cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • razvanamza
    replied
    100% identice, si admisia, si evacuarea.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    colegii cu 1.4/1.6 iti pot spune exact dar da cred ca sunt identice

    Leave a comment:


  • stefyi2001
    replied
    Colegi,
    Am si eu o dilema mare si sper sa ma ajutati urgent.
    Scuze daca nu am postat unde trebuie dar am o intrebare:
    Este vreo diferenta intre galeria de evacuare (serpisori) de la motor 1.4 8v la 1,6 8v ?
    S-a spart si trebuie sa iau alta si nu am gasit second decat de 1.4 !

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    eu am impresia ca tu te ai cumintit.

    Leave a comment:


  • cos_min_i
    replied
    credeam ca v-ati cumintit ,dar se pare ca m-am inselat )

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    ok. ca sa se inteleaga : la axa de 1.4 16v si cea de 1.6 16v, difera doar si doar geometria lobilor ( durata deschidere si inaltime/adancime )

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    pai si atunci cum poti zice ca e aceeasi axa ... ) cand lobii sunt altfel .

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    este aceiasi axa din punct de vedere al lungimii al distantelor intre pistoane lobi. ca si durata a deschiderii si a adancimii deschiderii supapei nu sunt identice. nu cunosc daca sunt sau nu.
    vorbesc de 1.4 si 1.6 amandoua 16v

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    ... nu e aceasi axa la 1.4 si la 1.6 am scris`o de 50 mii de ori pe forum am pus si poze din manuale.Ma indoiesc ca ar fi la 1.4 16v si 1.6 aceleasi .

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Originally posted by ion_R5 View Post
    Axele cu came sunt identice? Oricum, 5 cai in plus nu e o mare chestie (mai ales la Laguna, care are masa mai mare)
    axele cu came sunt identice ca lungime prinderi distante intre lobi. ca si durata si inaltime/adancime habar nu am. 1.4 1.6 au aceiasi axa care difera fata de 1.8 si 2.0 - vorbesc numai de 16v

    Originally posted by Cristi_Xp View Post
    probabil din euro e diferenta ...cum e si intre Logan 1.6 euro 5 si euro 3 .
    la asta ma gandeam si eu. este euro 2 motorul. dar megane ul nou ? are 110 din ce ? are variabila ?

    stii ce mi se pare ciudat (ca fapt divers)...asemanarea intre parametrii motoarelor. 1.4 1.6 1.4_16v si 1.6_16v au puterile maxime la 5000 5250 5500 5750 si 6000. nu neaparat in ordinea asta. mi se pare ciudat... astia 250 rpm ce sunt, etalon ?

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    probabil din euro e diferenta ...cum e si intre Logan 1.6 euro 5 si euro 3 .

    Leave a comment:


  • ion_R5
    replied
    Axele cu came sunt identice? Oricum, 5 cai in plus nu e o mare chestie (mai ales la Laguna, care are masa mai mare)

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    F4P 1.8 16v 120 cai F7P 1.8 16v 137 cai

    ai idee de ce Laguna 1 1.6 16v K4M are 110 cai la 5750 si 148 Nm la 3750 ?
    motorul este identic. nu are variabila. pe DDT timpii de injectie avansul tot tot tot este ca la mine la Logan. galeria de evacuare este din fonta gen Logan 1.4 1.6. sa fie din catalizator ? din altceva nu vad de unde
    in talon are 82 KW care sunt fix 110 cai

    p.s. ambele ECU sunt Sirius 32 alea sau cum le o zice. al meu a fost Continental da tot aia e. la mine bobinele de inductie sunt noname iat la el sunt Magnetti Marelli

    la Renault am vazut ca motoarele se pot grupa asa : 1.4 16v cu 1.6 16v si 1.8 cu 2.0 16v. au alezaje identice, admisii, clapete, evacuari identice si interschimbabile
    Last edited by alessandro; 24 October 2011, 13:11.

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    1.8 16v are 136-137 cp )

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    omologare = vizita la RAR stiam . un prieten a adus un Golf din germania cu seria corodata de rugina. era practic ilizibila. i a trecut in carte "fara serie" si a luat de bun ce scria in cartea de germania dupa verificari riguroase a masinii prin diferite baze de date.

    daca vin in brate cu un motor fara serii nu se accepta. daca are serie se da o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa provenienta motorului. nu se pot omologa motoare de 1.8 2.0 decat daca se inscrie masina ca auto de curse. adica rollbar siguranta si toate cele pentru grupa N de exemplu

    singura varianta este cum a zis XP. organe de RS pe blocul stock. sunt identice. dar cine naiba sta sa faca asa ceva ? pentru vreo 200 cai in legalitate s o merita

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google