Curatare Corp Clapeta 1.6 16v K4m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Oscilatiile la ralanti pot fi cauzate si de bobine, cum 1.6 16v dispune de bobine tip creion ,sunt sanse mari ca una din ele sa fie "busita".
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #47
      Asta e foarte adevarat.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #48
        Asa a facut de noua, am zis ca e un aer fals pe la admisie, sa ma duc la ei s-o rezolve decit daca garanteaza dupa lucrare ca relanti stabil, au zis ca nu garanteaza nimic, ca asa face motorul asta, au cautat soft pe Reno.net si n-au gasit mai nou, acum ma multumesc ca merge perfect intre 3500-6500 unde sta motorul 80% din timp si asta e, relanti la stop ma uit in alta parte, data viitoare o sa fie dizel si gata, i-am pus cruce.

        Comment


        • #49
          Aveti cumva clapeta electronica? eu am clapata cu cablu pe 1.6 16v din 98...si da, am avut si eu probleme cu oscilatul turatiei. Problema s a rezolvat prin schimbarea garniturile la admsie si clapeta. S a dat si cu silicon. Eu am bobinele de origine de acum 18 ani.

          Comment


          • #50
            Da, exact motor euro5 cu clapeta electronica, ai dreptate, de-asta am si fost la ei in reprezentanta, pentru garniturile la distribuitorul de aer ( galeria de admisie ) si corp clapeta sa le schimbe, puteam sa le schimb si eu dar voiam sa garanteze ei ca nu va face la fel ! Inca putin si ma dadeau afara, ca sint pretentios, mi-am luat motor de 100cp si merg cu el la relanti ?? Adica cum ? Sa-i dau ture si o sa vad eu ce bine merge !
            Aici cam au drepate, m-am invatat cum au zis ei ...

            Comment


            • #51
              Totusi sa mergi doar in intervalul 3500-6500 rpm asa cum spui mi se pare cam tras de par. Ce om normal schimba la 3500 rpm in oras ?
              Doar sa nu ne minti ...
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #52
                Merg decit I si a II, cam atit in oras ...a III nu incape ... Dizel scrie pe mine data viitoare ...

                Comment


                • #53
                  Tare, eu merg si cu a IV-a prin oras ce-i drept alt motor/alta cutie.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • #54
                    Prometheus, nu lua in seamna baliverne d-astea.
                    Incearca sa mergi 2 km in conditiile astea si ai sa vezi ca nu se poate, oricat ai vrea de mult urla motorul ala si consuma cisterne.
                    Sa mergi numai cu 1 si 2 in oras
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #55
                      Daca mergi in halul ala in oras o iau razna si adaptivii de imbogatire, deci de unde ralenti stabil....
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #56
                        Dar de ce sunt problemele astea la 1.6_16v, de ce trebuie schimbate acele garnituri si la celelalte motorizari nu?

                        Comment


                        • #57
                          Fiecare motor cu probleme lui , spre ex de ce trebuie la 1.2 16v D4F sa se schimbe garnitura de capac chiulasa si la celelalte motorizari nu ? oricum scrie si manualul daca scoti corpul clapeta va trebui sa inlocuiesti "oringurile" valabil cred la toate motorizarile din lume.

                          Dar ai umblat la corpul clapeta/ galeriade admisie de cand ai masina ?
                          Last edited by prometheus; 11 February 2016, 22:02.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #58
                            La mine curatat,schimbat garnituri in service Dacia pe garantie si nici o diferenta,relantiu neregulat,la cald dupa pornire scade turatia spre 0,saptamana viitoare ma duc iar la ei pentru revizie(ulei si filtre)si imi mai incerc pentru a nu stiu cata oara norocul,daca nu incerc sa ma obisnuiesc si daca vor mai continua asa inginerii de la Dacia cu siguranta pe viitor voi opta pentru alta marca.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by prometheus View Post
                              Dar ai umblat la corpul clapeta/ galeriade admisie de cand ai masina ?
                              In aproape 120.000 km e prima oara cand s-a umblat la corp clapeta si motoras pas cu pas si asta la recomandarea altora, caci masina practic nu avea/nu are nici o problema serioasa. Pur si simplu are o variatie fina a relantiului de cand am cumparat-o si parca nu trage cum trebuie la turatie joasa, dar in rest zboara si nu s-a oprit singura de nebuna niciodata, sau alte probleme. Oricum, e o imbunatatire dupa curatarea acestor doua elemente, dar inca exista acea oscilatie, si numai la cald, caci la prima pornire e simrna acul pana se incalzeste.

                              Comment


                              • #60
                                Exact aceeasi situatie si la mine Andrey, variatie fina ( nu chiar fina, la clip pe grafic dadea +/- 15 %, mult zic eu ) si nu trage la turatie joasa, se corecteaza prin mers mai sus in ture, indicatie " sef de reprezentanta "
                                La turatie joasa ~2000-2200 ture ( acolo unde merg majoritetea soferilor ) e groaznic, n-ai pedala de nici un fel, parca calci in gol cind apesi acceleratia ...
                                Last edited by bogdan_cr; 12 February 2016, 11:15.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google