Finala Sport Carub Japan Style

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Japan style este un mod de a modifica masina, implicit in cazul acesta modul de a pozitiona toba, asa cum au facut MCD, FOF, CGK.

    Eu am "Romanian" style, sunt de principiu mai comunist dar va spun clar ca se schimba sunetul cu toba pusa Japan style.

    Tobele Carub colorate sunt cele mai nenorocita, suna rau de tot. Are un prieten cu 1.4 si se aude rau si cand are pus silencerul. Burlanele mari sunt mai silentioase.
    Attached Files
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #17
      cum a zis alin pe 16v suna mai tare a ta cu silencer decat a mea fara ca are intermediara mai mare si absoarbe sunet in timp ce celelalte motoare o au mai mica si lasa ma mult sunet
      MY CLA

      Comment


      • #18
        ma speriati la faza cu auzitul tare .. eu totusi am 1.6 8v .. oare se va auzi cu silencer cat de cat ok ? adica nederanjant ?
        Vand toba sport/subwoofer+statie/senzori de parcare si altele
        http://www.loganclub.ro/forum/showpo...56&postcount=1

        Comment


        • #19
          da pentru ce`ti mai pui nene toba sport ? doar pentru design ? atunci inveleste`o p`aia stock in staniol roz si ai rezolvat problema.

          Comment


          • #20
            cata ... pai zic cu silencerul pus sa nu se auda tare ... fara silencer nu am nici o problema daca pornesc vre-o alarma ...
            Vand toba sport/subwoofer+statie/senzori de parcare si altele
            http://www.loganclub.ro/forum/showpo...56&postcount=1

            Comment


            • #21
              in mod normal nu ar trebui sa faca galagie mare cu silencer...o sa ai un vajait asa, dar in limita normalului , mai ales daca mergi in regim normal de turatii.

              Comment


              • #22
                multumesc cata .. si imi pare rau ca nu m-am facut inteles bine de prima dat .. dar imi place si mie sa aud toba urland .. doar am 19 ani .. dar prin oras nu vreau sa se auda prea tare .. mai ales ca traiesc intr-un orasel mic .. si am avut un scuter in 2 timpi o gilera .. pregatira de competii (cred ca m-a dus mai mult ca loganul) si urla destul de tare, iar atunci mi-am pus jumate de oras in cap. De asta vreau o toba sport cu silencer ... seara cand ies si plec pe undeva, il dau jos sa-mi urle mie in cap, dar nu si altora. Pe altii chiar ii deranjeaza.
                Vand toba sport/subwoofer+statie/senzori de parcare si altele
                http://www.loganclub.ro/forum/showpo...56&postcount=1

                Comment


                • #23
                  O sa urle da nu e nici o problema, in schimb ai grija cu politia te salta imediat .

                  @miu - am 30.000 km :P
                  Nu-i bai...

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by PrEsTiGe View Post
                    bai fratilor stiti ce nu inteleg eu? cum ziceti voi ca iti sparge urechile??? eu am de 6 luni toba masina este din iulie 2007 si nu mi se pare ca se aude tare...doar cand urci un deal si o calci carub 3 cu iesire de 100 se aude mai tare cu silenceru pus decat a mea fara... sincer acum nu am dc sa mint dar nu inteleg...
                    In comparatie cu masina mea la care am galerie 4-2-1,traseu pe 50mm,fara catalizator,intermediara si 2 finale a lui care are doar finala schimbata cu cea ROZ de la Carub se aude mult mai tare,in special in habitaclu.
                    sigpic

                    IL 1 3 MIU

                    Comment


                    • #25
                      pentru ca evacueaza rapid gazele si zgotomul.
                      o toba sport pe un traseu stock se v`a auzi tare si infundat , de mergi la drum lung iti vine sa o scoti cu dintii .

                      Comment


                      • #26
                        Si sa nu uitam ca si galeria de evacuare are un rol f important.Mie inainte cu serpii 4-2-1 se auzea f incet la mers constant,in ture mici si avea un sunet mai barait asa.
                        Acu am galeria stock si ma sparge din 1000rpm, se aude exagerat de tare si mult mai infundat.Intra in rezonanta toate plasticele din masina in frana de motor.)..eu nu am nici intermediara nici catalizator.
                        AG 16 Y M A

                        Comment


                        • #27
                          taci ma ca se aude foarte frumos...
                          low....&.....slow

                          Comment


                          • #28
                            am in plan si eu inlocuirea traseului cu unul marit, dar mai e de asteptat
                            Nu-i bai...

                            Comment


                            • #29
                              pentru a o monta pe masina de ce am nevoie ? in afara de taiat si sudat
                              Vand toba sport/subwoofer+statie/senzori de parcare si altele
                              http://www.loganclub.ro/forum/showpo...56&postcount=1

                              Comment


                              • #30
                                te duci la un service sau la unu care habar de cum se sudeaza trb taiata finala stock se pune o teava in prelungire si de teava se prinde o reductie si dupa toba...teava este prinsa la capete de un colier reductia se poate face din teava +taiata+sudata...te duci la magazin gen ambient si cumperi un colier deala pt scocuri din doua bucati care strange cu suruburi in fiecare parte...10 lei am luat eu...este gros poate sa o tina... se taie fieru ala de pe aia stock se sudeaza pe colier( pt a se prinde tot in tamponul acela de cauciuc) montajul m-a costat in jur de 100 lei +materialele EU am incercat sa iti descriu in mare parte operatiune.... acum depinde si ce idei are cel care o sa ti-o monteze eu am facut in asa fel incat daca odata v-a trebui sa o dau jos doar sa desfac colierele...scuzati eventuale greseli de ortografie m-am grabit...
                                MY CLA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google