If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am profitat de promotia de weekend disponibila in unele statii si am pus 98 ---Sport ; cei 82 de cai par sa fie destul de fericiti cu noua CO.
N-am constatat diferente intre 95 si 98 de la lukoil, nici intre 95 si 98 de la rompetrol. Singura diferenta a fost ca mi s-a parut mai lenesa cu rompetrol.
Stai jos ca nu stii nimic, sulfu are(avea) rol de ungere.
La tractoarele mai vechi (pana la Euro 4) e chiar indicat sa bagi cu continut mai mare de sulf, doar ca nu mai gasesti niciunde. Motoarele de generatie mai veche nu au fost concepute sa mearga cu motorina d-asta "eco" de toata jena.
Nu bagati de la lukoil pt ca in multe locuri e botezat carburantul...si nu cu sulf.
Asa mai merge...
In primul rand, iti recomand sa mergi la scoala, pentru ca nu am timp sa iti explic Tehnologia prelucrarii hidrocarburilor! Lucrez in domeniu...si stiu ceea ce vorbesc! Inchide telefonul, televizorul, internetul si pune mana pe carte...
In america, exista aditivi ( upper cilinder lubricant ) care se pun in combustibil, special pentru a aduce un aport de lubrifiere in caracteristicile combustibilului, iar pentru motorina, specifica clar ca inlocuieste sulful. Daca nu ai argumente sa-ti sustii o afirmatie, emiti doar axiome.
Salut DOC. As vrea sa fac si eu remapare la tine pentru un Logan 1.4 MPI (ph2) si am o intrebare. De ce pe cele doua site-uri (din semnatura ta) {chiptuninglogan.ro si obdtuning.ro} exista diferente de pret pentru aceasta operatiune?
Salut, dupa ce am citit tot topicul parerea mea este ca merita.
Dar dau urmatorul caz :
1.5 dci (85cai) - aprox. 130.000 km, revizii la timp, ulei si filtru schimbate la ~ 10.000km.
Masina nu face mai mult de 15.000-20.000km pe an. Mai vreau sa o pastrez cativa ani. Se recomanda remaparea la numarul acesta de km?! Iar daca da, ce verificari ar mai trebui facute inainte si dupa remap?
Mersi.
Poti sa faci linistit remapare. Mai ales daca ai grija de masina si ai toate reviziile la timp. Motorul 1.5dCi s-a dovedit a fi foarte rezistent chiar daca unii au abuzat de el.
Este o perioada mare de pauza de la ultima postare si pana acum cand postez.
Topicul pare mort sau in amortire, oricum incerc.
Am un autoturism Dacia cu motor 1.6 mpi, euro5. Tip K7M-A8, putere max. 62Kw/ 5250 rpm; care are si o instalatie GPL omologata.
Ca sa ajunga la euro 5, motorul a fost "gatuit"?
Intrebare: In urma remaparii, ce castig si ce pierd?
Cum va fi consumul de GPL?
Remaparea are vreun efect negativ in ce priveste noxele? Ma gandesc la ITP.
Va multumesc pentru raspunsuri.
Remapat Sau NU ? PRO .ieri am fost si eu la DOC, intradevar altceva "parca e alta masina" nu exagerez, ofer spre proba in Bucuresti daca se vrea masina personala la test, pentru cei care nu sunt inca hotarati .
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment