cum altfel ? chiar nu mi imaginez cum ar putea sa il traga altfel
feelingul ca trage mai bine este dat doar de iluzia eficientei crescute a pedalei de acceleratie.
stock iti intra 10 litri / secunda la 50 % deschidere, iar cu clapeta marita intra 10 litri / secunda la 40 % deschidere. asta e tot. imi scapa doar fenomenul care da cuplu jos sau cai mai multi. cai mai multi ar putea sa dea cu soft corespunzator doar in conditiile in care este oarecum gatuita din fabrica. dar cuplu jos niciodata. acelasi rezultat il obtii daca apesi acceleratia brusc maimult ca de obicei. fix acelasi rezultat
feelingul ca trage mai bine este dat doar de iluzia eficientei crescute a pedalei de acceleratie.
stock iti intra 10 litri / secunda la 50 % deschidere, iar cu clapeta marita intra 10 litri / secunda la 40 % deschidere. asta e tot. imi scapa doar fenomenul care da cuplu jos sau cai mai multi. cai mai multi ar putea sa dea cu soft corespunzator doar in conditiile in care este oarecum gatuita din fabrica. dar cuplu jos niciodata. acelasi rezultat il obtii daca apesi acceleratia brusc maimult ca de obicei. fix acelasi rezultat






)),doar face ca la apasarea pedalei 20 % sa zicem ,sa intre volum de aer mai mare decat inainte, respectiv "fuge mai tare " ai impresia doar





de aia nu simtiti la turatie mare mai nimic cand se mareste corpul clapeta. restul cu teoria rezonantei galeriilor, de care pomenea alessandro se aplica doar in cazul WOT de la turatii mici, deci sarcina mare, cand diametrul clapetei nu mai conteaza, ea fiind oricum deshisa la maxim si cand intr-adevar doar galeriile dicteaza eficienta motorului. sper ca nu v-am plictisit
Comment