n-am ajuns. dar am constatat ca, in oras, masina trage mai bine, probabil se vad cei 1200km, facuti cam la 3000rpm destul de constant.
Ce Poti Scoate Din 1.4, Cu Alte Interne...
Collapse
X
-
Razvanamza :ntre Craciun si Revelion voi pune distributie noua (din varii motive, unele complet neintemeiate ), si voi monta noua curea cu un dinte avans (08MeLC style )pentru regim motor de turatii joase. daca ne dam de la un semafor, voi schimba in punctul meu maxim de putere (cam 5000 rpm). tu poti sa schimbi si in 8000 de ture daca doresti. vroiam din mers, pentru ca 99% din timp folosesti masina in conditii de pana la 3000-3500 de ture pentru oras, si as vrea sa vad diferenta acolo. mi-e dor si de clapetoi , si de consumul motorului anterior am trecut de la consum de 2000cmc la consum de V8. macar merg pe gaz care e cat de cat mai ieftin si nu ustura asa mult la buzunar.
__________________
crede-ma daca pui distributia stramb o sa iti loveasca supapele la prima accelerare mai vijelioasa ,motorul nu o sa mearga in parametrisigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
motorul de 1.6 NU poate lovi supapele, efectiv pistonul nu mai ajunge suficient de sus. numai ca eficienta volumetrica a acestui motor e mai scazuta la ture mari, de asta 1.4 cu axa e tot pe acolo cu 1.6 cu axa. MeLC a avut 2 dinti inainte si tot n-a pocnit supapele. ce-i drept, el avea axa de 1.4, care coboara supapele cu 2 mm mai putin decat axa de 1.6. dar tot nu cred ca e risc.
Comment
-
tu ai luat 1 mm din chiuloasa ........poate ca nu stiu atata mecanica ca tine si mecanici care lucreaza la masina ta ,dar daca studiezi pasi unui motor in 4 timpi o sa vezi ca o sa amesteci timpi ...cu repozitonarea distributiei ......treaba tasigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
iti garantez ca nu merge in parametri normali ,cea ce explica puterea scazuta ,consumul maritsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
eu am avut supapele de evacuare strambe cu chiulasa stock fara nimic luat din ea si doar axa sport si tot nu sunt convins de cauza , dar 90% inclin pe distributie pusa aiurea.Nu va prostiti cu tampenii de genul
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
eu v-am spus ca am avut distributia pusa decalata pentru a merge motorul mai bine
(nu spun ca mergea mai bine ci asa ziceau mecanicii) la mine masina mergea bine si cu distributia ok si cu ea decalata. cand a fost decalata parca nu se mai auzea asa strident bataia de motor dar cuzinetul tot zgariat era. Am cuzinetul in portbagaj, o sa ii fac o poza sa vedeti cum zgaria acel cuzinet.
Last edited by o8MeLC; 25 December 2011, 22:21.
Comment
-
distributie stage1 - 1 dinte , distributie stage2 - 2 dinti , disttributie race - aia se pune doar dupa o lada de bere bauta de mecanic , e un fel de custom
.
da-o incolo de cilindree ,ca nu mai conteazaOriginally posted by razvanamza View Postmotorul de 1.6 NU poate lovi supapele, efectiv pistonul nu mai ajunge suficient de sus. numai ca eficienta volumetrica a acestui motor e mai scazuta la ture mari, de asta 1.4 cu axa e tot pe acolo cu 1.6 cu axa.
. Concluzia adevarata a ta ,e ca diferenta dintre 1.4 si 1.6 e data de axa
,axa care nu demult tineai sus si tare ca e aceeasi , deci daca cu axa de de 362 grade un 1.4 va fi la fel ca un 1.6 cu acea axa, printr-o singura chestie care tine de logica ar insemna ca 1.4 cu axa de 1.6 = 1.6
sau 1.6 cu axa de 1.4 = 1.4 .Abia astept rezultatele 1.6 K7Mnopqfplm cu stg1 sau stg2 : 1.6 K7mnplm cu axa necunoscuta + stg1 sau stg2 = 1.0 

Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cunosc persoane care s-ar simti jignite daca numesti mecanic pe cineva care monteaza distributia decalat, deci te rog... vraci e termenul corect
Comment
-
-
daca e o asa mare prostie umblatul de axa cu came, voi de ce va puneti axe "sport". doar asa e dragul de a avea o piesa noua pe masina? reglarea distributiei in fata/in spate muta cuplul si puterea maxima in jos sau in sus. de asta tragea masina lui 08MeLC asa bine in 2000 de ture. la mine o fi fost o eroare, fireste, dar sa ajungi sa numesti o persoana vraci doar iindca nu intelegi ce se petrece pe acolo mi se pare cam deplasat. mai aveti rabdare o zi-doua si vedem ce-o fi. oricum o defazez cu un dinte in fata.
Comment






In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...





Comment