Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • se merita. mai ales la diesel
    "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

    Comment


    • sal , sunt nou pe forum si imi face placere sa ma alatur voua , ..as vrea sa va spun si eu cate ceva , filtru sport , evacure completa , chip motor, = pe dyno la motor logan 1,4 ....94,3..super nop, cine nu crede face si vede , numai bine

      Comment


      • Doc
        am o intrebare : la resoftatul tau ...trebuie sa folosesc benzina de 98? ca eu pun numai de 95 si nu as vrea sa schimb acest lucru( e mai ieftina)

        Comment


        • sal , nu are treaba benzina , man , intelegi resoftarea inseamna schimbarea unor parametri si nimic altceva , trage la fel , adica 95 este tot 99 ...adica toata benzina e la fel ..ceva diferit este numai in austria la SHELL numai bine

          Comment


          • Originally posted by alexandru o View Post
            sal , sunt nou pe forum si imi face placere sa ma alatur voua , ..as vrea sa va spun si eu cate ceva , filtru sport , evacure completa , chip motor, = pe dyno la motor logan 1,4 ....94,3..super nop, cine nu crede face si vede , numai bine
            Cine nu crede treaba lui . Dar un grafic Dyno ai de aratat ? Ca vad ca ai 1,4 . 75 stock , + 1-2 filtru + cip = 83-84 . Iti mai da evacuarea 10 ? Si virgula 3 ?
            B -X X - DDF x 2

            :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

            Comment


            • Originally posted by alexandru o View Post
              sal , sunt nou pe forum si imi face placere sa ma alatur voua , ..as vrea sa va spun si eu cate ceva , filtru sport , evacure completa , chip motor, = pe dyno la motor logan 1,4 ....94,3..super nop, cine nu crede face si vede , numai bine
              Da sigur... ) si vaca zbura nestingherita

              PS: vezi poate era vorba de 1.6

              Comment


              • am mai intrat si pe alte forumuri si...unii spun ca la 1.4 cel putin dupa remapare de la 2500 ture in sus apare un zgomot mai puternic al motorului (inexistent pana la remap)
                sa fie de rau?
                si inca ceva ... cei care spun aici pe forum ca au facut remapare...sa spuna si la cine ...nu numai ca e ok sau nu.

                Comment


                • Eu nu am sesizat alt zgomot al motorului sau acelasi dar mai puternic . A , si e facuta de Doc .

                  Octavian , nu vorbeste de 1.6 pt ca are doar 94 . Cipul 9 cp maxim + 1 hai sa zicem 2 filtrul ar fi la 100-101 fara evacuare . Dar el are 94.3 . Sau e vorba de 1.6 dar de fapt are doar filtru si evacuare , cu cipul l-a pacalit . Sau i-a aratat alt test dyno .
                  Last edited by FLORIN77; 11 February 2009, 08:17.
                  B -X X - DDF x 2

                  :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                  Comment


                  • nu prea scoti aia 9 cai din 1.6. mai mult sunt vreo 7-8 decat 9-10...oricum la 1.4 scoti maxim 6-7 cai, evacuare si filtru inca maxim 2 cai. pana la 94cp e cale lunga fara modificari in motor.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • La 1.6 n-o duci in ~100 cp numai cu remapare, chiar asta e valoarea (vazuta pe niste grafice dupa remap) ~94 cp (si la 1.4 cam 78 cp).

                      PS: zgomot mai tare dupa remap? Nu, mi-e chiar mi s-a parut ca urla mai incet dupa remap, mai ales dupa 3500 rpm si motorul parca e mai ''aerisit'' sau mai ''lejer'' cum naiba sa-i spun.

                      Comment


                      • fiecare cu parerea lui asta eee, nu trebuie sa crezi pananu vezi , eu asa am fost si am vazut un logan albastru din TM .....bomba

                        Comment


                        • Sa inteleg ca ti-a zis omul ca are 94.3 ? Si ca nu ai dovezi ?
                          B -X X - DDF x 2

                          :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                          Comment


                          • 94 de cai la 1.4 dupa remapare?Nici la volanta nu-i scoti, la roata nici atat...in ambele cazuri sunt vise..."vise tata, vise"
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Exista posibilitatea ca dyno sa fie masluit?

                              Comment


                              • Da exista,ti-o face cum vrei ei,mai multi cai sau mai putini,probabil din reglajele dyno

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google