cel mai bun mod de a mari puterea motorului

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alessandro
    replied
    pai am scris mai sus ca nu bag bani in logan. numai ca am ceva sechele.

    ce tare sunt articolele alea. 41.3 mm pentru 104 cai. Loganu are 42 mm pentru 105
    Last edited by alessandro; 18 October 2011, 10:48.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Adevarul a ca vreo cateva sute de ingineri de la renault habar nu au pe langa nenena ala de la 23 August.
    Eu zic ca mai bine te calmezi daca vrei masina de strada, pe langa distributie mai sunt si alte chestii de optilmizat la un motor (acordarea admisiei si evacuarii, injectia si aprinderea de exemplu, unde toate trebuie facute sa mearga bine intr-o varietate de regimuri de exploatare), iar tu modifci numai una. Pentru masini de curse.... e alta mancare de peste, alea nu trebuie sa tina ralantiul la 750, nu i se cere sa traga de la 1800 rot/min sau la rece etc.
    Inainte sa arunci cu banii, ia si citeste ce a scris nenea asta aici ca e de meserie preparator de motoare nu strungar. Incepe cu sectiunea "Evaluating an Engine's Power Potential ".


    "
    Last edited by einstein1984; 18 October 2011, 10:05.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    @ razvan stii bine ca nu mai bag un ban in logan.o sa imi iau ceva cu care sa ma joc. carburatie neaparat

    Leave a comment:


  • cosmindan
    replied
    Recomand NITRO......cel mai slab de 40-60 cai .Mai trebuie UNICHIP si ceva interne, si ai puterea dorita la momentul potrivit.

    Leave a comment:


  • razvanamza
    replied
    de ce sa n-ai tu un motor super cand iti place sa te chinui. axe custom suna nemaipomenit!

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    @ xp m am dus intreb de altceva si a venit vorba de axe cu came. mi a zis ca lucra facea dregea in FAUR axe cu came de motoare mari locomotive pentru Deutz, ZF, etc etc.
    l am intrebat doar daca ar putea sa faca si a zis ca da. nu fac asa ceva pentru ca stii foarte bine ca am terminat de tziganit Loganu din varii motive. la anu sper sa mi iau ceva sa ma joc si poate ... vedem atunci

    @ einstein mi a zis sa fac rost de blueprinturi la axe si face dupa alea. le construieste din alte axe de la un motor mai mare. a mai facut la masina lui in speta un Cielo care efectiv toarce. pe axa nu are urme de uzura din cate am vazut pe la busonul de ulei.

    pretul m a atras. 800 / 2 buc e pomana. maine m as duce sa le fac dar nu. ma calmez si Loganu ramane stock ca asa e cel mai bun

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Originally posted by alessandro View Post
    imi face axele de la 0. ii trebuie axele mele sa ia masuri cote distante.
    1) De unde ia piesa bruta? ca nu cred ca le face din bara rotunda.
    2) ce material e piesa bruta?
    3) Aia care stiu sa proiecteze o lege de axa cu came nu stiu sa o prelucreze. Si invers. Sau daca stiu asta, nu stiu sa faca tratamentul termic.
    In rest multa bafta.

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    eu am vazut ca lobii camelor se fac cu ceva magneti si frecarea aia din cauza magnetilor face ceva la lobi .Nu mai tin minte exact si ce , dar am vazut acu cativa ani .
    alejandro...alt proiect incepi ?)

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    a, alta treaba

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    imi face axele de la 0. ii trebuie axele mele sa ia masuri cote distante.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    nenea ala iti ia din "fundul camei", adica modifica cercul de referinta. asta e ok la motoarele cu culbutori mecanici, la astea hidraulice nu stiu daca se adapteaza pe cercul modificat, probabil se poate. singurul tratament care se preteaza la axe cu came e "cementarea", intarirea la suprafata si pastrarea structurii mai moi in interior, pentru reducerea tensiunilor din material. sigur cementarea nu va fi usoara, pt ca o parte din materialul pe care trebuie sa-l indeparteze e deja tratat termic, daca rateaza tratamentul, vei avea 2 zone de trecere in materialul tratat, ceea ce nu e chiar de dorit. asta nu inseamna ca nu se poate face un lucru calumea, dar trebuie mana si creier de specialist, basca si niste scule calumea, calirea de suprafata nu o faci cu lampa de lipit tevi de cupru si apoi torni apa cu sticla de cola cu dop gaurit

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    asta caut. macar niste blue print uri, desi a zic ca nu are nevoie decat de cele stock sa le aibe in mana.
    ca lungime se potrivesc supapele de 1.8 2.0 8v de Laguna 1. ai diametrul ceva mai mare decat 1.8 si 2.0 16v

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    merita incercat ...
    ideal ar fi fost daca ai fi avut un set de catcams si ar fi copiat dupa alea.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    am ramas usor surprins ca a inceput cu date tehnice si ma cam lasa in urma. sa o faca de 250 pe admisie de 240 pe evacuare sa comprime motorul sa dea cuplu nu stiu cum ca nu am inteles bine ca vorbeste distorsionat. ideea e ca a mai facut pentru Cielo Supernova si Dacii la greu. 800 lei nu imi vine sa ii arunc pe fereastra. cine stie ce balauri imi face de crapa pe acolo ceva. aaa si de 800 lei s a laudat ca le face si nu stiu ce tratament termic pentru rigidizare si rezistenta... adica ?

    Leave a comment:


  • aleXpeed
    replied
    Merita sa incerci. SGM facea axe la comanda de la 0. Asa stiam cand avea vechea Dacie.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google