Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gutu1
    replied
    eu am avut pana anul asta motorul de 1.5 dci 85 cp, logan 1. remapare facuta la 30000 km. Dus pana la 87000 km fara probleme EVIDENTE. Aici masina a fost vanduta si am luat un logan 2 (2013) diesel 90 cp. La logan1 de pe la 70000 km am sesizat fum din ce in ce mai puternic. La inceput cand bagam pedala la fund, dar pana la urma la cea mai fina accelerare scotea fum ( sa nu credeti ca era negru dupa mine) dar incepeam sa ma ingrijorez. Consumul aratat de computerul de bord era fals. La mine diferenta era de 0,7-0,8 litrii / 100 km IN PLUS fata de ce arata computerul de bord ( testat de la plin la plin). Mie computerul de bord imi arata pe 8000 km o medie de 3,7 litrii la suta, dar real eram la 4,4-4,5 media. Acum am motorul dci de 90 cp cu DPF. Ma gandesc serios daca sa-l remapez sau nu. Riscul sa infunzi filtrul de particule nu este mare in conditiile in care normal scoti fum negru cand bagi pedala la fund?
    Last edited by gutu1; 30 December 2013, 20:58.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Salut,

    Da, poate fi modificat si cu STAGE 2 motorul de 1.5dCi 90CP. Pretul de 350 ron este valabil pentru Stage 1 la variantele mai vechi de 1.5dCi. Motorul nou de 90Cp are un alt pret si poate fi urcat la 112-114CP.

    Leave a comment:


  • Cipcyp Boss
    replied
    buna!am dieselul de 90cp si vroiam sa stiu in cat il poti duce cu stage 2 si care e pretul?

    acum am vazut ca e 350 pt diesel,dar vreau sa stiu daca ai soft pt cel de 90 cp si la cati cp va ajunge dupa remapare.
    Last edited by Cipcyp Boss; 28 December 2013, 22:02. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • calin38
    replied
    Am citit despre remapare si doresc sa fac si eu in proportie de 90 procente.am o nelamurire la trecerea pe GPL se va simti diferenta sau trecerea va fi lina cum este acum motor 1.6MPI 90 CP GPL din fabrica 87 CP.

    Originally posted by Bodanel View Post
    La mine 1.6 GPL a meritat din plin remaparea. Cu atat mai mult cred ca merita la diesel.
    Salut Bodanel! M-ar interesa opinia ta pentru ca ai GPL.Ce sfat imi dai deoarece eu sunt incepator pe forum.Multumesc.
    Last edited by calin38; 21 November 2013, 21:54. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Cristi_LCD
    replied
    Originally posted by sanderizer View Post
    Pe mine m-ati pierdut cu "stage2"...nu inteleg stagiile astea.In fine...
    Nu-ti bate capul ca sunt numai la "dizale"

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Stage 1 si 2 se poate face doar la motorizari turbo-diesel.

    Leave a comment:


  • Bodanel
    replied
    La mine 1.6 GPL a meritat din plin remaparea. Cu atat mai mult cred ca merita la diesel.

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    Pe mine m-ati pierdut cu "stage2"...nu inteleg stagiile astea.In fine...

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    B997NDL
    pai si la masina de fabrica, unde crezi ca ai puterea maxima ,daca nu tot la 4000 rpm ,dar ce sa-i faci,e greu cu goagal.Credeti ca din soft se modifica harta de eficienta a turbinei,profilul axei cu came, de va incepe sa scoata puterea maxima altundeva.Avantajul e ca o sa ii ai aia 65 de fabrica mult mai jos nu 35-40,iar daca ii vrei si pe restul , o duci pana unde trebuie.Oricum motorul potrivit pentru stilul tau de condus e 1.9D...
    Mai documentati-va si voi cu niste detalii tehnice.
    Last edited by Cristi_Xp; 21 March 2012, 13:52.

    Leave a comment:


  • RAZVAN-005
    replied
    si eu am stage 2 si masina se comporta foarte bine. ajuta foarte mult in depasiri , la plecarea din semafor... si in orice alta situatie in care ai nevoie de cativa caluti.
    un DA hotarat remaparii. o recomand oricui. mai ales la diesel

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    nu am inteles 2 lucruri. ai stage2 ? banuiesc...daca zici c-ar fi 98 cp. nu ? si al doilea lucru e ca mi se pare cam tarziu sa obtii toti caii la 4000 rpm. nu te deranjeaza ? sincer eu n-o urc in 4000 si chiar daca as face-o periodic pt bine injectoarelor, tot n-as putea in majoritatea timpului sa ma bucur de caii aia. nu caut polemici, doar vreau sa ma conving sa-mi fac remapare si vreau sa vad daca e ok si care stage ar fi mai bun.

    Originally posted by FastFurious View Post
    Dupa cum am spus si prima data cand am postat, acest gen de modificari nu se fac la coltul blocului de catre persoane fara cunostiinte.Daca vrei ceva serios apelezi la firme care se ocupa cu asa ceva si care pot sa-ti garanteze ca o sa ai castigul de putere corespunzator pretului platit si tipului de motor pe care il detii.
    tie iti era adresat postul de mai sus dar am uitat sa te citez.
    Last edited by B997NDL; 21 March 2012, 13:32. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Da. Trece fara probleme testul de noxe daca au catalizatorul pe masina. Daca merita sau nu, tu ramane sa decizi. Pana acum nu cred ca a regretat nimeni ca si-a facut remapare la Dacia Logan.

    Leave a comment:


  • danyamd
    replied
    salut, dupa remapare mai ies noxele in standarde?? eu am gaz se merita?? merci

    Leave a comment:


  • Carmelo
    replied
    Da ,merita Remapat...

    Leave a comment:


  • sanderizer
    replied
    Originally posted by alibaba2005 View Post
    DOC, cu respect... Am un Sandero 1.4 Mpi (75 cp in carte).
    Merita o remapare? Ploiesti
    Un hotarat DA! Eu o am remapata (Sandero 1.4 ~75 cp) si nu as mai reveni la setarile initiale.Facuta de Doc.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google