) el trimite un fascicul aplatizat de carburant+aer spre supape. zgarieturile alea schimba putin forma acelui fascicul, concentrandu-l spre bujie, eventual suplimentar spre supapa de admisie si evacuare. ideea initiala, originala, era sa fie doar un canal spre bujie. experimentele facute de proprietari au demonstat ca efectul devenea si mai vizibil cand zgarieturile bateau si inspre supape. rezultate obtinute:

    -doar din zgarieturi:
    elasticitate sporita a motorului-se poate rula in treapta 5 in loc de treapta 3 chiar si la 40 km/h.
    noxe usor reduse, zgomot mult mai redus al motorului
    ralanti ciar si la 500rpm
    lipsa completa a detonatiilor, chiar si cu benzina CO87 (agricola, specifica si americanilor)
    consum imbunatatit cu pana la 20%, dar minim 5% observat de toti cei care au facut modificarea
    ardere mai completa, la testele de gaze hidrcarburile scazand pana la de 4 ori!!

    -zgarieturi plus compresie ridicata:
    posibilitatea folosirii benzinei cu cifra octanica normala sau redusa la compresii unde acestea, de obicei, detoneaza
    marirea cuplului motor, elasticitate, mai multa putere pe toata plaja de turatie
    noxele raman la fel ca inainte de comprimare sau chiar se reduc putin.
    consum foarte bun. posesorii de vehicule "modificate"astfel, raporteaza cresteri de mpg (mile pe galon) de la 25 la uneori peste 35!
    consum foarte bun in oras, disparand nevoia de a tura mult motorul la demaraje.


    NU am gasit nici un efect negativ al zgarieturilor. au fost cazuri, extrem de rare, unde beneficiile erau minore, dar unde se vedea clar elasticitate motorului (fara crestere de putere vizibila), curba de cuplu cazand spre ture mai mici.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    explica ne si ce fac, cum functioneste. beneficii am gasit peste tot dar ce se intampla ? se imperecheaza aerul mai repede cu benzina in alea ? creeaza turbionari ? ce se intampla ?

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    putem mari puterea motorului 1.4 prin introducerea de set motor 1.6. de cateva ore studiez "zgarieturile de pisica" aplicate pe zona tampon a camerei de ardere, afland in paralel ca polisarea sau portarea chiuloasei nu aduc beneficii reale, si ca ar fi cu adevarat indicat sa iau din bloc, lasand chiulasa in pace.

    Un ideal de atins ar putea fi modelul din poza, efectuat pe motoare volvo.

    Grooves-urile sunt responsabile cu o rezistenta mult mai mare la detonare, chiar si la compresii ridicate, si un raspuns foarte bun al motorului in turele foarte mici, mici si medii. de asemenea, modificarea este ideala pentru benzina cu CO mai mic de 95, baietii din State ruland fara probleme cu compresie 10 si benzina de CO 87!!!
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    Originally posted by darksid3 View Post
    Da dar i-a facut si altceva decat sa-i tranteasca o suspensie mai joasa
    da, avut grija sa fie si tare suspensia. in rest, o axa "tiganie", un grup scurt cu patinare limitata. 1.6mpi ne-a batut pe toti la circuit ca pe caini, a scos timpi de grupa 2, masini intre 110-180cp

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Raman la japoneze.

    Leave a comment:


  • CataFOF
    replied
    te puteai duce si la reprezentata dacia , luai una rosie , ii puneai cip si erai forta.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Esti pe aproape, acum 4 ani am fost la dealerul Mitsubishi pentru un EVO 9. Aveau pe stoc doar unul negru, iar eu vroiam rosu. Am plecat de la ei si m-am dus la Honda unde bineinteles ca am plecat cu un Type-R FN2 rosu. A doua zi, m-a sunat dealerul de la Mitsubishi sa-mi spuna ca mi-a gasit masina, deja prea tarziu.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Da dar i-a facut si altceva decat sa-i tranteasca o suspensie mai joasa

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    Originally posted by Doc View Post
    Multumesc, Seba. Drept sa-ti spun, am si eu un pitic pe creier: Mitsubishi EVO. Pana acum n-am avut curaj sa cumpar o astfel de masina. De fiecare data achizitia unei masini s-a finalizat cu o Honda in parcare.
    ghinion, n-or mai avut evo-uri la dealeri cand te-ai dus tu, numa' del sol-uri de la concurenta

    @darkside: vezi loganul lui vidican, ala de vtm, sta pe curbe de te internezi

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Pai de multe ori, pe forum, suspensie "joasa" inseamna taierea unei spire sau doua din arcuri. Nu trebuie sa ai neaparat suspensie independenta ca sa te dai cu o masina pe circuit, insa ai nevoie de un sasiu setat cu cap si de profesionisti.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Nici o suspensie joasa nu inseamna sa ai control mai bun. Cat timp n-ai suspensie independenta pe toate rotile, sasiu rigidizat si distributie optima a masei pe punti, nu te astepta sa faci din "lighean", kart.

    Leave a comment:


  • nairod
    replied
    eu consider ca cea mai buna modalitate de a creste puterea este.....o suspensie(asociata cu niste gume pe masura) care sa lipeasca masina de sol si care sa-i ofere aderenta si un sofer buna care stie sa schimbe corect,sa abordeze un viraj in forta si care sa isi exploateze masina la maxim
    nu intotdeauna puterea este totul...parerea mea..

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Multumesc, Seba. Drept sa-ti spun, am si eu un pitic pe creier: Mitsubishi EVO. Pana acum n-am avut curaj sa cumpar o astfel de masina. De fiecare data achizitia unei masini s-a finalizat cu o Honda in parcare.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google