Remapat Sau NU

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • e simplu...fa o poza clara la hartie sau la monitor. si e si mai credibil.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Originally posted by DomnulK View Post
      eu in locul tau nu mi-as face remapare, as lua niste lectii de condus si inca niste lectii de respect in trafic plus as da o vizita pe la psiholog sa mai elimin din frustrari.

      alo, nene, conduci nu te uiti la televizor, deci se folosesc 2 maini pe volan...sau nu ai avut vreo explozie pe fata sa te vad cum iti zboara volanul din mana si ajungi in pomii de pe marginea strazii. daca scapi, data viitoare sigur nu vei ma consuce in pozitit in care te uit la filme in fotoliul de acasa.

      si in ultimul rand, nu se referea nimeni la cate ture tii tu masina cand vormeam de confort ci la suspensii, rollcage, evacuari zgomotoase.
      Frustrarile cui? Ale psihologului?
      Eu ma gandeam sa imi pun o cotiera si pe partea dreapta, dar nu se poate ca se supara copilotul ca nu o tin de mana!
      Stai linistit ca te-am inteles cu confortul.
      Despre lectii de condus cred ca toti mai avem de invatat chiar daca avem km cu spatele cati au alti cu fata.
      Respectul nu cred ca il arati stand in spatele tuturor sau nu am inteles bine.
      Oricum nu stiu ce ai inteles tu dar vad ca ai luat-o in alta directie.
      Multumesc pentru raspuns celor care stiu sa ajute si sa informeze.
      In opinia mea sunteti destul de informati si stiti mai multe decat mine despre motorasul pe care-l muncesc.

      Comment


      • sincer nu-i sufar pe aia care la volan se cred acasa in fotoliu. cand conduci stai cu ambele maini pe volan nu cu una pe cotiera, alta ep picioarul fetei si cu cenunchiul stang mentii directia.
        iar cum raspunde un motor la acceleratie NU TINE DE CONFORT. daca aia sa recitesti discutam , cand am adus vorba de confort, de evacuari si suspensii.
        Fuarte Nervos !!!

        Comment


        • Sunt de acord cu tine si nici mie nu-mi plac aia care conduc cu doua degete sau cu podul palmei.
          Stai linistit ca imi place sa stiu ce fac si cand este cazul nu mi-e rusine sa pun mana pe volan chiar daca am suficienta forta si in unul(pe incercate)
          Eu credeam ca remapat inseamna ca ai un calculator la care poti sa-i faci un program, care sub o anumita turatie sa se comporte motorul normal si peste acea turatie sa-i dea benzina mai multa, sa-i dea avans sau nu stiu ce, pentru a fi mai energic.
          Acuma scuze pentru siceritate si stres dar daca eram un cunoscator poate nu as fi postat de loc pe aici.

          Comment


          • Off topic:
            ...o mana pe volan(stanga-normal) ,cu doua nu prea pot,asa conduc de cand conduc(habar nu am de ce)...doar in viraje stranse cand e imperios necesar cu doua maini pe volan,nu tre' sa dam cu pietre
            On topic:
            ...la cat timp e recomandata o re-remapare...sau (probabil) in prealabil se face o verificare daca este nevoie sau nu?...

            Comment


            • 1qmitru
              remapare e una
              confort e alta

              o remapare nu duce la o lipsa de confort
              Fuarte Nervos !!!

              Comment


              • Eu conduc cu stanga, la drum intins chiar cu podul palmei.
                Are vre-o importanta?
                ECUFix
                Please don't visit my homepage!

                Comment


                • Haideti sa incetam off-topicul cu numarul de maini pe volan si sa revenim la remapari.
                  Motivele fiecaruia de a merge cu o singura mana nu se discuta, unii au probleme medicale cu mana, uni sunt lenesi, altii sunt fuduli dar majoritatea au uitat ca in codul rutier scrie clar ca esti obligat sa tii doua maini pe volan tot timpul, exceptie fiind momentele in care schimbi viteza sau in timpul efectuarii manevrei de mers cu spatele! Deci nu are nici o importanta in afara de aia ca incalci legea!

                  Revenind on topic, daca schimb regulatorul de presiune (3 bari stock parca) cu unul de 3.8, ce influenta ar avea asupra performantelor dupa rescrierea cu o mapa de injectie adecvata tinand cont ca motorul este stock?
                  sigpic
                  ^Logan turbat (WIP)^

                  Comment


                  • Benzina ca benzina, dar aer mai mult de unde iei?
                    ECUFix
                    Please don't visit my homepage!

                    Comment


                    • Mi-a venit o curiozitate prin minte.
                      Tot vorbind, intreband, ascultand diverse discutii sunt curios daca si la Dacia pentru diversele ei modele exista pe langa cablul de comunicare. prin obd si un program de editare si de interpretatare a bitilor extrasi din ecu..., la modul amator.
                      Mai exact ceva de genul folosit de chiptuneri, in care deschizi si vezi, tabelele, hartile de avans, benzina, ... orice...

                      Comment


                      • merge cu winols, daca ai plugin-ul de sirius 3132. fara pluginuri, vezi hartile, doar ca daca nu stii de la ce adresa ce harta anume incepe, nu poti sa faci nimic. daca vrei, ceva de vizualizare grafica, am eu un softulet acasa care estrage din fisierul hex datele si le pune intr-un format sub care poti vedea in excel hartile. dar, din nou, daca nu stii la ce adresa ce harta gasesti, o sa vezi o gramada de dealuri si vai, podete si cocoase care nu te ajuta la nimic. mai e varianta sa incarci fisierul in matlab/matcad si sa prelucrezi acolo datele. poti s apui curbe prestabilite peste blocurile de adrese si asa ai cat de cat sanse sa gasesti ce cauti. pana la urma, tot la plugin-ul de winols se ajunge ala stie de fapt la ce adresa sa se uite...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Pai sa inteleg ca nu ai asa ceva?
                          Sau care e curiozitatea?
                          ECUFix
                          Please don't visit my homepage!

                          Comment


                          • am si eu un golan 1,5 de 85 cp sunt tentat sa i fac o remapare.ma intreb daca turbina nu va fii afectata??
                            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                            Comment


                            • Originally posted by Seba View Post
                              merge cu winols, daca ai plugin-ul de sirius 3132. fara pluginuri, vezi hartile, doar ca daca nu stii de la ce adresa ce harta anume incepe, nu poti sa faci nimic. daca vrei, ceva de vizualizare grafica, am eu un softulet acasa care estrage din fisierul hex datele si le pune intr-un format sub care poti vedea in excel hartile. dar, din nou, daca nu stii la ce adresa ce harta gasesti, o sa vezi o gramada de dealuri si vai, podete si cocoase care nu te ajuta la nimic. mai e varianta sa incarci fisierul in matlab/matcad si sa prelucrezi acolo datele. poti s apui curbe prestabilite peste blocurile de adrese si asa ai cat de cat sanse sa gasesti ce cauti. pana la urma, tot la plugin-ul de winols se ajunge ala stie de fapt la ce adresa sa se uite...
                              winolsul nu e chiar amator...
                              Noi folosim ceva original profi nu este o varianta comerciala.(cineva mai jos intreeba ceva)

                              Comment


                              • Originally posted by FLR View Post
                                am si eu un golan 1,5 de 85 cp sunt tentat sa i fac o remapare.ma intreb daca turbina nu va fii afectata??

                                Cu o modificare normala 15-20CP si cuplu 40-45Nm nu se intampla nimic cu turbina, insa asta nu inseamna ca trebuie sa iesi cu piciorul prin podea de fiecare data.
                                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google