Cum sa-ti faci/montezi singur Termometru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da ledul ala cum l-ai legat,cum stie el cand sunt 7v sau 13v?

    Comment


    • Poti afla detalii despre led AICI
      I HAVE A !sigpic
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • Ceva de genul acela, pe net se gasesc mai multe scheme cu piese mai de actualitate.
        GL-22-TOF

        Comment


        • Mda,buna schema greu capu

          Comment


          • intr-una din zilele trecute mi-am montat si eu un termometru si am facut cateva poze poate ajuta pe cineva care vrea sa-si faca o varianta mai ieftina si mai la indemana.
            pe mine m-a costat 4 lei,termometrul l-am gasit in targ si m-i l-am montat singur.
            Senzorul de int. il are in el, locul a fost ales sus ca sa nu bata soarele pe el.Prinderea o are cu scai si functioneaza cu baterie proprie care se poate schimba daca e nevoie.
            Attached Files
            Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.

            Comment


            • parca nu-mi surade ideea cu senzorul sub portbagaj....nu vine spre el caldura de la motor, cand autovehiculul se deplaseaza?

              Originally posted by merlasviorel View Post
              intr-una din zilele ............... daca e nevoie.
              nu crezi ca lipirea aia cu banda dubluadeziv e cam provizorie? la vara se va deslipi cu siguranta...
              Last edited by mariannn; 25 November 2012, 15:31. Reason: Automerged Doublepost
              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

              Comment


              • mariannn-Locul montarii senzorului de temperatura ext. este foarte discutabil.In principiu trbuie gasit un loc ferit de incalzirea de la soare,motor si esapament.
                Termometrul e prins de cele doua "petice"de material cu scai (arici) si a fost deja testat,se tine bine.
                Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.

                Comment


                • Originally posted by merlasviorel View Post
                  Termometrul e prins de cele doua "petice"de material cu scai (arici) si a fost deja testat,se tine bine.
                  credeam ca este banda dubluadeziva...
                  Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                  Comment


                  • am executat un termo-voltmetru de la Fratello, pe ''standul de proba'' lucreaza bine...am tot testat doi senzori de sacrificiu, unul dintre ei l-am pus invers(+ pe minus si - la +)...si acum arata mai mult ca celalalt...a iesit din gama ...
                    am sa redesenez cablajul ca nu-mi place cum am pozitionat componentele, plus ca nu a iesit la scara...a iesit mai mic...
                    Attached Files
                    Last edited by mariannn; 9 December 2012, 12:14.
                    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                    Comment


                    • eu am avut senzorul montat sub masina in dreptul rotii de rezerva. in stationare imi afisa o temperatura apropiata de realitate, dar in momentul in care masina mergea si se acumula caldura degajata de la teava de esapament, termometrul imi afisa niste valori total aiurea. de aceea am ales sa schimb amplasarea senzorului si anume in interiorul oglinzii din dreapta gen clio, megane, etc. am pornit cu firul de deasupra oglinzii din interior, stalpul fata dreapta, am ajuns sub bord si apoi am urmat traseul firelor care merg la oglinda.
                      cateva poze din timul montajului:
                      Attached Files
                      Stock is boring...
                      My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                      Comment


                      • Senzorul ar trebui sa fie in contact direct cu aerul exterior. In carcasa la soare o sa se incalzeasca excesiv, si nu cred ca nici in mers sau stationare nu va arata temperatura corecta.
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • Eu am pusa sonda in spate dreapta ,sub potrbagaj si merge foarte bine,cred ca este cea mai buna pozitie
                          http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                          Comment


                          • danielliviu: in curand o sa vina caldura si daca o sa afiseze aiurea, o sa scriu aici

                            danielriz: exact in spate dreapta am avut si eu senzorul si imi afisa niste valori de ziceai ca esti la Ecuator...
                            Stock is boring...
                            My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                            Comment


                            • Mihai.85:am acolo sonda de 3 ani,imi arat bine,nicodata nu mi-a aratat tempereturi ca la Ecuator,dar vine iar vara...cine stie,poate anul asta ai dreptate .Stima
                              http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                              Comment


                              • Mihai,,senzorul ala este la mine sub portbagaj de vreo 4 ani,,nu stiu cum la tine ar arata temperaturi de Ecuator si nu imi pot da seama cum se acumuleaza caldura in mers de la teava de esapament!
                                In cel mai rau caz se acumuleaza caldura in stationare si nu in mers.
                                Cat despre senzorul ala in oglinda,,sa vezi la vara temperaturi de super super Ecuator.
                                A mai pus cineva senzorul sub plasticul ala negru de la parbriz si la umbra vara avea vreo 65/70 de grade.

                                Ps,,senzorii stock care sunt montati din fabrica in oglinda sunt ecranati/izolati special pt a nu indica temperaturi eronate. Adica temperatura plasticului oglinzii sa nu fie transmisa si senzorului de la termometru. Ala al tau nu este construit pt a fi montat in oglinda si nici nu este protejat pt a nu prelua caldura excesiva a acesteia daca stai in soare cu masina. Deci in mod sigur vei avea temperaturi si erori mai mari acolo,decat sub portbagaj.
                                Last edited by Ivan Marian; 10 March 2013, 11:43.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google