Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Andyno
    replied
    Asa am patit si pe 1.6 16v (laguna) a fost de la prea multa benzina in rezervor care s a ''stricat''. S a rezolvat cu o benzina curata si un resest de soft. Doar ca pe laguna aveam releu care taia pompa de benzina si nu mai circula pe tur retur.
    La passat nu am pus releu la pompa de benzina si de 2 ani nu am probleme cu pornirile dimineata....
    Din cate am inteles...ecu de benzina ''invata'' mersul pe gaz si dupa un timp la pornire se deregleaza.

    Leave a comment:


  • sci_fi_ro
    replied
    Salve!
    Mă confrunt cu aceeaşi problemă: de ceva vreme merge foarte foarte prost, ca şi cum ar lucra doar în trei pistoane, cu vibraţii puternice transmise în schimbătorul de viteze, dar şi cu trepidaţii ale maşinii. Am schimbat bujiile, fişele, dar nici o schimbare. Am schimbat bobina inducţie şi parcă nu mai merge aşa de rău pe benzină, dar acum sunt probleme pe GPL. Se simte mirosul amestecului de benzină-ulei nears şi se aprinde mai mereu în bord martorul poluare. Cei de la service mi-au spus că este problemă cu calculatorul de bord, ce nu ar mai face corect amestecul combustibil, şi că ar trebui să îl schimb.
    Vreo idee, stimaţi forumişti? Ar merge ceva gen resoftare, remapare?

    Leave a comment:


  • mad4logan
    replied
    Salut,

    Remapat Sau NU ? PRO .ieri am fost si eu la DOC, intradevar altceva "parca e alta masina" nu exagerez, ofer spre proba in Bucuresti daca se vrea masina personala la test, pentru cei care nu sunt inca hotarati .

    Cu respect,
    Marius

    Leave a comment:


  • cosstti
    replied
    Multumesc IancuMIC.
    Am citit mai la rand, mai pe sarite.
    Am gasit un nr. de tel. si o adresa de mail a unui specialist din Iasi.
    Inca odata multumesc.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Intra si citeste cate ceva de aici; sper sa gasesti raspunsurile pe care le cauti.

    Leave a comment:


  • cosstti
    replied
    Este o perioada mare de pauza de la ultima postare si pana acum cand postez.
    Topicul pare mort sau in amortire, oricum incerc.
    Am un autoturism Dacia cu motor 1.6 mpi, euro5. Tip K7M-A8, putere max. 62Kw/ 5250 rpm; care are si o instalatie GPL omologata.
    Ca sa ajunga la euro 5, motorul a fost "gatuit"?
    Intrebare: In urma remaparii, ce castig si ce pierd?
    Cum va fi consumul de GPL?
    Remaparea are vreun efect negativ in ce priveste noxele? Ma gandesc la ITP.
    Va multumesc pentru raspunsuri.

    Leave a comment:


  • Iulian93
    replied
    Thx, cred si sper ca ne auzim pe la mijlocul lui august ;)

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Poti sa faci linistit remapare. Mai ales daca ai grija de masina si ai toate reviziile la timp. Motorul 1.5dCi s-a dovedit a fi foarte rezistent chiar daca unii au abuzat de el.

    Leave a comment:


  • Iulian93
    replied
    Salut, dupa ce am citit tot topicul parerea mea este ca merita.

    Dar dau urmatorul caz :
    1.5 dci (85cai) - aprox. 130.000 km, revizii la timp, ulei si filtru schimbate la ~ 10.000km.
    Masina nu face mai mult de 15.000-20.000km pe an. Mai vreau sa o pastrez cativa ani. Se recomanda remaparea la numarul acesta de km?! Iar daca da, ce verificari ar mai trebui facute inainte si dupa remap?
    Mersi.

    Leave a comment:


  • diacovally
    replied
    Salut DOC. As vrea sa fac si eu remapare la tine pentru un Logan 1.4 MPI (ph2) si am o intrebare. De ce pe cele doua site-uri (din semnatura ta) {chiptuninglogan.ro si obdtuning.ro} exista diferente de pret pentru aceasta operatiune?

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    In america, exista aditivi ( upper cilinder lubricant ) care se pun in combustibil, special pentru a aduce un aport de lubrifiere in caracteristicile combustibilului, iar pentru motorina, specifica clar ca inlocuieste sulful. Daca nu ai argumente sa-ti sustii o afirmatie, emiti doar axiome.
    Last edited by darksid3; 10 March 2016, 18:18.

    Leave a comment:


  • georgea
    replied
    In primul rand, iti recomand sa mergi la scoala, pentru ca nu am timp sa iti explic Tehnologia prelucrarii hidrocarburilor! Lucrez in domeniu...si stiu ceea ce vorbesc! Inchide telefonul, televizorul, internetul si pune mana pe carte...
    Last edited by 77sky; 10 March 2016, 19:24.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Stai jos ca nu stii nimic, sulfu are(avea) rol de ungere.
    La tractoarele mai vechi (pana la Euro 4) e chiar indicat sa bagi cu continut mai mare de sulf, doar ca nu mai gasesti niciunde. Motoarele de generatie mai veche nu au fost concepute sa mearga cu motorina d-asta "eco" de toata jena.

    Nu bagati de la lukoil pt ca in multe locuri e botezat carburantul...si nu cu sulf.
    Asa mai merge...

    Leave a comment:


  • georgea
    replied
    Nu mai cumparati motorina de la Lukoil, deoarece contine foarte mult sulf! Suflul are o actiune nociva asupra motorului!

    Sent from my SM-N900

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by Fratello View Post
    Am profitat de promotia de weekend disponibila in unele statii si am pus 98 ---Sport ; cei 82 de cai par sa fie destul de fericiti cu noua CO.
    N-am constatat diferente intre 95 si 98 de la lukoil, nici intre 95 si 98 de la rompetrol. Singura diferenta a fost ca mi s-a parut mai lenesa cu rompetrol.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google