Remapat Sau NU
Collapse
X
-
Intrebare ce softist recomandati pentru remapare eu sunt din giurgiu pot ajunge in bucuresti
-
Primul consum dupa remapare. Consum 12% GPL in Bucuresti. Consumul s-a pastrat insa am mers aproape tot drumul cu aerul conditionat pornit. Estimez ca din toamna consumul sa scada putin (0.5-1 litru la suta).
Leave a comment:
-
la ITP se verificata noxele emise de motor, sistemul de iluminat, sistemul de franare, sitemul de directie si echiparea masinii cu triunghiuri, extintor si trusa medicala. Deci raspunsul este DA treci de ITP resoftare.
Leave a comment:
-
off: tre sa scrii minim 10 caractere ca sa postezi...
on: de unde pana unde verificari de soft la itp?
Leave a comment:
-
Si eu am incercat sa raspund doar cu da si nu, insa forumul nu ma lasa...
Leave a comment:
-
DA. Am trecut de 2 ori ITP-ul fara spaga din care odata cu masina blocata de RAR (verificarile care le fac prin sondaj). Motorizarea este la profil la diesele nu ma pronunt.Originally posted by Champion View Posto singura intrebare :
Treci la ITP cu remapare? Scurt si la obiect DA/NU
Numai "DA" nu pot raspunde pentru ca nu-mi da voie forumul
.
Last edited by Cristi_LCD; 16 June 2011, 11:50.
Leave a comment:
-
Da.
Nu.
Da - in situatia in care fila e facuta de firme consacrate iar cresterile de putere de 10-18 %(cica la unii se numeste Stage 1), sau cand e facuta cu cap si are cresteri de putere de 20-30%(pentru unii stage 1, alti stage 2), mai exact cand totul este optimizat pentru o mai buna functionare a motorului.
Nu - Filele puse de unii ”specialisti de la uzina” cu softuri gasite pe net ce de obicei au aer prea mult, sau motorina prea multa, etc.
Leave a comment:
-
o singura intrebare :
Treci la ITP cu remapare? Scurt si la obiect DA/NU
Leave a comment:
-
merci pentru sfat legat de filtru.
Stiu ca nu exista 1,6 dci. ma refeream ca am mers si cu 1,6(benzina)
si cu dci.(probabil nu m-am exprimat corespunzator si am fost inteles gresit)
Leave a comment:
-
n-are nimic , o sa respire ceva mai bine motorul cu filtrul
poti pune linstit asa ceva in loc de filtrul de fabrica , nu face nici zgomot si odata la 5-10 mii il dai jos si il cureti .
vezi ca 1.6 dci nu exista la dacia ...doar 1.5Last edited by Cristi_Xp; 15 June 2011, 09:25.
Leave a comment:
-
eu am condus si 1.6 si dci la dci trage foarte frumos masina nu am ce sa comentez. cea de 1.6 8v cand m-am suit la volan ma asteptam la ceva mai mult am ramas dezamagit. masina mea cu motor de 1.4 resoftat imi place cum merge mai mult decat cea a lui cumnata-meu cu motor de 1.6 8v. si motorul dupa resoftare suna cam ca unul de 1.6.
am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva.
Ce se intampla daca-i pun filtru sport, ceva de genu k&n, si e si resoftat?!
afecteaza cumva filtrul ala tinand cont ca motorul este deja un pic fortat?!
Leave a comment:
-
cuplul mie mi se pare marele castig. aproape cat 1.6, de pe la 2600rpm. cu o admisie mai mare ajungi la 128, fix cat 1.6 stock. la mersul in oras, te ajuta mult la consum..
Leave a comment:
-
in totalitate deacord cu tine. o resoftare cel putin la motorul de 1,4 este exact atat cat ii trebuie masinii sa se comporte cum trebuie atunci cand ai nevoie de acei cativa cai si de acel plus la cuplu.
Leave a comment:

Leave a comment: