Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Colegul a spus ca are Logan II,1.5 dci de 90 cai.
    sigpic

    Comment


    • La oeice masina cu filtru de particule trebuie anulat din soft, apoi mosdificata evacuarea. Se scoate filtrul si se pune teava simpoa in locul lui. Filtru ala retine doar particulele de cwnusa si le arde din cand in cand. Cand se regenereaza scoate niste gaze extrem de urat mirositoare, incat daca stai langa masina iti dau lacrimile.

      Comment


      • Eh, daca stai destul langa diesel fara FAP iti da cancerul. De la particule. Insa si la benzina cu injectie directa cica e la fel...
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • daca aveti voi curaj sa stati intr-un garaj inchis langa un diesel si apoi langa un benzinar, veti vedea singuri diferenta. co2 nu polueaza, pana si "efectul de sera" e discutabil. pe cand "fumul" de diesel il vezi cu ochii tai. sulfitii si azotatii nu!

          Comment


          • Ce compusi de sulf mai ai cu benzina si motorina euro5?
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Gazele ce rezulta in timpul regenerarii sunt foarte nocive. Cat despre anulare si eliminarea filtrului de particule la Dacia Logan sau Duster vor fi multe de discutat de acum incolo. Sunt la inceput, putini km si inca nu aparut problemele grave. Sa vad eu care loganist va plati 1000-1500 euro pe un filtru de particule nou, cand cel vechi trebuie schimbat.
              Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
              Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
              www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

              Comment


              • La fel de multi ca taximetristii care cumpara turbina noua si merg cu norul de fum dupa ei si bara neagra... Sau astia sunt aia cu remapare?
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • poate turbina noua o tin la pachet acasa, sa nu se uzeze.
                  Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                  Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                  www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                  Comment


                  • Originally posted by Doc View Post
                    .............. Sa vad eu care loganist va plati 1000-1500 euro pe un filtru de particule nou, cand cel vechi trebuie schimbat.
                    Nu mai e chiar asa de speriat un filtru de particule, sau incepe sa nu mai fie.
                    La 200-400 Euro gasesti after market noi.

                    Comment


                    • am mapat 1.4 acum 3-4 ani.nu stiu daca la doc,pe undeva pe fabrica de glucoza daca tin bine minte.ca o concluzie:la plecarea cu ac nu se mai opreste(nu trebuie sa ai talpa grea).este mai flexibila,mai fasneata un pic,vitezele se schimba la turatii mai joase,consum 0.5% mai mic.nu consumul este punctul forte,ci elasticitatea motorului,mersul la turatii mai joase,galagie mai mica.pretentii mari nu poti avea,dar este un ''ceva".per total merita.

                      Comment


                      • Ce inseamna la tine mers la turatii mai joase ? la 50-60 cu a 5a ? sa sti ca oricum ar fi, motorului benzinar fiind, nu-i fac prea bine turatiile mai joase.

                        Comment


                        • are destule accelerari in oras.la un motor,turatiile constante ii fac bine.masinile nu sunt facute pt cei care pleaca de la stop si lasa cauciuc de 50 ron.cand eram de vasta ta si eu eram la fel.la un moment dat viteza cere turatia motorului,sa nu te zgarie la ureche.

                          Comment


                          • Cu un soft mai agresiv (ce poate sa insemne asta la un aspiraor) nu e mai elastic din turatii mici, cu un soft mai "moale" pleaca mai ok din turatii mici, lucru asta il pot confirma cei care s-au jucat cu softu.
                            Pt ca imi "taraia" oleaca avansu am fost sa-l faca mai moale, nu mai e asa de sprintena, dar pleaca mai frumos din 1800-2000 rpm.

                            Comment


                            • motor 1.6 8v euro 5

                              salut,
                              pentru motor de 1.6 8v euro5, exista soft de remapare?
                              motorul asta ofera aprox 85 cp si cuplu de 135 nm.
                              ar fi vreo imbunatatire semnificativa cu remaparea?
                              multumesc

                              Comment


                              • @policr: Cel mai bine este să te adresezi direct lui Doc, tipul chiar ştie ce face.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google