Demontare pompa benzina 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    piulita aia e din plastic ? nu merge desfacuta cu mana ? sau trebuie sa ma chinui sa-mi fac una :|

    Comment


    • #47
      Nu ai nici o sansa sa o desfaci cu mina.E din plastic si de multe ori la demontare are un pocnet scurt de zici ca se rupe.De fapt se "lipeste" de rezevor.De aceea se pune vaselina pe filetul piulitei cind se monteaza la loc.
      Am avut vreo 4-5 modele de chei pentru desfacut pompa,dar asta le bate pe toate,inclusiv pe cele folosite in reprezentante .
      Cea folosita de ei,pride din 3 puncte si seamana cu cea de filtre de ulei,iar cea facuta de mine,prinde de toate aripioarele,adica 12 puncte.
      Attached Files
      Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

      Comment


      • #48
        Jos palaria. Extraordinar de buna inventia. La cheia mea cu picioare, daca n-o centrez bine, mai sare cate-un picior si-mi belesc degetele. La asta tip inel, alta viata. Patenteaza repejor inventia pana nu ti-o ia altul inainte. Felicitari.

        Comment


        • #49
          Cheia asta,chiar daca o arunci din avion catre masina se centreaza bine pe piulita la pompa.Partea foarte buna la ea,este ca poti sa desfaci cu ea si piulitele care au majoritatea urechilor rupte,pentru ca sint suficiente cioturile care ramin,ca sa prinda bine.
          In momentul in care inventez o cheie,care sa faca treaba singura si eu sa stau sa ma uit,sa fi sigur ca o patentez si o bag la productie in masa.Pina atunci folosim mintea si miinile,ca altfel nu ies banutii.
          Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

          Comment


          • #50
            Salutare tuturor.Nu sunt sigur ca am postat la subiectul potrivit dar poate aveti totusi o idee.De ceva timp motorul nu mai trage dupa 3000-3200 de ture,practic se taie benzina,si nici nu mai are viata in el,merge cam in "suturi",iar daca o accelerez pe loc urca doar pana la 4000 de ture.Am desfacut astazi pompa de benzina,am dezasamblat tot ansamblul pompei de benzina si surpriza...din corpul ala alb la care se conecteaza pompa curgea numai noroi.acum ce ma sfatuiti ,sa spal totul si sa le montez la loc sau sa schimb si pompa?

            Comment


            • #51
              Spala totul foarte bine cu benzina curata si foloseste un compresor ca sa inlaturi toata mizeria ramasa.Obligatoriu sufli pe toate orificiile,dupa care asamblezi la loc.Poate ai bafta si scapi cu o curatire.Daca nu...alta pompa(motorasul din ea).
              Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

              Comment


              • #52
                eu am folosit doar o platbanda indoita la capeti si am reusit sa dau jos capacul de la pompa .Oricum buna ideea cu gaurile alea pentru dinti, asa ai siguranta ca nu prea rupi niciunul
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #53
                  S-a rezolvat problema.nu avea nici o legatura cu pompa.era catalizatorul infundat.Apropo de desfacut piulita care tine pompa de benzina,eu am batut cu o surubeltina in ea si am reusit sa o desfac,dar mare grija sa nu spargeti piulita daca incercati varianta asta!

                  Comment


                  • #54
                    maine ma apuc si eu de curatat ansamblu pompa ,nu am nici o scula de asta cu care va laudati voi , am sa incerc cu surubenlita,..........am sa revin cu poze nu cum se lauda alti ca au confectionat scula cu care se desface capacul si nu pun si ei poze
                    BRAVO URS esti tare , ia-i spart pe toti

                    Comment


                    • #55
                      Daca spargi piulita de etansare si fixare,n-are rost sa mai pui si poze.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by marius.tt View Post
                        maine ma apuc si eu de curatat ansamblu pompa ,nu am nici o scula de asta cu care va laudati voi , am sa incerc cu surubenlita,..........am sa revin cu poze nu cum se lauda alti ca au confectionat scula cu care se desface capacul si nu pun si ei poze
                        BRAVO URS esti tare , ia-i spart pe toti
                        Nimeni nu se lauda cu nici o scula.Fiecare a incercat la rindul lui sa desfaca pompa,iar cei care au gasit o solutie mai buna,au postat aici pe forum doar pentru a ajuta si pe altii.
                        Daca incerci sa desfaci acea piulita cu surubelnita pe frigul asta,in mod sigur o sa rupi cel putin o parte din urechiusele piulitei,daca nu pe toate.Atentie foarte mare,ca plasticul acela este foarte casant.
                        Daca reusesti sa o desfaci,cind o montezi la loc,sa dai cu vaselina pe ea(pe filet).
                        Succes!
                        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                        Comment


                        • #57
                          multumesc,am sa tin cont de sfaturile date

                          Comment


                          • #58
                            Pompa benzina arsa(topita)

                            Cine nu crede ca pompa de benzina se pote arde daca se circula cu benzina putina(3-5L),in special la masinile care au GPL,sa arunce o privire la pozele urmatoare.Ceea ce se vede in rezervoe,este fum.Idiotul respectiv,a vazut siguranta de pe pompa arsa si dupa ce a bobinat sirma pe ea,a pus-o la loc.
                            Attached Files
                            Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                            Comment


                            • #59
                              Tocmai de aceea nu este recomandat sa mergi mult timp pe "rosu" cu benzina; pompa este imersata si raceste in acest mod.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #60
                                am o pompa de clio RS la 150 lei daca-i trebuie.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google