Cum Sa Faci Oglinzile De Berlina Mai Eficiente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    are dreptate omu. Fiecare isi modifica/imbunatateste masina, confortul si, cum e romanul mare carcotas, de la un simplu threat "how to"...s-a ajuns la........

    omule, bafta multa.bravo tie ca te-ai descurcat.prin asta ai aratat ca se poate vedea si cu acest model de oglinda..(ma refer la forma,suport) decat cele de MCV. asta inseamna un cost mai mic pentru cei care vor sa vad bine,si mai mult in oglinzile lor, fara a schimba prea multe. Este si asta o idee.
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #17
      hai sa lamuresc un pic lucrurile poate nu au fost asa de clare de la bun inceput.

      la logan (inclusiv berlina si mcv) un mare inconvenient e ca oglinzile reflecta mai putin camp vizual decat la alte masini (evident alte marci, modele noi cu oglinzi mai avansate) ... in principal din lipsa zonei exterioare convexe care sa reduca unghiul mort.

      Practic, in loc sa faca oglinda mai "de departare" si sa-i faca partea exterioara pentru apropiere, dacia a preferat sa faca un compromis intre reducerea unghiului mort si distanta ...

      Ce a facut fane... e o treaba foarte ok... inlocuind doar sticla pe suportul vechi. E cost-efficient si face o treaba poate chiar mai buna decat oglinzile de MCV

      Comment


      • #18
        Sunt de acord cu ce spuneti mai sus, iar Fane ideea ta este chiar stralucita!
        Intalniri LC SB sambata ora 17 Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO)

        Comment


        • #19
          Si se vede mult mai bine, eu le-am vazut "pe viu"! Hai, care te bagi sa faci asa ceva electrice/incalzite?
          P.S.Fane asta n-are stare, si-a pus statie, a schimbat ceva pe la bord, a pus filtru de polen, a modificat oglinzile etc. Dar cateva poze la "My ryde" cand pui?
          Last edited by Gusi; 24 June 2009, 21:52.
          LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

          Comment


          • #20
            Poi cam toate modificarile pe care le-am facut tin mai mult de confort/utilitate, mai putin la estetic.
            INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

            Comment


            • #21
              poti pune o poza cu , cum se vede real..deci sa pozezi cumva ca si cum te-ai uita in realitate in ea...sa vedem fizic modificarile(inbunatatirile)
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #22
                Pentru unghiul mort am lipit o oglinda mica peste cea originala, sper sa nu mi-o "sperie" copii prin fata blocului.
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  pentru unghiul mort cea mai buna metoda este sa tragi cu ochiul... sincer eu nu am simtit niciodata lipsa eficientei oglinzilor de Logan. Sunt pe deplin satisfacut si desi am avut ocazia de vreo 2 ori sa le schimb cu unele de mcv nu am fost de acord. Cred ca sunt printre putinii care prefera modelul standard.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Mi-am pus si eu oglinda d-aia mica, nu-i buna de nimic, abia am reusit s-o mai dau jos.

                    Comment


                    • #25
                      pentru unghiul mort sunt mai bune oglinzile rotunde care se lipesc peste. se gasesc in cora. aveti grija daca va luati ca unele au defect de fabricatie si au imaginea intinsa pe margini.

                      recomand si o olinda panoramica de interior. eu vad la ditai masina tot lateralul. practic in bucuresti numai de oglinda interioara ma servesc. aveti grija ca si oglinzile astea panoramice sunt de mai multe feluri din care unele nu sunt bune de nimic.
                      Attached Files
                      vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                      Comment


                      • #26
                        Eu sunt multumit si cu oglinzile de pe ph1.

                        Comment


                        • #27
                          stiu ca la ph1 multi se plangeau de eficienta oglinzilor, dar cele de pe ph2 sunt destul de bune si n-am avut probleme din cauza asta
                          Aut Caesar aut nihil!

                          Comment


                          • #28
                            Ideea asta cu oglinzile astea lipite mi se pare in mare parte inutila. Tocmai pentru simplu fapt ca povesteam mai sus, ca oglinzile la logan au fost gandite cat sa reduca la minim unghiul mort, (au micsorat unghiul de reflexie al oglinzii, lucru care face ca obiectele in oglinda para "mai apropiate" decat la alte oglinzi) ... fane si-a pus o oglinda unde unghiul de relflexie e mai mare, obiectele par mai departate, se vede mult mai bine in spate, dar unghiul mort este foarte mare (lucru remediat de proiectanti prin acea margine exterioara convexa)

                            practic din punct de vedere al unghiului mort, si sticla pusa de fane si oglinda stock se comporta (aproximativ) la fel. avantajul vine din faptul ca ai alta perspectiva asupra a ce e in spatele masinii.

                            Comment


                            • #29
                              am schimbat oglinzile pe berlina cu unele de mcv , parcarea si depasirile mai la limita se fac cu o mai mare siguranta si am o vedere de ansamblu mai buna fata de cele de berlina.nu contest eficacitatea unor oglinzi " modificate " de pe o alta natie de masina dar se pierde un element care cred eu ca este foarte important : incalzirea oglinzilor.
                              pentru a face oglinzile de berlina sa fie mai eficiente , recomand pentru cei care nu au incalzire sa monteze si pentru cei care nu sunt multumiti sa le schimbe cu unele de mcv.
                              taierea unui geam de pe o alta masina nu pot spune ca este la indemana pentru toti.
                              fane : ai reusit sa faci un lucru bun dar din poze si din ce spui tu , eu unul nu sunt convins ca merita efortul .unghiurile moarte ( asa cum ne invata si la scoala de soferi ) sunt la majoritatea masinilor . prin faptul ca tu ai schimbat oglinzile poate ai marit unpic dar nu cu mult vederea panoramica din spatele masinii. nu poti sa spui ca ai schimbat oglinzile si ai eliminat definitiv unghiurile moarte.totul tine de cum te obisnuiesti sa te uiti in oglinzi .

                              Comment


                              • #30
                                Ideea e ca oglinzile sunt calculate si desenate ca sa ofere informatii utile. In aceeasi ordine de idei sunt calculate modul si amlitudinea reglajelor. Personal nu as fi foarte curios ca sa vad in oglinda ce nu am nevoie. Am condus o masina cu modificari de oglinzi si e al naibii de frustrant sa vezi ce se intampla pe banda pe care tu nu mergi (blitari sau alte figuri). Personal sunt adeptul reglarii oglinzilor astfel incat cele trei oglinzi ale masinii sa imi ofere un camp vizual unitar (sa se completeze fara intreruperi) si util. Nu am nimic impotriva celor care vor mai mult, dar nu consider util. Intr-adevar, la un camion sau TIR e altceva, dar ala are 20 m in lungime si aproape 3 latime. Nu se pot compara cu Loganul.
                                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google