Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De cand am luat masina am urmarit nivelul uleiului periodic deaorece am auzit diverse ipoteze (ba ca papa ulei, ba ca creste) si la mine se mentine constant.

    Comment


    • De acord... La mine crestea usor insa acum a crescut mai repede...

      Comment


      • Dpmdv poti avea o usoara crestere in sezonul rece, cand se produce mult condens. Acest condens poate conduce inclusiv la depozitarea pe capacul de umplere ulei a unei substante cu aspect laptos. Acest lucru se intampla daca se fac multe drumuri scurte.

        La un drum mai lung, dupa ce se circula constant la temp optima de funtionare a motorului, condensul dispare in totalitate (nivel ulei scade usor si substanta laptoasa de pe capac umplere ulei dispare)

        Comment


        • Saptamana asta, am pornit-o in fiecare zi intre orele 6:45 si 7:45, a mers din prima fara nicio balbaiala. Astazi chiar am fost foarte grabit si i-am dat cheie fara sa astept sa se stinga martorii. Se pare ca pana acum sunt norocos.

          Comment


          • Pai tu ai 1.0 nu? Asta e motor normal.

            Comment


            • Pe la 9:00 ieri i-am dat o cheie si nu a mai pornit din senin... Invarte motorul, dar nu porneste. 10000 km in bord, fara probleme pana acum. Revizie facuta la inceputul lunii... Am sunat la vocea clientului, au spus ca trimit o platforma... si atat. N-a venit nimeni. Nici nu stiu ce sa fac...

              Comment


              • Ciudată situație, problema disparuse de o bucată bună de vreme(vezi topicul "probleme pornire 1.0 sce") atunci rezolvandu-se prin schimbarea catalizatorului.

                Comment


                • Nu are treaba catalizatorul cu pornirea.

                  Comment


                  • Asa se pare, ca nu are treaba, dar tocmai daia am facut trimitere la topicul respectiv. Cei care acuzau problema, aveau martorul check engine aprins.

                    Comment


                    • Originally posted by okoms View Post
                      Pe la 9:00 ieri i-am dat o cheie si nu a mai pornit din senin... Invarte motorul, dar nu porneste. 10000 km in bord, fara probleme pana acum. Revizie facuta la inceputul lunii... Am sunat la vocea clientului, au spus ca trimit o platforma... si atat. N-a venit nimeni. Nici nu stiu ce sa fac...
                      Luni suni la service și ceri platforma și o decontează apoi la Dacia.

                      Comment


                      • Sa nu se fi ars pompa de benzina......bujie uda....

                        Comment


                        • O decontează Dacia dacă e din vina ei, dacă e lipsă carburant o plătești
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Presupunând ca omu are benzina, doar dacă a apărut o eroare la TdB și arata pavele desi rezervorul e gol...

                            Comment


                            • Pentru situatii de genul celei descrisa mai sus exista serviciul Dacia Asistenta disponibil non-stop (cel putin in teorie).
                              Informatii suplimentare pot fi gasite in "Carnetul de garantie" pag. 9 sau in "Fisa de intretinere si garantie" (pentru cine a primit-o).
                              Din punctul meu de vedere la VC se suna doar pentru a reclama eventuale disfunctionalitati la Dacia Asistenta.
                              Last edited by gabrieln1960; 30 November 2018, 11:14.

                              Comment


                              • A venit cu platforma si a ridicat-o, dupa ce am mai sunat o data, au zis ca a fost o eroare. Ca prim diagnostic, bujii ude... Fie. Luni cica se apuca de ea. Bun si asa rau.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google