If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu conteaza asta.Cum am mai zis de zeci de ori.Blocul are niste clase de pistoane cu care trebuie imperecheat.Asta i-am zis si lui o8MeLC pe PM inainte sa faca manevra cu internele dar probabil a zis ca sunt nebun.
Razvan a tinut cont de ceva sau a luat pistoane doar sa fie de 1.6?
Last edited by Cristi_Xp; 18 December 2011, 19:29.
stiti ce mi se pare mie ciudat, de ce motorul se strange dupa ureche la cuplu stiut de mecanic din vasta experienta? aia de scriu carti si manuale oare sunt retardati ?de ce aia dau valorile respective? nu pentru a fi urmate? credeti ca le dau la bataie de joc ?)
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
motorul meu de 1.6 a fost strans in fata mea la cuplul scris in manual si mergea foarte greu la mana. El a fost lasat asa dar era foarte foarte strans.
Va rog sa imi spuneti unde pot sa vad pe piston unde scrie clasa. Eu ma uit la setul meu de 1.6 si va spun ce scrie si amza se uita la 1.4 si vom vedea daca sunt diferente .
La mine masina nu mi se parea ca opunea rezistenta mare, doar la pornire era problema.
al meu porneste la sfert. a pornit asa din prima! poate fi aerul fals problema? din contra, la mine pare lipsit de cuplu. motorul anterior avea mai mult cuplu, si culmea, urca mult mai usor in viteza. ma gandesc sa nu fie mult prea stransi cuzinetii de pe arbore, sau arborele in sine. se tureaza greu. nu bate/troncane nimic, doar se comporta ca un 1.4 cum era el stock candva. treapta 5 fiind lungita, nu o poate trece de 120-130. in tr. 4 mai mult de 4000 de ture n-am dat. ce e ciudat ca in gol se tureaza frumos. sunetul motorului este unul gutural, si ce este si mai ciudat, la 1.4 cand "nu mai putea" tremura, asta efectiv "se lasa pe tanjala". ce este si mai ciudat ca la drum lung am doar 2 liniute la temperatura, dar am pus asta pe seama zgarieturilor de pisica ( este un efect direct al lor). puterea slaba nu este, ar trebui sa fie chiar fasnet. cert e ca am clapeta aia mica si simt ca apas acceleratia degeaba. consum 500km extrauraban media viteza 90km/h 8,9%, stabilizat din prima suta de kilometri. nu pot decat sa cred ca este "prea strans"...
compresia am s-o vad cand ma intorc la Bucuresti.
am si filtrul de aer neschimbat de multe mii de km. nu stiu ce sa mai cred. 08Melc spune ca al lui tragea fabulos. al meu, cu softul de 1.4, mergea groaznic-groaznic. dupa 2300 parca stateam pe loc. acuma trage liniar pana in 5000. asa cum poate el, dar liniar.
Last edited by razvanamza; 18 December 2011, 23:15.
Reason: Automerged Doublepost
cum adica nu se vede. scrie si tu mai cu inteles. dupa masuratori (aproximative dar pe acolo) setul este 1.6. pistoane scunde/arbore mai "larg". e greu de crezut ca am doar 70-75 de manji din atata cilindree. eu speram la 95 ce-i drept, nu din prima..
95 ) motorul stock de 1.6 are 87 cp
poti sa ai probleme ...pana se invata cuzineti, segmenti ,asa e in rodaj
stim cu toti care am luat masini noi ...dupa 10.000km se lasa motorul ...si incepea sa traga maxim , parerea mea
Eu totusi nu inteleg la voi ce inseamna strans.
Asta inseamna ca daca iei o masina din uzina cu 3-5-7km pana la 1000km o sa porneasca la a2a cheie? Sau ca nu o sa treaca de 130 in primii kilometrii?Nu cred..
aline e simplu motorul strans la ei inseamna segmenti si cuzinetzi mai mari decat trebuie pentru bloc
ex : un cilindru de 10 mm diametru si pistonul de 9.9999 mm .....cand se incalzeste se dilata si nu are unde sa se mai duca
am uitat sa comut pe benzina, sa vad daca nu cumva gazul e vinovat pentru lipsa de putere. filtrelor gazului li se apropie revizia (6 luni). voi incerca si pe benzina, desi nu cred ca va fi mare diferenta. ma mai gandesc la injectoarele mele de la 1.4 sa nu fi fost cam infundate, si gazul copiind fidel valorile alora (denaturate sau incorecte) sa nu dea nici el randament maxim. voi incerca sa pun maine un filtru de aer nou-noutz.
daca merge la fel si pe benzina, nu pot declara gazul vinovat. gazul in sine merge ca un "multiplicator", pe harta celui de benzina. ma gandesc sa nu fi memorat harta de 1.4 si sa mearga pe ea.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment