Cum sa schimb filtrul de aer la 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum sa schimb filtrul de aer la 1.6 16v

    Scuze daca postez unde nu trebuie, dar as vrea sa stiu si eu ce trebuie sa fac ca sa pot schimba filtrul de aer la un 1.6 16v.....si daca se potriveste cel normal, pt ca am intrebat la un magazin de piese si mi-a zis vanzatorul ca merge.
    To be or not to be....???

  • #2
    la astea normale..ai 4 sau cinci suruburi..4 clipsuri de desfacut si gata...
    filtrul fiind sub capac.
    nu stiu cum este la 16 v..dar da jos capacul si mergi cu filtrul vechi...ca sa iei unul identic...nu de alta dar sunt foarte multe marci si tipuri...
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • #3
      Salut.Ai foarte mare grija ca e posibil sa ai mult praf in carcasa.Sa nu intre in orificiul care duce inspre motor(admisie).
      Scoate cu grija filtrul,fara sa bagi mizeria inauntru.
      Numai bine si spor la treaba.
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • #4
        Multumesc mult pentru raspunsuri, dar cel mai mult m-ar ajuta cineva care are 16v....
        @mumus: Nu am capac ca la 1.4 sau 1.6 8v....de-aia si intreb.
        To be or not to be....???

        Comment


        • #5
          vedeti ca 1.4 si 1.6 mpi ati alta galerie de admisie, alta cutie a filtrului, alt filtru.
          e aproape cubic, nu-i inel filtrant ca la 8v.
          @camiflor: dai jos cutia aia patratoasa de langa baterie. cutia de la tubulatura de aer, nu aia cu cabluri electrice colierele cu care se prind tuburile intre ele sunt niste inele de cauciuc, le desfaci usor, ca au un fel de nit de blocare, doar le largesti, scoti blocajul si le dai jos. cand ajungi la filtrul propriu zis, ala e in dreapta corpului clapeta si e pozitionat orizontal (directia de circulatie a aerului prin filtru e orizontala, nu-i cu iesire in jos ca la 1.4 sau 1.6 normal). declipsezi tubulatura de corpul clapeta si tragi usor de filtru grija ca are "mustati" de praf, sa le scoti daca cumva se scutura in tubulatura ce duce spre corpul clapetei de acceleratie. sa le ia naiba de cutii rezonatoare, ca au trebuit sa puna doua, n-a fost bine asa simplu ca la mpi-uri... francezi, no comment...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Saru-mana Seba:P
            To be or not to be....???

            Comment


            • #7
              saru-mana dupa ce-l schimbi pana atunci, roaga-te sa-mi fi adus aminte exact cum stau cutiile acolo si ordinea corecta de desfacere dar, ca idee, cred ca ai prins miscarea...nu e foarte greu, o sa vezi cand te uiti la motor, te prinzi daca am zis ceva aiurea si iti si dai seama cum trebuie facut de fapt. desi nu cred ca e mare diferenta intre ce-am povestit eu din amintiri si situatia reala.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                NU e, numai ca imi trebuie o surubelnita torx ca sa desfac cutia filtrului....si daca mai are si jos soroabe....am incurcat-o. Ms inca o data
                To be or not to be....???

                Comment


                • #9
                  stai sa ma lamuresc: tu nu stii sau stii da' nu ai cu ce? eu am dat jos cutia filtrului, dar nu mai tin minte exact unde-s suruburile. parca sunt si jos 1-2 si la alea te cam chinui un pic...sper sa nu confund cu corpul clapeta, ala sigur are cel putin 1 surub "pacatos"
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Nu stiam, dar am fost si m-am uitat si ti-am raspuns....de gasit gasesc eu, nu-i asta o problema....daca ai fi amabil si ai raspunde si la pm.....
                    Se poate sa creasca consumul considerabil 1-2l din cauza filtrului de aer imbacsit?
                    Last edited by comiflor; 23 June 2009, 12:57. Reason: greseli ortografice
                    To be or not to be....???

                    Comment


                    • #11
                      am vazut prima data pm-ul da, se poate sa creasca consumul de la filtru infundat, dar chiar 2l/% in plus e cam mult.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Pentru inlocuirea filtrului de aer la 1.6 16v (vezi poza):
                        1. se desface prinderea elastica a camerei de rezonanta
                        2. se trage usor si se scoate racordul prizei de aer
                        3. se trage usor se scoate camera de rezonanta
                        4. se desfac cele 2 suruburi ale capacului filtrului de aer - trebuie torx hexagonal. Atentie: capacul are doar sus suruburi; jos sunt niste chestii - picioruse - din plastic. Ai grija sa intre la locul lor cand montezi din nou capacul cu filtrul nou.
                        5. inlocuiesti filtrul
                        La montare exact invers.

                        Am atasat si niste poze cu un filtru de aer folosit. Asta ca sa-ti faci idee de cum arata macar.

                        Bafta!
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Foarte "dotat" topicul se muta la sectiunea "How to..."Faina explicatia Mircea.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Va multumesc mult baieti. Vad ca cei care au "golan" chiar se ajuta intre ei, si sincer sa va spun sunt mandru ca fac parte dintr-o astfel de comunitate.
                            Multumiri speciale lui seba si lui gl_mmm (sper sa nu se supere ceilalti).
                            P.s.: Mi se pare mie sau are forma de trapez?
                            Last edited by comiflor; 24 June 2009, 09:00.
                            To be or not to be....???

                            Comment


                            • #15
                              o avea...principalul e ca nu poti pune filtru de mpi normal si nici de diesel...
                              ps: trapez cuboidal cu tenta tetraedrica, rotit dupa o curba cu azimut 65 in cordoonate polare...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google