eu zic sa ramai la remaparea clasica.
Remapat Sau NU
Collapse
X
-
logan 2007,70 de cai,berlina,remapat de DOC de la DIM SPORT, pe calea Vacaresti anul trecut,performante f.bune de acceleratie,consum,si altele;masina e f. sprintena si cred eu ca se simte muuuult mai bine in treapta a 5-a faptul ca la remapare creste cumva plaja de turatii unde cuplu isi face treaba(sper ca am fost destul de explicit-te joci cu masina in a 5-a ,intre vitezele 90-140 la ora cum vrei tu)
Comment
-
salutare !!..eu am remaparea facuta de la 50000 de km iar acum am 120000 si nu am avut nici cea mai mica problema..cuplul a crescut semnificativ..acceleratia la fel..consumul a scazut..simt anumite schimbari in comportamentul masinii si in functie de motorina..eu merg 95% cu EVO DIESELde la mol.
Daca faceti o remapare la diesel ajutati-l cu un filtru sport de diesel..exlus conic
Multa bafta!!!sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii
Comment
-
Nu recomand filtru sport la motorizarile turbo diesel. Puteti distruge debitmetrul si turbina.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Avantajul unui filtru sport la motoarele turbo tinde spre zero. Motorul este deja supralimentat cu aer, nu are nevoie decat de un filtru care sa filtreze aerul. Mai exact, ori cu filtru sport, ori cu filtru stock, ori fara filtru, utilizatorul va simti motorul la fel.
Ca sa revenim la subiect. Recent am vazut o fila scrisa pe un DCI de un "Specialist de la Uzina". Masina a ajuns cu turbo defect din pricina softului, soft ce de la inceput a mers anormal, cu mult fum si cu un zgomot suspect la partea de alimentare, tunerul motivand ca daca e fum si zgomot, ai si putere.
In concluzie, decat masina mapata cu harta universala, din aceea pe genuchi, mai bine deloc.sigpic
Vectra C. 1,6i
Comment
-
Eu am vazut o gramada de modificari facute de "inginerii Dacia Mioveni" si te ia durerea de cap.Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Remapat, neremapat ce mai conteaza? Cand baga un soft de MCV 70CP intr-un Logan de 65CP sau soft de la 1.6 8v pe unul de 1.4 8v, cum ti se pare?Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
sa-mi bag daca am inteles legatura intre intrebare si afirmatie ... si nici ce-ai vrut sa spui .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Nici eu nu am inteles ce o vrut sa zica!
Am 1.6 si a umblat DoC pe la soft la 10000 km deci era inca in garantie(sa nu ma spuneti la nimeni) si sunt super multumit, fata de ce am avut din fabrica. Acum am 33000.
Mesterul Doc poate sa spuna ce saracie de soft am avut inainte.
Comment
-
Se poate sa ma insel asupra persoanelor, insa cineva din Bucuresti de la o firma de remapari "tare", a luat fila DCI de 70CP modificata de "specialistul de la Uzina" si scrisa pe un logan de 65CP, a mai modificat si el odata si a rescris pe respectivul Logan. Va dati seama ce a iesit?!? Va spun eu! O masina plina de erori si fara vlaga.
Ca sa nu mai vorbim de rerezolvarea situatiei...sigpic
Vectra C. 1,6i
Comment
Comment